Was te verwachten dat het merendeel op een forum als dit PVV gaat stemmen.
Wat vergeten wordt is dat de media zoals een telegraaf geilt op relmarokkanen en nog meer geilt op vuurtjes opstoken.
Wat vergeten wordt is de ECHTE criminalteit zoals witte boorden criminaliteit en de miljoenen en miljarden fraudes....je merkt daar niet rechtstreeks iets van zoals bijvoorbeeld een tasjesroof,maar dat merk je pas een paar jaar later,zoals nu, dat wel allemaal, dus alle werkenden in dit land en zelfs mensen met een uitkering gaan DOKKEN om de crisis de wereld uit te helpen.
Dat er 1 bijna miljoen moslims zijn wordt derhalve even vergeten, de kans is zeer groot dat uw dochter of zoon later met een moslim.a thuiskomt.Lekker belangrijk.
Samenwonen en werken is de enige weg.
Je laten lijden door een imitatiemozart die zijn begroting niet sluitend kan maken met waar hij zijn geld vandaan gaat halen,gaat zeer grote problemen geven,bovendien.....deze man zal never nooit minister president worden want niemand wil samenwerken,dat kabinet gaat vallen na een week.
Laat je dus niet lijden door foute krantjes als de telegraaf die alles opblaast en uit zijn verband trekt, kijk ook eens wat de doorsnee blanke nederlander allemaal uitspookt.
Als ik moet kiezen tussen die nederlandse klojos die elke wedstrijd stadions slopen en vernielingen aanrichten en waar miljoenen aan politie inzet van belastinggeld aan betaald wordt, of een marokkaan die een keer een tasje rooft moest kiezen, kies ik voor de marokkaan.Geef dan die hollander die alles sloopt en zich supporter noemt gelijk 5 jaar op water en brood graag.
Het zwartwerken bijvoorbeeld, is door ons uitgevonden.Daar betalen jij en ik belasting voor.En niet te weinig ook, pure misdaad dus.
Ze hebben maar 1 goed punt, straffen omhoog, maar wilders verteld even niet waar hij al dat geld vandaan gaat halen, want daar is heel veel geld voor nodig.