XXL Nutrition

WAT STEMT DBB.COM: 2e kamer verkiezingen (NL)

Peiling Peiling Op welke pollitieke partij ga jij stemmen tijdens de 2e kamer verkiezingen?

• CDA

Stemmen: 7 1,5%
  • PVDA

Stemmen: 26 5,7%
  • SP

Stemmen: 18 4,0%
  • VVD

Stemmen: 94 20,8%
  • PVV

Stemmen: 176 38,9%
  • GroenLinks

Stemmen: 19 4,2%
  • Christenunie

Stemmen: 2 0,4%
  • D66

Stemmen: 29 6,4%
  • Partij voor de dieren

Stemmen: 12 2,6%
  • SGP

Stemmen: 0 0,0%
  • Verdonk

Stemmen: 0 0,0%
  • Anders, nl

Stemmen: 8 1,8%
  • Ik ga niet stemmen.

Stemmen: 25 5,5%
  • Ben Belg

Stemmen: 37 8,2%

• Totaal stemmers
    453
HardcoreNL is zo'n typisch geval die niet in de gaten heeft dat de SP wat betreft politieke standpunten nog het meest lijkt op de PVV. Maar weet hij veel, hij denkt dat politiek en een land besturen vooral gaat om 'marokanuh aanpakkeh!' en 'polisies meer bevoegdhede geve!'.

Ik ben van de PVV losgeraakt. Dit komt omdat ik een eigen visie heb waarbij er geen nadelen voor mij zijn. Dus hier en daar gooi ik in me dagelijks leven wel is een van mijn punten de groep in en peil de reacties. Vaak met positieve feedback en soms moet ik mensen overtuigen(zelden maar toch).

En als enige serieuze optie, als ik zou kunnen stemmen, zou de vvd zijn;)

HardcoreNL is zo'n typisch geval die niet in de gaten heeft dat de SP wat betreft politieke standpunten nog het meest lijkt op de PVV. Maar weet hij veel, hij denkt dat politiek en een land besturen vooral gaat om 'marokanuh aanpakkeh!' en 'polisies meer bevoegdhede geve!'.
En ondertussen komt dat soort jeugd het meeste in aanraking met criminele activiteiten maar goed. Ik snap het hele nationalistische gedoe sowieso niet, niet in Nederland in ieder geval... Ik kan op Golden Earring na niks noemen om trots op te zijn???

Maaruh, Klaas, even over je vraag mbt VVD/PVV... Of had je me gewoon verkeerd begrepen ofzo:p

En ondertussen komt dat soort jeugd het meeste in aanraking met criminele activiteiten maar goed. Ik snap het hele nationalistische gedoe sowieso niet, niet in Nederland in ieder geval... Ik kan op Golden Earring na niks noemen om trots op te zijn???

Welke soort jeugd vraag ik me nu af? Bedoel je de nu de allochtoonse jeugd of doel je op mijn nickname?
En wat is er nou fout aan beetje chauvinisme?

Welke soort jeugd vraag ik me nu af? Bedoel je de nu de allochtoonse jeugd of doel je op mijn nickname?
En wat is er nou fout aan beetje chauvinisme?
Ik doel op je nickname ja.

Er is niks fout aan een beetje chauvinisme, ik vind het persoonlijk nergens opslaan. Maar fout... Nee hoor, dat moet je zelf weten.

Ik doel op je nickname ja.

Er is niks fout aan een beetje chauvinisme, ik vind het persoonlijk nergens opslaan. Maar fout... Nee hoor, dat moet je zelf weten.

Ongeloofelijk dit... Maar heeft iemand daar misschien echt cijfers van? Vraag me echt af in welke mate ze zijn betrokken bij criminele activiteiten. En toch, het zijn wel echte nederlanders, maar dat ter zijde

Ongeloofelijk dit... Maar heeft iemand daar misschien echt cijfers van? Vraag me echt af in welke mate ze zijn betrokken bij criminele activiteiten. En toch, het zijn wel echte nederlanders, maar dat ter zijde
Dus als uit cijfers blijkt dat "ze" daadwerkelijk veel betrokken zijn bij criminele activiteiten zou het voor jou minder erg zijn dan wanneer het allochtonen zijn?

Tuurlijk zijn er geen cijfers van. Er zijn wel cijfers over autotochtone jeugd, maar niet welk 'groepje wel niet wat doet'. Beetje onmogelijk niet.

