AndroidHealthClinic

Wat nemen de "grote" jongens???

ik ga geen namen noemen maar ik ken ook iemand die meedraait op belgisch topniveau

massa:
200mg oxy per week
1500mg sustanon
800mg deca
1000mg boldenon (deca en boldo mogen samen volgens hem, geen betwisten aan want de trainer zegt dat het goed is)
10iu gh

wedstrijd
100mg trenbolone ace per dag
100mg winstrol per dag
200mg prop per dag
10iu gh
clenbuterol, lassix en stackers bij mekaar voor vocht af te drijven en extra droog te worden.

ik vroeg achter de leverwaardes enz en die waren 8 x hoger als normaal, bloeddruk van 18/12 en een kop die er 15j ouder uit gaat zien op een jaar.
ik zei pas op of je krijgt iets aan de hand, geen intresse zegt i ik heb een doel voor ogen, en ik zal dat halen en als ik dood blijf ga ik als een beest!

Lijkt veel op het schema van een prof die ik ken.
Maar uitspraken als en ik zal dat halen en als ik dood blijf ga ik als een beest sieren dit soort mensen niet vind ik.

siert het zeker niet, ik dacht het er eerst niet bij te zetten, maar mensen moeten ook weten dat niet iedereen denkt aan de gevolgen, als ik een bloedtest laat doen waarin vermeld word dat men leverwaardes naar het gevaaarlijke toe gaan of zelfs al tever zijn krijg ik schrik en stop ik er meteen mee, maar sommige denken:

ach men lichaam kan daar wel tegen, ik stop binnekort na de wedstrijd wel, dat komt wel in orde, en die bloeddruk, pfff is maar voor even, zal wel door de oxy's komen en die neem ik toch nog maar een weekje...

ik ga geen namen noemen maar ik ken ook iemand die meedraait op belgisch topniveau

massa:
200mg oxy per week
1500mg sustanon
800mg deca
1000mg boldenon (deca en boldo mogen samen volgens hem, geen betwisten aan want de trainer zegt dat het goed is)
10iu gh

wedstrijd
100mg winstrol per dag
200mg prop per dag
10iu gh
clenbuterol, lassix en stackers bij mekaar voor vocht af te drijven en extra droog te worden.

ik vroeg achter de leverwaardes enz en die waren 8 x hoger als normaal, bloeddruk van 18/12 en een kop die er 15j ouder uit gaat zien op een jaar.
ik zei pas op of je krijgt iets aan de hand, geen intresse zegt i ik heb een doel voor ogen, en ik zal dat halen en als ik dood blijf ga ik als een beest!

Erg onverantwoordelijk bezig zo iemand, zeer egocentrisch type, waarschijnlijk een tiran voor z'n omgeving of eventueel gezin (wat me zeer onwaarschijnlijk lijkt dat laatste). Met zo iemand valt niet te discussieren, alles voor de sport. Dit zijn de gasten waardoor bodybuilding zo'n slechte naam heeft gekregen. Ken die gast natuurlijk niet, maar kan em zo uittekenen voor je.

Was helemaal geen ecto. Hij was een rasechte meso. Mensen zien wat kinder/jeugd foto's en denken meteen dat hij een ecto is. Lou Ferrigno was in zijn jeugd ook niet breed, werd er zelfs om gepest. Je zou versteld staan wat pubertijd met een mens kan doen , pas dan kan je het lichaamstype goed herkennen.

Er zijn geen wondermiddelen, gewoon goede genen en non stop stacken aan hoge dosis van alles wat er te krijgen is.
tot ze sth+slin+insuline+gh leren kennen ;)

las hier in een sig dat bij 1500 mg per week zonder te trainen meer gaint dan een natural die wel traint, laat staan bij de hoeveelheden die profs erin gieten

pas op, het is geen slechte jongen hoor, hij is ook niet echt zo iemand waar je niks tegen kan zeggen ofzo, maar zen trainer heeft ALTIJD gelijk, zegt die vanaf nu zet je 4ml tren ace per dag, dan gaat er sanderendaags ook 4ml in. zegt die zet tren en deca samen dan mogen jullie met zoveel studies komen als je wil de tren en deca gaan er gewoon in! desnoods nog 10 aspirines tegen bloedverdikking maar groeien zal i!

en dit gaat zo 12 weken on 4off 8 weken on 4 off het hele jaar door.

ik zat zelf op 300mg tren E en ik werd er pisnijdig van, ik zeg tegen hem word je ook zo pissig van tren? ach nee zegt i merk er eigenlijk van op 1000mg. alleen de oxy op 200 krijg ik soms licht koppijn en maagkrampen van:D

Erg onverantwoordelijk bezig zo iemand, zeer egocentrisch type, waarschijnlijk een tiran voor z'n omgeving of eventueel gezin (wat me zeer onwaarschijnlijk lijkt dat laatste). Met zo iemand valt niet te discussieren, alles voor de sport. Dit zijn de gasten waardoor bodybuilding zo'n slechte naam heeft gekregen. Ken die gast natuurlijk niet, maar kan em zo uittekenen voor je.

