- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel mooi opzich, Nederland zou Nederland niet meer zijn zonder slecht geinformeerde halve tammen als een Pomper. Het is dan ook te hopen dat de PVV niet implodeert na 9 juni. Het slinkende deel van de bevolking dat nog steeds niet door heeft dat Wilders volslagen gestoord is heeft ook gewoon een plekje nodig. Met al hun gebreken zijn het tenslotte ook maar mensen.
Haha, liever een volslagen gestoorde aan de macht dan een moslim liefhebbende thee drinker
of een stel linkse honden.
De PVV hoeft ook geen moeite te doen tijdens debatten enz, daar worden ze toch niet begrepen en tegen
gewerkt. Ondanks dat verwacht ik toch dat de PVV 1 van de grootste zal worden, er zijn tenslotte meer half
tamme dan alwetende slimmerikken in ons land, toch Klaas?

In andere gevallen zou ik er zeker van zijn geweest dat dit sarcastisch bedoeld was maar zo gekeken naar je leeftijd en je zorgvuldig gekozen nickname twijfel ik daaraan![]()

Heet jij ook al Klaas?

lol

HardcoreNL is zo'n typisch geval die niet in de gaten heeft dat de SP wat betreft politieke standpunten nog het meest lijkt op de PVV. Maar weet hij veel, hij denkt dat politiek en een land besturen vooral gaat om 'marokanuh aanpakkeh!' en 'polisies meer bevoegdhede geve!'.