Binnu
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 172
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We krijgen dan betere banden met israel en dus ook de vs, dan kunnen we die landen platgooien en hun olie inpikken![]()
Whaha ja de lijst waar Wilders mee op de proppen gaat komen dat moet wel spectaculair gaan worden![]()
Het slimst zou het zijn de PVV ruim baan te geven, volgens mij is het dan snel weer over.
Sja, maar zelfs als je dat al zou willen dan kan ik niet echt een coalitie bedenken waarin dit mogelijk is.
Het slimst zou het zijn de PVV ruim baan te geven, volgens mij is het dan snel weer over.
Plus dat ik weinig zin heb om over een half jaar opnieuw naar de stemlokalen te gaan.
De PVDA bedoel je? Al zullen de moslims daar niet veel om geven omdat ze toch geen benul hebben waar ze op stemmen, ze horen alleen van ali en achmed dat ze bij hen het meest vertroeteld worden. Daarom doet de PVDA ook in het arabisch campagne voeren.
Ik ben oprecht benieuwd naar wat voor een stelletje halve garen we zometeen, 22 stuks, in de kamer gaan zien. Volgens mij gaat dat een amusant jaar worden voor een wat afstandelijke kijker. Hoe zal de factor Brinkman zich gaan ontwikkelen?
Sja, maar zelfs als je dat al zou willen dan kan ik niet echt een coalitie bedenken waarin dit mogelijk is.

Ja je hebt helemaal gelijk, wat een halve garen zijn het hé.
Als jij zo goed bent waarom zit jij dan niet in de kamer?
Jij kunt never nooit zover komen dus heb dan ook geen commentaar op mensen die vele malen meer dan jou gepresteerd hebben.
Plus dat ik weinig zin heb om over een half jaar opnieuw naar de stemlokalen te gaan.

Ik weet nu eindelijk hoe het rode potlood werkt, dus kom maar op![]()
Ja je hebt helemaal gelijk, wat een halve garen zijn het hé.
Als jij zo goed bent waarom zit jij dan niet in de kamer?
Jij kunt never nooit zover komen dus heb dan ook geen commentaar op mensen die vele malen meer dan jou gepresteerd hebben.