En dat van echte Nederlanders... hoezo, iedereen waarvan de ouders in Nederland zijn geboren en hij/zij zelf ook is ook een echte Nederlander, dus ook jeugd waarvan de familie oorspronkelijk uit Marokko komt:rolleyes:

Dus als uit cijfers blijkt dat "ze" daadwerkelijk veel betrokken zijn bij criminele activiteiten zou het voor jou minder erg zijn dan wanneer het allochtonen zijn?

Kijk nu wordt het wat moeilijker te volgen maar lees dit eerst rustig voordat je conclusies trekt.
Het korte antwoord: Ja
Het lange antwoord: ja want ik zie het zo, allochtonen komen hierheen om bepaalde redenen, ze willen meer geld, beter bestaan etc. Als ik een gast uitnodig(en allochtonen komen onuitgenodigd, behalve een tijd terug, dus nog erger) en hij molt mijn tv dan wordt ik wild, terwijl al deed me moeder het zou ik minder wild worden. Daar zit het hem in. Hypothetisch: In Nederland is een criminaliteits cijfer van 1-1000 burgers. dat is gewoon zo. Als dan allochtonen komen en die verstoren die 'ratio' dan wordt het bijv. 3-1000. Dat kost ons dan zoveel geld aan alles, dan ben ik ze liever arm dan rijk.
Al met al: een misdaad is sowieso slecht, maar bewaar dat maar lekker voor thuis en bespaar ons al het gezeur.

Kijk nu wordt het wat moeilijker te volgen maar lees dit eerst rustig voordat je conclusies trekt.
Het korte antwoord: Ja
Het lange antwoord: ja want ik zie het zo, allochtonen komen hierheen om bepaalde redenen, ze willen meer geld, beter bestaan etc. Als ik een gast uitnodig(en allochtonen komen onuitgenodigd, behalve een tijd terug, dus nog erger) en hij molt mijn tv dan wordt ik wild, terwijl al deed me moeder het zou ik minder wild worden. Daar zit het hem in. Hypothetisch: In Nederland is een criminaliteits cijfer van 1-1000 burgers. dat is gewoon zo. Als dan allochtonen komen en die verstoren die 'ratio' dan wordt het bijv. 3-1000. Dat kost ons dan zoveel geld aan alles, dan ben ik ze liever arm dan rijk.
Al met al: een misdaad is sowieso slecht, maar bewaar dat maar lekker voor thuis en bespaar ons al het gezeur.
Juist.

Ik snap je punt, maar je punt is alles behalve ingewikkeld, beetje simpel eigenlijk.

Enig idee hoeveel 'normale, autotochtone mensen' fraude plegen bij verzekeringen, belastingen en dergelijke? De schade van dat groepje criminele alochtonen valt in het niet bij wat er doorgaans door autochtonen wordt aangericht, en dan heb ik het niet eens over daadwerkelijke vandalisme door autochtonen, over kampers die geen belasting betalen, over linkse rakkers die kraken etc. Nu ontkracht dit je punt niet helemaal, maar het is en blijft een flut argument. Je loopt bij wijze van spreke te klagen over 1miljoen schade door allochtonen terwijl er voor tientallen wordt aangericht door autochtonen. Het is ook niet echt het goede voorbeeld dat we geven.

Straffen zijn gewoon te licht om mensen te laten weten dat ze fout zitten, period. Allochtoon of niet, aanpakken die handel. Er zouden strengere straffen kunnen komen voor allochtonen in de vorm van het land uit trappen als ze iets ergs doen, maar zolang de straffen zelf gewoon ruk zijn is dat een beetje simpel, een autochtoon moet net zo goed weten dat hij iets doms gedaan heeft.

Criminologen, forensisch psychologen en statistici hier stevig in discussie mensen. De expertise druipt van je scherm af.

Juist.

Ik snap je punt, maar je punt is alles behalve ingewikkeld, beetje simpel eigenlijk.

Enig idee hoeveel 'normale, autotochtone mensen' fraude plegen bij verzekeringen, belastingen en dergelijke? De schade van dat groepje criminele alochtonen valt in het niet bij wat er doorgaans door autochtonen wordt aangericht, en dan heb ik het niet eens over daadwerkelijke vandalisme door autochtonen, over kampers die geen belasting betalen, over linkse rakkers die kraken etc. Nu ontkracht dit je punt niet helemaal, maar het is en blijft een flut argument. Je loopt bij wijze van spreke te klagen over 1miljoen schade door allochtonen terwijl er voor tientallen wordt aangericht door autochtonen. Het is ook niet echt het goede voorbeeld dat we geven.