Idd kerel, maar bb niet in het bijzondere hoor.
Allerlei top-sporters.

tot ze sth+slin+insuline+gh leren kennen ;)

las hier in een sig dat bij 1500 mg per week zonder te trainen meer gaint dan een natural die wel traint, laat staan bij de hoeveelheden die profs erin gieten
Ik haal toch ook aan 'stacken van alles wat er te krijgen is'? Dus "sth+slin+insuline+gh". Over de dosis: het is niet dat hoe hoger de dosis, hoe meer spierwinst. Tot op een bepaalde hoogte is dat misschien wel waar, maar eens je daarover zit krijg je te maken met meer nevenverschijnselen en minder spierwinst. Deca bijvoorbeeld heeft catabole kenmerken over een bepaald aantal mg. Testo zet bij een overschot gewoon om in oestrogeen en dht. Als binden aan spier niet meer lukt dan maar hersenen, lever, borstklier en prostaat. De natural vergelijking gaat alleen op zolang je over de eerste weken spreekt, en dat is vochtwinst. Als je kuurt en niet traint, en je zit over die eerste weken dan win je bijna geen gewicht in spier meer.

massa:
200mg oxy per week
1500mg sustanon
800mg deca
10iu gh

wedstrijd
100mg winstrol per dag
200mg prop per dag
10iu gh

ik vind dit geneens zo gek, ikzelf gebruik soortgelijke doseringen.. en mensen als testo ook ongeveer.. wel meer zelfs:o :D

ik vind dit geneens zo gek, ikzelf gebruik soortgelijke doseringen.. en mensen als testo ook ongeveer.. wel meer zelfs:o :D
Dat schema is echt niet logisch, 200mg oxy per week? Dat is veel te weinig voor iemand op dat niveau, en dan deca + bold, welke idioot heeft dat gemaakt. Ben het verder volledig eens met Roy.

Dat schema is echt niet logisch, 200mg oxy per week? Dat is veel te weinig voor iemand op dat niveau, en dan deca + bold, welke idioot heeft dat gemaakt.
heej je moet niet mij quoten maar b No1

bro, k heb het over soortgelijk ikzelf gebruik geen bold en deca samen, ik zit met mijn test, gh-sth-hgh (allemaal t zelfde:D) en drol zit ik op ongeveer die dosis, en 200 drol is per dag waarschijnlijk;)

Nee ik had het wel begrepen, alleen was mijn post voor misverstand vatbaar.

Idd kerel, maar bb niet in het bijzondere hoor.
Allerlei top-sporters.
Ben ik met je eens,
alleen gasten zoals deze: de maatschappij kijkt al anders tegen bb-ders aan. Daar komt bij dat ik me niet voor kan stellen dat zo iemand een top baan heeft en dus ergens z'n geld vandaan moet halen voor deze manier van kuren. Woont ie nog thuis? denk van niet. Hypotheek? nee, is te duur. Gezin? Een zeurende vrouw of 2 jankende koters over de vloer met een kop vol die barst van de test en tren. Ja "op de sportschool is het altijd zo'n vriendelijke kerel"!! Dat bedoel ik met uittekenen van zo'n figuur. Nee, dit soort mensen leeft volgens mij in een heel eigen wereld. Ik hou van de sport, maar dit gaat me te ver!

Duidelijk kerel, maar goed verhaal is nog niet af lijkt mij.

Er zijn hier zat members die contact hebben met (semi)profs.
Hopelijk dat iemand ons wat meer info kan verschaffen??

Ik begin:

DY bijvoorbeeld deed de laatste paar jaren van zn carriere kuren zoals ik die laatst deed.
Maar dan zwaarder...
Keihard erin en dan bridgen met test tot de volgende.
Kuren duurden 3 tot 6 weken.
Grote hoeveelheden waar je al ziek van word als je eraan denkt.

Volgende???

Terug
Naar boven