Thekingofpop
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 12%
Het is hier stil ... Update van de TS : wat ben je aan het uitvoeren ?
Good call!
Ben ook wel benieuwd....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is hier stil ... Update van de TS : wat ben je aan het uitvoeren ?
Dag mannen, ik ben nog steeds aanwezig! Ik heb sinds vandaag mijn studiefinanciering ontvangen en ik had al in m'n agenda gezet om morgen een proef maand te nemen bij die fitness school. Ik drink elke dag één of twee glazen melk maar het gaat er moeilijk in (heb het tot nu toe goed volgehouden) en heb een lading kipfilet gekocht. Eet nu elke dag 4 tot 8 bruine boterhammen met boter (halvarine), 2 plakken kipfilet en sweet chili saus (tip van een vriend, smaakt erg goed). Metabolisme opschroeven gaat nog lastig, ik heb gewoon geen honger.. Ik eet zoveel als ik kan (die boterhammen, vaak 6 per dag, 2 of 3 stukken fruit per dag en dan avondeten) en ik zit vaak zo vol dat ik me licht misselijk voel, ik heb ook niet echt de behoefte daar iets bij te doen want dan voel ik me de komende uren naar of komt het er weer uit haha.
Dag mannen, ik ben nog steeds aanwezig! Ik heb sinds vandaag mijn studiefinanciering ontvangen en ik had al in m'n agenda gezet om morgen een proef maand te nemen bij die fitness school. Ik drink elke dag één of twee glazen melk maar het gaat er moeilijk in (heb het tot nu toe goed volgehouden) en heb een lading kipfilet gekocht. Eet nu elke dag 4 tot 8 bruine boterhammen met boter (halvarine), 2 plakken kipfilet en sweet chili saus (tip van een vriend, smaakt erg goed). Metabolisme opschroeven gaat nog lastig, ik heb gewoon geen honger.. Ik eet zoveel als ik kan (die boterhammen, vaak 6 per dag, 2 of 3 stukken fruit per dag en dan avondeten) en ik zit vaak zo vol dat ik me licht misselijk voel, ik heb ook niet echt de behoefte daar iets bij te doen want dan voel ik me de komende uren naar of komt het er weer uit haha.
Ik denk dat ik weet waardoor het komt dat ik minder eet. Ik zit al enige maanden met een meisje in m'n hoofd.. Ik neem aan dat dit genoeg informatie is. Het was zelfs m'n moeder opgevallen dat ik er magerder uitzag in vergelijking met 5-6 maanden geleden. En toen ze dat zei zag ik de link direct met dat meisje. Ik heb dat vroeger (op 16 jarige leeftijd) ook wel eens gehad, dat ik constant trek had maar gewoon niets kon eten uit verliefdheid. Pff wat een gedoe, ik ben maar als te blij dat ik anoniem op dit forum sta.
Ik verdien genoeg geld, ik heb m'n eigen bedrijf (naast m'n studie) en dat loopt goed. Alleen heb ik geen regelmatig inkomen en de ene maand verdien ik zeer royaal (ik weerhoud me van het noemen van bedragen) en nu zit ik alweer 3,5e week zonder geld. Ik maak grote opdrachten en wanneer die af zijn verdien ik groot geld, maar daar tussendoor zit er weinig voor me in. Laatste bedrag is gespaard en daar wil ik niet aankomen.
Tsja, ik ben geen fan van High School Musical. Ik zocht op "male model" of iets dergelijks via Google en kwam hem tegen en ja, dit is wel ongeveer wat ik zoek. Maar ik hoef mezelf niet te verantwoorden hoop ik!
Als ik een afspraak heb gemaakt met de fitness instructeur en die heeft mij een schema gegeven, zal ik die hier posten om jullie tips en/of verbeter punten te laten suggereren. Discussieer er gerust op los, ik ben er snel weer bij!
Groeten,
Bart
). Btw laat dat meisje even links liggen, bouw een geweldige fysiek op en ga er dan maar mee showen
? Je motivatie om te vreten zal wel komen 
Ik denk dat ik weet waardoor het komt dat ik minder eet. Ik zit al enige maanden met een meisje in m'n hoofd.. Ik neem aan dat dit genoeg informatie is. Het was zelfs m'n moeder opgevallen dat ik er magerder uitzag in vergelijking met 5-6 maanden geleden. En toen ze dat zei zag ik de link direct met dat meisje. Ik heb dat vroeger (op 16 jarige leeftijd) ook wel eens gehad, dat ik constant trek had maar gewoon niets kon eten uit verliefdheid. Pff wat een gedoe, ik ben maar als te blij dat ik anoniem op dit forum sta.
Ik verdien genoeg geld, ik heb m'n eigen bedrijf (naast m'n studie) en dat loopt goed. Alleen heb ik geen regelmatig inkomen en de ene maand verdien ik zeer royaal (ik weerhoud me van het noemen van bedragen) en nu zit ik alweer 3,5e week zonder geld. Ik maak grote opdrachten en wanneer die af zijn verdien ik groot geld, maar daar tussendoor zit er weinig voor me in. Laatste bedrag is gespaard en daar wil ik niet aankomen.
Tsja, ik ben geen fan van High School Musical. Ik zocht op "male model" of iets dergelijks via Google en kwam hem tegen en ja, dit is wel ongeveer wat ik zoek. Maar ik hoef mezelf niet te verantwoorden hoop ik!
Als ik een afspraak heb gemaakt met de fitness instructeur en die heeft mij een schema gegeven, zal ik die hier posten om jullie tips en/of verbeter punten te laten suggereren. Discussieer er gerust op los, ik ben er snel weer bij!
Groeten,
Bart