Straffen zijn gewoon te licht om mensen te laten weten dat ze fout zitten, period. Allochtoon of niet, aanpakken die handel. Er zouden strengere straffen kunnen komen voor allochtonen in de vorm van het land uit trappen als ze iets ergs doen, maar zolang de straffen zelf gewoon ruk zijn is dat een beetje simpel, een autochtoon moet net zo goed weten dat hij iets doms gedaan heeft.

Hier ben ik het met je eens.
Maar je politieke visie is al goed, je stemt VVD. Van al dat linkse gedoe wordt ik namelijk echt moe de laatste tijd. Hoe kan iemand ooit nou Cohen een sympatieke man vinden???

hij had het over de soort van rechtse hardcore jeugd, bij deze uitspraak--> bs ja

Ik ben van de PVV losgeraakt. Dit komt omdat ik een eigen visie heb waarbij er geen nadelen voor mij zijn. Dus hier en daar gooi ik in me dagelijks leven wel is een van mijn punten de groep in en peil de reacties. Vaak met positieve feedback en soms moet ik mensen overtuigen(zelden maar toch).

En als enige serieuze optie, als ik zou kunnen stemmen, zou de vvd zijn;)

Dat overtuigen wil nog niet echt van de grond komen he?
Ik begrijp sowieso niet hoe je met jouw abominabele Nederlands kans ziet om mensen van je gelijk te overtuigen.

Maar goed, succes ermee.

Criminologen, forensisch psychologen en statistici hier stevig in discussie mensen. De expertise druipt van je scherm af.
Yeah:D

Ik ben een en al oor...

Ohh...wacht even..
Oh wai... FUUUUUUUUUUUUU. Mja, ik ben geen expert (no shit), maar dat typische gezever over buitenlanders terwijl de autochtonen zelf al genoeg 'schade' veroorzaken, kom op.

Hier ben ik het met je eens.
Maar je politieke visie is al goed, je stemt VVD. Van al dat linkse gedoe wordt ik namelijk echt moe de laatste tijd. Hoe kan iemand ooit nou Cohen een sympatieke man vinden???
Maar wat voor opties zou ik nog meer hebben dan als ik liberaal ben? Er is maar een optie.

Je hebt het over allochtonen neem ik aan, anders praat je echt bs.
Yeah, I love talking BS.

hij had het over de soort van rechtse hardcore jeugd, bij deze uitspraak--> bs ja
Ik vind de term 'rechts' toch wel vreemde ideeen hebben volgens het Nederlandse systeem. Ik moet de eerste 'rechte hardcore jeugd' nog tegenkomen tbfh. Het is een en al linkse, nationalistische BS dat eruit komt rollen.

Echter zijn ze vaak geneigd teveel naar Telegraaf achtige media te kijken/luisteren waardoor ze denken dat ze rechts, oftewel liberaal zijn.

Haha:p Maar jij bent het er niet mee eens dat een allochtoon meer schuldig is dan een autochtoon? Ik mag op me eigen auto(heb ik niet ben 17) wel een kras maken, who cares?, maar als ik het bij jou doe is er een probleem. Dat is precies hetzelfde principe.
Die psychiater is dus nergens voor nodig denk ik.

Wat is in jouw gedachtengang een allochtoon, laten we daar eens mee beginnen.En wat is het volgens de wet.Een Belg is ook een allochtoon.
100 Marokkaanse tasjesrovers is hetzelfde als 1 grote blanke nederlandse oplichtende bankmagnaat, het bedrag is het tienvoudige zelfs.Het is dat een marokkaan stuctureel gediscrimineerd wordt,zelfs op naam familienaam, bij sollicitaties in het bank en verzekeringswezen.

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

Dat klopt, kranten zijn alles behalve objectief, maar als jij denkt dat alleen de Telegraaf zich daaraan schuldig maakt heb je het fout. Dit gebeurt namelijk links- en rechtsom. Als je de statistieken naleest komen Marokkanen, wat betreft arbeidsdeelname, uitkeringsafhankelijkheid, criminaliteit pro rato, zeer slecht uit de statistieken. Bepaalde wantoestanden moeten blijkbaar worden uitvergroot alvorens men de problematiek onder ogen ziet. Dit wil niet zeggen dat Marokkanen, welke niet tot deze problematische groep behoren, maar buiten gesloten moeten worden en dat is ook niet aan de orde wat mij betreft, ook bij de PVV niet. Er moet, binnen de grenzen van de wet, een oplossingen komen tegen deze problematische groep en die oplossing hoeft geen racistische nasmaak te hebben.

