- Waardering
- 973
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 102kg
Als er maar wel een stuk of 5 partijen afvallen. Dat vel was veel te groot man, had de hele tijd ruzie.
Echt he... Net een landkaart man... Damn...Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als er maar wel een stuk of 5 partijen afvallen. Dat vel was veel te groot man, had de hele tijd ruzie.
Echt he... Net een landkaart man... Damn...Ik stond daar 10 minuten te vouwen, was bang dat ie niet zou tellen als je 'm niet in exact dezelfde manier terug zou vouwen![]()
Ik heb er gewoon een prop van gemaakt, niet goed dan?

ja, je hebt echt wat gepresteerd als je voor de PVV in de kamer terecht komt. Dat zie je aan de lange staat van dienst van Hero Brinkman bijvoorbeeld.
Ik heb te weinig tijd gehad om me er goed in te verdiepen dus ik heb blanco gestemd.
Zolang jij er niet zit moet je niet uit je nek lullen.
Simpel toch.
Ik kan het niet en zit er niet dus heb ik er ook geen uitgesproken mening over, zo van dat ik het wel allemaal beter denk te weten.
Zolang jij er niet zit moet je niet uit je nek lullen.
Simpel toch.
Ik kan het niet en zit er niet dus heb ik er ook geen uitgesproken mening over, zo van dat ik het wel allemaal beter denk te weten.
Nou ja, nog 2 zetels erbij voor VVD+PVV+CDA en we zijn er. Die coalitie wordt dan op de NOS wijselijk ontweken in het gesprek maar is zeer realistisch.
Flink vliegtuig dan. Heb je wel goed opgelet dat ie neit topzwaar geworden is? Nog een vliegtuigramp kunnen we er echt niet bijhebben.
Er is pas 10% geteld, dus kan nog vanalles gebeuren!
Volgens mij is het wel ter sprake gekomen, werd zelfs geopperd om de SGP er bij te doen om een minder minimale meerderheid te bereiken. Jij denkt echt dat dit een coalitie is die kan werken, vooral bezien de minimale meerderheid die er eventueel uit kan komen?