succes verder en keep us posted! 
Groeten,
Bart

Als je fastfood lekker vind neem het er dan lekker van, een aantal Big Tasty's of Whoppers wegvreten zou je ook goed doen.

Beste mannen (en vrouwen),
Bedankt iedereen voor de (uitgebreide) reacties. Vorige week had ik tentamens dus had ik geen afspraak gemaakt voor die week. Vandaag (kwart voor 10 vanochtend) had ik mijn eerste afspraak met een fitness instructeur en die heeft een schema voor me opgesteld. Ik heb hem alleen nog niet hier thuis, ze zei dat hij er later op de dag ligt en donderdag ga ik weer, dus dan zal ik hem op halen en hier posten.
Qua eten gaat het ook wel wat beter. Ben nu een kilo aangekomen (als ik de verschillende weegschalen als kloppend mag beschouwen).
Ik ben trouwens tot een best "enge/schokkende" conclusie gekomen... Daarnet op de fitness school had ik mijn body fat percentage gemeten met een, volgens de instructeur, duur apparaat. Maar hij gaf telkens een error (64 kg was ik, 1,89m, 21 jaar), error 4. En bij een ander apparaat (zelfde model) gaf hij diezelfde error 4. Terwijl hij het wel bij een andere jongen deed. Dus ik heb dat zojuist opgezocht en het blijkt dat mijn body fat percentage zó laag is, dat het niet gemeten kan worden, en dat is onder de 8%. Dus voor hetzelfde geld is het 4% of 5%. Ik had dat echt nooit verwacht, nu ga ik me wel een beetje zorgen maken. Ik let nooit op wat ik eet, ik eet naar mijn idee voldoende en ik eet wat ik lekker vind (en kots het nooit uit ofzo, ik heb geen boulimia of iets dergelijks). Wat ik ook merkte is dat ik al enkele maanden wat moe ben, of momenten heb dat ik me suf/moe voel. En dat kan best liggen aan het feit dat ik gewoon te weinig eet en dus te weinig voedingsstoffen heb.
Voor zover de update. Oh trouwens het wordt waarschijnlijk vrijdag want donderdag zit ik helemaal vol en morgen zal ik fikse spierpijn hebben haha. Dus vrijdag post ik het schema en zal de beginpost aanpassen om het voor nieuwe bezoekers van deze topic overzichtelijk te maken. Ik moet meer eten, dat is me wel duidelijk gebleken. Eten eten eten eten. En dat ga ik nu doen, adios!
Als je vaker gaat eten, gaat je metabolisme ook omhoog, dus krijg je ook meer honger![]()
Vond ik eerst ook raar, maar tis wel echt zo. Dus wat mensen ook zeggen over 's avonds nog eten; bullshit! Ga gewoon elke twee uur eten, en je krijgt honger!

Vreten en keihard trainen het lijkt wel alsof je rechtstreeks uit auzwitz komt man. En scheer dat schaamhaar op je buik weg man.

Wat is er tot nu toe gebeurd?Een samenvatting van al het voorstaande:
9 mei registreerde ik hier op dit forum, en had de vraag of jullie persoonlijke tips hadden omtrent mijn situatie. Ik deed push ups via een push up programma op het internet maar ben, onder andere door jullie toedoen, vanaf 1 juni ingeschreven onder een sportschool.
Jullie tips:
Op een sportschool gaan.
Meer eten, meer eten, nog meer eten.
Geen cardio, ik moet juist aankomen.
Persoonlijk schema posten.
Met squatten train je je beenspieren, is dat correct? Ik wil vooral de nadruk op mijn bovenlichaam leggen, m'n benen zie je toch nooit (lange broek in de winter, zwembroek in de zomer). Of zie ik iets over het hoofd? Zoveel mensen hebben het over squatten terwijl het mij voor de hand lijkt te liggen dat mensen vooral hun bovenlichaam willen trainen. Zelfde voor dead lifting.Damn je lijkt mij wel hoe ik er ruim 17jaar geleden uitzag. Ga veel melk drinken, volle melk want jij kan het gebruiken. Minimaal 2liter per dag en verder veel squatten, deadliften en bench pressen. Veel suc6 met gainen.