Die vergeten we helemaal niet en mag wat mij betreft even hard worden aangepakt. Wat jij hier nu doet is een problematische groep excuseren met het bovenstaande. Je tekst hangt samen met gematigde woorden om je stelling te bekrachtigen en anderzijds daar waar het uitkomt woorden te benadrukken om het contrast tussen verhoudingen te chargeren, misschien moet jij ook eens gaan praten met de Telegraaf.

Ook hier sla je de plank weer volledig mis. Deze uitspraken zou je niet doen als je wist dat relatief veel moslims hoog scoren als het gaat om gezinshereniging, gezinsvorming waarbij de partner uit het land van herkomst wordt gehaald, en uithuwelijking. Bovendien scoren zij logischer wijs laag als het gaat om het vinden van een Nederlandse atheïstische, christelijke partner et cetera. Zo groot is die kans helemaal dus niet. Als je wil kun je deze situatie als positief en negatief interpreteren.

Samenwonen en samenwerken is inderdaad op dit punt de enige weg. Daarom moet elke, binnen Nederland gevestigde, cultuur worden gerespecteerd en moet er een oplossingen worden gevonden om de kloof tussen die verschillende culturen te verkleinen. Die kloof bestaat trouwens niet alleen tussen autochtonen en allochtonen. Ook tussen verschillende allochtonen culturen bestaat een kloof, maar ook de kranten die jij leest hebben deze taart nog niet aangesneden.

Ook hier onderscheidt je jezelf niet van de gemiddelde racist. Je kiest namelijk partij en in dit geval voor een tasjesdief van Marokkaanse afkomst. Je zou beide moeten afkeuren...

Ook weer zo'n ongefundeerde uitspraak. Wie is "ons"? Is "ons" dezelfde als in "jij en ik"?

Als je nu een echte man was, kom je terug op de priveadresgegevenszaak, gewoon netjes via een privebericht, dat heet terugkoppeling, en waarom big t zijn privebox dichtgooit als een bezoeker een probleem meld.
Dan modereer je een forum pas goed.
Van mij part gooi je me er maar uit, er gaan een hoop zaken fout hier succes er mee.Hoop dat bezoekers wel weten waar en hoe ze priveadressen achterlaten !
Voorlopig kijk ik nog steeds tegen een stuk of 48 priveadressen aan met naam en achternaam en zelfs telefoonnummers, helaas wordt ik niet serieus genomen.

Laatst bewerkt:
Studiefinanciering blijft
Minder bureaucratie
Minder bemoeienis door de overheid
Downloaden blijft legaal en gratis
Internet gokken/poker wordt legaal
Afblijven van drugs en h**ren

Wie zit hier het dichtstbij?
D66 PVV VDD?

Laatst bewerkt:

Racistische halve zolen die zich identificeren met hardcore geven de muziek een slechte naam, en kunnen nodig gemist worden. Daar moet je het toch mee eens zijn, ik neem aan dat je er zelf niet zo eentje bent?

Ik vraag me af trouwens af of de PVV stemmers zich ook bewust zijn van het sociaal-economische programma van de PVV. Wel grappig dat de PVV stemmers toch vaak met afschuw praten over links. En dat terwijl het sociaal-economische programma aardig wat overeenkomsten vertoont met bijvoorbeeld het programma van de SP.

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------

Minder bureaucratie

D66 PVV VDD?

Ik denk dat je met deze opvattingen het beste terecht kunt bij lijst 17, die jongerenpartij.

Minder bureaucratie

D66 PVV VDD?

Denk VVD:)

ik twijfel nu inmiddels tussen de PVV en de PVDD door alle experts die hun standpunten erop los hebben gelaten op dit forum.

Minder bureaucratie

D66 PVV VDD?

Studiefinanciering blijft niet bij de VVD
Bureaucratie hebben ze tijdens hun eerdere bewindsperiodes amper doen afnemen
zelfde geldt voor minder bemoeienis overheid.
Downloadverbod bij de VVD gelet op het standpunt van Fred Teeven
Internetbeleid van de VVD is redelijk repressief, gokken zal dus ook niet worden toegestaan
Drugs/h**ren, tja Fredje Teeven. Dan weet je al genoeg.

Denk dat je bij D66 beter af bent.

PVV is te schimmig op veel gebieden maar zal eerder aansluiten bij de VVD als het gaat om regeren dan bij andere partijen.

Terug
Naar boven