deathstar
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Wilde ik vroeger graag worden haha. Maar ik houd niet zo van stil zitten.Kan je net zo goed internationale chauffeur worden, ben je de hele week aan het werken.
Het is ook niet de gedachte van het boek, maar meer dat ik zoiets heb van 'niet zeiken en gewoon doen'. Wat voor nut heeft het nou om de hele dag negatief rond te lopen en je alles persoonlijk aan te trekken? Uiteraard moet je dingen die je aangaan natuurlijk ook wel persoonlijk nemen, maar als ik de leiding weer zie falen terwijl er al zo vaak advies is gegeven door mij en anderen maak ik me er niet druk om. Ik wacht gewoon mijn moment af, en dat komt vrij snelLijkt me een treurig leven. En blijkbaar heb je de gedachte van het boek niet helemaal doorgekregen.

Ik werk wel degelijk, goed ook, promotiejij werkt vast nog nietSfeer houd je op de been, geld niet.
Het leven draait niet om alle tijd in te zetten voor het generen van money maar dat je gelukkig met jezelf bent en kan doen wat je wil.
Er hangt wel een lekker sfeertje overigens. Ik verdien niet bijster veel, nog niet eens vol CAO loon, maar om eerlijk te zijn red ik het prima zo. En dusver kan ik ook doen wat ik wil en heb ik niks te klagen. Dat zal vast en zeker nog wel veranderen, ik werk, spaar geld en doe wat ik wil, all I need for now.En tijdens mijn schooltijdperk werkte ik ook al aardig wat in weekends, vrijedagen en zette ik al veel geld opzij. Dus ik heb ook nog een flinke buffer mocht dat nodig zijn.