Fitness Seller

WAT STEMT DBB.COM: 2e kamer verkiezingen (NL)

Peiling Peiling Op welke pollitieke partij ga jij stemmen tijdens de 2e kamer verkiezingen?

• CDA

Stemmen: 7 1,5%
  • PVDA

Stemmen: 26 5,7%
  • SP

Stemmen: 18 4,0%
  • VVD

Stemmen: 94 20,8%
  • PVV

Stemmen: 176 38,9%
  • GroenLinks

Stemmen: 19 4,2%
  • Christenunie

Stemmen: 2 0,4%
  • D66

Stemmen: 29 6,4%
  • Partij voor de dieren

Stemmen: 12 2,6%
  • SGP

Stemmen: 0 0,0%
  • Verdonk

Stemmen: 0 0,0%
  • Anders, nl

Stemmen: 8 1,8%
  • Ik ga niet stemmen.

Stemmen: 25 5,5%
  • Ben Belg

Stemmen: 37 8,2%

• Totaal stemmers
    453
Kan je net zo goed internationale chauffeur worden ;), ben je de hele week aan het werken.
Wilde ik vroeger graag worden haha. Maar ik houd niet zo van stil zitten.

Lijkt me een treurig leven. En blijkbaar heb je de gedachte van het boek niet helemaal doorgekregen.
Het is ook niet de gedachte van het boek, maar meer dat ik zoiets heb van 'niet zeiken en gewoon doen'. Wat voor nut heeft het nou om de hele dag negatief rond te lopen en je alles persoonlijk aan te trekken? Uiteraard moet je dingen die je aangaan natuurlijk ook wel persoonlijk nemen, maar als ik de leiding weer zie falen terwijl er al zo vaak advies is gegeven door mij en anderen maak ik me er niet druk om. Ik wacht gewoon mijn moment af, en dat komt vrij snel;)

jij werkt vast nog niet ;)Sfeer houd je op de been, geld niet.
Het leven draait niet om alle tijd in te zetten voor het generen van money maar dat je gelukkig met jezelf bent en kan doen wat je wil.
Ik werk wel degelijk, goed ook, promotie:D Er hangt wel een lekker sfeertje overigens. Ik verdien niet bijster veel, nog niet eens vol CAO loon, maar om eerlijk te zijn red ik het prima zo. En dusver kan ik ook doen wat ik wil en heb ik niks te klagen. Dat zal vast en zeker nog wel veranderen, ik werk, spaar geld en doe wat ik wil, all I need for now.

En tijdens mijn schooltijdperk werkte ik ook al aardig wat in weekends, vrijedagen en zette ik al veel geld opzij. Dus ik heb ook nog een flinke buffer mocht dat nodig zijn.

Zelfde situatie een beetje maar heb absoluut niet de ambitie om 60 uur te moeten werken. Laat mij maar lekker 40uur draaienmet daar 35-4000 euro tegenover, dan ben ik tevreden. Ik heb binnen afzienbare tijd ook dat HBO papiertje maar heb totaal geen zin een managementfunctie.

Laatst bewerkt:
Wilders is wel popiejopie onder studenten :roflol:

Wilders is wel popiejopie onder studenten :roflol:

Wilders is 'popiejopie' onder middelbare scholieren waarvan vrijwel niemand stemgerechtigd is (met een goede reden), onder halve gare mbo'ers en dan wel niet in veel mindere mate, typische hbo'ers 'nieuwe sT' (lees; type ik kan ingewikkeld doen over hele simpele dingen en een stropdas strikken).

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

Ik denk dat de PVV inderdaad op 20+ zetels gaat eindigen misschien zelfs hoger dan het CDA. Maar ja, denken daar hebben we niet zo heel veel aan.

Ik gok dat veel christenen en oudere conservatieve personen die zich nooit zo geroepen voelen om te gaan stemmen zich nu meer geroepen voelen om iets te doen aan de vrije val van het CDA. Niet dat ze de grootste of zelfs tweede worden maar toch wel iets meer dan gepeild, vermoed ik.

Laatst bewerkt:
Zo'n beetje alle Telegraaf lezers en SBS6 en Tros kijkers stemmen Wilders heb ik het idee.

hervormen investeren hervormen investeren hoop bullshit. Wilders wordt het als proteststem tegen dat zooitje stront

Ik weet het nog steeds niet. Ik las trouwens dat PvdA een vermogensbelasting van 40% wil boven de 125.000 euro.

Die partij is echt totaal de weg kwijt. :roflol:

Jongens, wat spannend!

Ben erg benieuwd wat de uitslag zal zijn. Ik ga voor SP of PvdA.

Wel grappig he, als je hier zo kijkt, hoeveel DBB-ers zwevende stemmers zijn. ****ing idioten.

De ´tussenstand´ van de poll geeft een mooie weerspiegeling over het niveau op DBB.

• Like
Waarderingen: gmt

Idd, denk dat er veel mensen hier zich niet zo interesseren in politiek en dan spreekt een Geert Wilders met zijn populistische taal waarschijnlijk aan. Zal me ook niets verbazen als er hier een groot deel mensen heeft gestemd in de poll die niet stemgerechtigd zijn (16-17 jarigen). Bij die groepen middelbare scholieren zie je toch ook regelmatig een voorkeur voor partijen als de PVV

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven