XXL Nutrition

WAT STEMT DBB.COM: 2e kamer verkiezingen (NL)

Peiling Peiling Op welke pollitieke partij ga jij stemmen tijdens de 2e kamer verkiezingen?

• CDA

Stemmen: 7 1,5%
  • PVDA

Stemmen: 26 5,7%
  • SP

Stemmen: 18 4,0%
  • VVD

Stemmen: 94 20,8%
  • PVV

Stemmen: 176 38,9%
  • GroenLinks

Stemmen: 19 4,2%
  • Christenunie

Stemmen: 2 0,4%
  • D66

Stemmen: 29 6,4%
  • Partij voor de dieren

Stemmen: 12 2,6%
  • SGP

Stemmen: 0 0,0%
  • Verdonk

Stemmen: 0 0,0%
  • Anders, nl

Stemmen: 8 1,8%
  • Ik ga niet stemmen.

Stemmen: 25 5,5%
  • Ben Belg

Stemmen: 37 8,2%

• Totaal stemmers
    453
Vind jij het ook zo jammer dat je niet voor 1945 geboren bent, PompeR?

Momemtum van de PVV is naar de klote, ook al hebben ze nu ook momemtum maar dan neerwaarts. De laatste dagen voor de verkiezingen kunnen nog best cruciaal zijn ook al is de kans op aardverschuivingen vrij klein. Maar als een prominente kandidaat van 1 van de partijen op de kieslijst een uitglijder maakt zal dat zeker worden gevoeld bij de verkiezingen.

Wel mooi opzich, Nederland zou Nederland niet meer zijn zonder slecht geinformeerde halve tammen als een Pomper. Het is dan ook te hopen dat de PVV niet implodeert na 9 juni. Het slinkende deel van de bevolking dat nog steeds niet door heeft dat Wilders volslagen gestoord is heeft ook gewoon een plekje nodig. Met al hun gebreken zijn het tenslotte ook maar mensen.

43% voor geert+1

Wat me opviel dat ondanks deelname aan verkiezingsdebatten, NOVA en andere programma de PVV-ers amper opvielen. Behalve dan een plaat die blijft hangen. Maar goed je kan ook weinig verwachten van een partij die geleid wordt door iemand die hoort bij het meubilair van het Binnenhof. Wilders is gewoon oude politiek en zal er alles aan doen om aan het pluche te blijven kleven. Waarschijnlijk wordt dat dan weer 4 jaar schreeuwen in de marge, die holle frasen van de PVV wekken steeds minder verbazing. De teloorgang van de LPF en TON zal ook bij de PVV gebeuren als ze geen nieuw geluid laten horen na deze verkiezingen.

Ik denk dat Geert het totaal geen probleem vindt dat zijn partij aan het dalen is in de peilingen. Zijn slechte optredens bij de debatten en het wegblijven van belangrijke discussies voor kranten bijvoorbeeld doet hij niet voor niks. Wilders wilt helemaal niet regeren, hij wil stemmen winnen tov 3 jaar geleden, zodat hij zometeen steen en been kan gaan huilen dat hij ondanks zijn winst over het hoofd wordt gezien bij coalitiebesprekingen. In de media zullen er een hoop krokodillentranen rollen, terwijl hij in prive sferen in zijn vuistje lacht dat hij niet 25 zetels hoeft te vullen met random debielen en dat hij gewoon lekker vanuit de oppositie kritiek kan blijven spuien.

Als ze dat andere, meer gematigde, geluid gaan laten horen kunnen ze net zo goed gaan fuseren met de SP.

Wel mooi opzich, Nederland zou Nederland niet meer zijn zonder slecht geinformeerde halve tammen als een Pomper. Het is dan ook te hopen dat de PVV niet implodeert na 9 juni. Het slinkende deel van de bevolking dat nog steeds niet door heeft dat Wilders volslagen gestoord is heeft ook gewoon een plekje nodig. Met al hun gebreken zijn het tenslotte ook maar mensen.

Haha, liever een volslagen gestoorde aan de macht dan een moslim liefhebbende thee drinker
of een stel linkse honden.
De PVV hoeft ook geen moeite te doen tijdens debatten enz, daar worden ze toch niet begrepen en tegen
gewerkt. Ondanks dat verwacht ik toch dat de PVV 1 van de grootste zal worden, er zijn tenslotte meer half
tamme dan alwetende slimmerikken in ons land, toch Klaas?

Haha, liever een volslagen gestoorde aan de macht dan een moslim liefhebbende thee drinker
of een stel linkse honden.
De PVV hoeft ook geen moeite te doen tijdens debatten enz, daar worden ze toch niet begrepen en tegen
gewerkt. Ondanks dat verwacht ik toch dat de PVV 1 van de grootste zal worden, er zijn tenslotte meer half
tamme dan alwetende slimmerikken in ons land, toch Klaas?

PompeR's politieke visie: +1

Stem nogsteeds VVD:cool:

Toch hoop ik dat Wilders wint. Ik zie hem geen land regeren, laatstaan een belangrijke plek vervullen. Dan zal hij zich moeten bewijzen en binnen een maand hebben we nieuwe verkiezingen en dan weet iedereen wel beter.

Stem nogsteeds VVD:cool:

Toch hoop ik dat Wilders wint.

Heb je de sociaal economische plannen van VVD en PVV weleens naast elkaar gezet en zorgvuldig bekeken of vond je de VVD wel een aardig alternatief voor die geblondeerde halve zool omdat Rutte de laatste weken ook af en toe dingen roept als 'Immigratiestop!' en 'tuig aanpakken!' ?

Op welke partij ga je stemmen Klaas?

Sowieso stemt ie sp of zoiets, linkse rakker

vvd

HardcoreNL is zo'n typisch geval die niet in de gaten heeft dat de SP wat betreft politieke standpunten nog het meest lijkt op de PVV. Maar weet hij veel, hij denkt dat politiek en een land besturen vooral gaat om 'marokanuh aanpakkeh!' en 'polisies meer bevoegdhede geve!'.

Laatst bewerkt:
HardcoreNL is zo'n typisch geval die niet in de gaten heeft dat de SP wat betreft politieke standpunten nog het meest lijkt op de PVV. Maar weet hij veel, hij denkt dat politiek en een land besturen vooral gaat om 'marokanuh aanpakkeh!' en 'polisies meer bevoegdhede geve!'.

Meer blou op straadt!

Terug
Naar boven