XXL Nutrition

WAT STEMT DBB.COM: 2e kamer verkiezingen (NL)

Peiling Peiling Op welke pollitieke partij ga jij stemmen tijdens de 2e kamer verkiezingen?

• CDA

Stemmen: 7 1,5%
  • PVDA

Stemmen: 26 5,7%
  • SP

Stemmen: 18 4,0%
  • VVD

Stemmen: 94 20,8%
  • PVV

Stemmen: 176 38,9%
  • GroenLinks

Stemmen: 19 4,2%
  • Christenunie

Stemmen: 2 0,4%
  • D66

Stemmen: 29 6,4%
  • Partij voor de dieren

Stemmen: 12 2,6%
  • SGP

Stemmen: 0 0,0%
  • Verdonk

Stemmen: 0 0,0%
  • Anders, nl

Stemmen: 8 1,8%
  • Ik ga niet stemmen.

Stemmen: 25 5,5%
  • Ben Belg

Stemmen: 37 8,2%

• Totaal stemmers
    453
nee de pvda is lekker met klijnsma die al half in een rollator zit. Over de capaciteiten van kinderjufvrouwen hamer en dijksma hoeven we het niet te hebben

Ik zou hier wel wat pvv leden tegenin willen brengen, maar dat is helaas onmogelijk :roflol:

Klijnsma heeft een fysieke handicap, ik zie niet goed in hoe dat een belemmering kan zijn in de politiek. Gebrekkige mentale capaciteiten daarentegen..

De PVDA stemmer:

[Link niet meer beschikbaar]
vanaf 16:40 ongeveer kijken

haha kansloze halve garen.

Whaha ja de lijst waar Wilders mee op de proppen gaat komen dat moet wel spectaculair gaan worden :roflol:

Maar serieus, de PVV is toch verrassend groot geworden. Helaas voor hen is er vrijwel geen coalitie denkbaar waarin zij deelnemen op basis van de huidige cijfers en partijpunten. Ik ben benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen in de oppositie met die 22 patjepeeërs. Gaan ze daar volwassen worden of zullen er LPF achtige toestanden ontstaan? Gaan ze echt democratiseren of blijft het een discussieloze bende met de autoritaire langspeelplaat aan het hoofd?

Het slimst zou het zijn de PVV ruim baan te geven, volgens mij is het dan snel weer over.

Het slimst zou het zijn de PVV ruim baan te geven, volgens mij is het dan snel weer over.

De PVDA bedoel je? Al zullen de moslims daar niet veel om geven omdat ze toch geen benul hebben waar ze op stemmen, ze horen alleen van ali en achmed dat ze bij hen het meest vertroeteld worden. Daarom doet de PVDA ook in het arabisch campagne voeren.

De PVDA bedoel je? Al zullen de moslims daar niet veel om geven omdat ze toch geen benul hebben waar ze op stemmen, ze horen alleen van ali en achmed dat ze bij hen het meest vertroeteld worden. Daarom doet de PVDA ook in het arabisch campagne voeren.

Quoted for retardedness.

Ik ben oprecht benieuwd naar wat voor een stelletje halve garen we zometeen, 22 stuks, in de kamer gaan zien. Volgens mij gaat dat een amusant jaar worden voor een wat afstandelijke kijker. Hoe zal de factor Brinkman zich gaan ontwikkelen?

Ja je hebt helemaal gelijk, wat een halve garen zijn het hé.
Als jij zo goed bent waarom zit jij dan niet in de kamer?
Jij kunt never nooit zover komen dus heb dan ook geen commentaar op mensen die vele malen meer dan jou gepresteerd hebben.

Sja, maar zelfs als je dat al zou willen dan kan ik niet echt een coalitie bedenken waarin dit mogelijk is.

True. Daarom heb ik spijt niet op de PVV gestemd te hebben, achteraf gezien was dit zeer strategisch geweest. Maarja, een enkele stem zal niet veel geholpen hebben:D

Jij kunt never nooit zover komen dus heb dan ook geen commentaar op mensen die vele malen meer dan jou gepresteerd hebben.

ja, je hebt echt wat gepresteerd als je voor de PVV in de kamer terecht komt. Dat zie je aan de lange staat van dienst van Hero Brinkman bijvoorbeeld.

Ik ken mijn beperkingen inderdaad.

Echter ben ik wel van plan om iets te doen met moderne politieke en parlementaire geschiedenis. Zodra ze mijn baanbrekende onderzoeken gebruiken ter ondersteuning in verhitte Kamerdebatten over een tijdje dan zal ik je er op een subtiele manier op wijzen :D

Terug
Naar boven