NoMoreTime
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigenlijk zit je wel vrij laag met je lichaamsvet. Maar je hebt geen/weinig abs om te laten zien, dat geldt ook voor andere spieren in je lichaam.In jullie FAQ las ik dat een sixpack pas goed naar voren komt bij minder dan 10% lichaamsvet. En ik heb het idee dat mijn buik daar hoger bij zit.

Waarom 5/3/1, hij heeft niet eens een 1RM om zn percentages op te bazeren. Starting Strength is in dat opzicht wel beter voor hem
Daar krijg je wel een hele goede conditie van, maar je wordt er niet gespierder van! Aan hardlopen hoef jij ook niet te denken. Het is niet verkeerd, maar dat moet je er eigenlijk wel weer bij eten ! Waarom 5/3/1, hij heeft niet eens een 1RM om zn percentages op te bazeren. Starting Strength is in dat opzicht wel beter voor hem

Ik zeg 5/3/1 omdat je vanaf het begin af aan leert evalueren wat je kan. Er zit een duidelijke lijn van progressie in, verhogingen met standaardgewichten; de progressie bij Starting Strength is niet echt duidelijk. De ondersteunende oefeningen bij 5/3/1 maken het denk ik ook een leuker programma voor een beginner. Die 1 RM kan bepaald worden binnen een week, dat is het probleem niet.
Starting Strength kan overigens wel, de uitleg in het boek is goed te gebruiken. Als ik zou moeten kiezen tussen de twee zou ik wel zeggen 5/3/1
Tip: bak kwark voor het slapen gaan, veel melk drinken (liter of twee zal je goed doen). Als je het serieus gaat aanpakken in de sportschool (en als ik je "doel-lichaam" zo zie ga je dat wel nodig hebben) en frequent gaat trainen is het ook leuk om een trainingslogje bij te houden.Vreten als een beescht en gij zult groeien.
tonijn, rund, kip, kwark, rijst, havermout, noten enz.