Fitness Seller

WAT STEMT DBB.COM: 2e kamer verkiezingen (NL)

Peiling Peiling Op welke pollitieke partij ga jij stemmen tijdens de 2e kamer verkiezingen?

• CDA

Stemmen: 7 1,5%
  • PVDA

Stemmen: 26 5,7%
  • SP

Stemmen: 18 4,0%
  • VVD

Stemmen: 94 20,8%
  • PVV

Stemmen: 176 38,9%
  • GroenLinks

Stemmen: 19 4,2%
  • Christenunie

Stemmen: 2 0,4%
  • D66

Stemmen: 29 6,4%
  • Partij voor de dieren

Stemmen: 12 2,6%
  • SGP

Stemmen: 0 0,0%
  • Verdonk

Stemmen: 0 0,0%
  • Anders, nl

Stemmen: 8 1,8%
  • Ik ga niet stemmen.

Stemmen: 25 5,5%
  • Ben Belg

Stemmen: 37 8,2%

• Totaal stemmers
    453
Ik stond daar 10 minuten te vouwen, was bang dat ie niet zou tellen als je 'm niet in exact dezelfde manier terug zou vouwen :o

Ik heb te weinig tijd gehad om me er goed in te verdiepen dus ik heb blanco gestemd.

ja, je hebt echt wat gepresteerd als je voor de PVV in de kamer terecht komt. Dat zie je aan de lange staat van dienst van Hero Brinkman bijvoorbeeld.

Zolang jij er niet zit moet je niet uit je nek lullen.
Simpel toch.

Ik kan het niet en zit er niet dus heb ik er ook geen uitgesproken mening over, zo van dat ik het wel allemaal beter denk te weten.

Simpel toch.

Ik kan het niet en zit er niet dus heb ik er ook geen uitgesproken mening over, zo van dat ik het wel allemaal beter denk te weten.

Zo simpel dat het onzin is wat je zegt.

Nou ja, nog 2 zetels erbij voor VVD+PVV+CDA en we zijn er. Die coalitie wordt dan op de NOS wijselijk ontweken in het gesprek maar is zeer realistisch.

Wat ik niet snap, in Nederland is er toch geen stemplicht. Waarom dan blanco stemmen, je kan dan toch evengoed niet gaan stemmen?

Simpel toch.

Ik lul niet uit mijn nek en ben prima in staat om kritiek te leveren op andere mensen.
Zo zeur ik ook op mattijsen als ie tegen Denemarken in eigen doel kopt, iets dat ik wel zie gebeuren ook nog maandag. En dan ga ik niet mijn mond houden omdat ik toevallig niet op dat veld sta.

Nou ja, nog 2 zetels erbij voor VVD+PVV+CDA en we zijn er. Die coalitie wordt dan op de NOS wijselijk ontweken in het gesprek maar is zeer realistisch.

Volgens mij is het wel ter sprake gekomen, werd zelfs geopperd om de SGP er bij te doen om een minder minimale meerderheid te bereiken. Jij denkt echt dat dit een coalitie is die kan werken, vooral bezien de minimale meerderheid die er eventueel uit kan komen?

Er is pas 10% geteld, dus kan nog vanalles gebeuren!

Laatst bewerkt:
Volgens mij is het wel ter sprake gekomen, werd zelfs geopperd om de SGP er bij te doen om een minder minimale meerderheid te bereiken. Jij denkt echt dat dit een coalitie is die kan werken, vooral bezien de minimale meerderheid die er eventueel uit kan komen?

Mij lijkt dit zeker het beste wat er nu mogelijk is. Een cabinet van Gr.Links+PvdA+VVD+D66/SP gaat echt niet werken lijkt mij. Dat staat toch ook allemaal recht tegenover elkaar. Een helemaal links cabinet is geen optie.

Met een VVD+PVV+CDA heb je denk ik wel een veel beter geheel. Er zullen dan teminste dingen gebeuren. Er is dan een mooie linkse oppositie, daar zijn ze ook geschikt voor. Lijkt me prima, ik hoop iig dat dat hem gaat worden. Ik zie zelfs nog eerder een VVD+CDA+PVV+SP cabinet werken dan dat gekke paars 2.

Laatst bewerkt:
pvv doet het goed, tot nu toe in bijna geeneen gemeente onder voor de pvda.
+2

Terug
Naar boven