Fitness Seller

WAT STEMT DBB.COM: 2e kamer verkiezingen (NL)

Peiling Peiling Op welke pollitieke partij ga jij stemmen tijdens de 2e kamer verkiezingen?

• CDA

Stemmen: 7 1,5%
  • PVDA

Stemmen: 26 5,7%
  • SP

Stemmen: 18 4,0%
  • VVD

Stemmen: 94 20,8%
  • PVV

Stemmen: 176 38,9%
  • GroenLinks

Stemmen: 19 4,2%
  • Christenunie

Stemmen: 2 0,4%
  • D66

Stemmen: 29 6,4%
  • Partij voor de dieren

Stemmen: 12 2,6%
  • SGP

Stemmen: 0 0,0%
  • Verdonk

Stemmen: 0 0,0%
  • Anders, nl

Stemmen: 8 1,8%
  • Ik ga niet stemmen.

Stemmen: 25 5,5%
  • Ben Belg

Stemmen: 37 8,2%

• Totaal stemmers
    453
pvv gestemd natuurlijk maar 95% in de gemeen hier denk ik. zelfs mijn moeder is na jaren vvd stemmen overgestapt en mijn ouders waren altijd zo overdreven links op sommige punten

Hier vanmiddag dus ook pvv (wilders) gestemd.

Bij de PVV mag niet niemand wat zeggen tot dat Wilders iets heeft gezegd, heerlijk die vrijheid.

Definitieve uitslag nog niet bekend?

Dat duurt nog wel ff.

Balkenende treedt af
JAAA opgerot mongol:D:D:D:D:D:D

Mooi, die zijn we nooit meeer terug

Tot ziens balkie!
Eindelijk verlost van deze hond, na 8 jaar!!!!

PVV FTW!!!!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt:

PVV zal nooit iets bereiken. Het is onmogelijk om moslims met een nls paspoort te verbannen uit nl en dat is toch wat hij stiekem wilt. Economisch inzicht heeft die totaal niet en zijn aanwezigheid in de kamer zorgt alleen voor problemen als het gaat om internationale samenwerkingsverbanden. Wat de economie alleen maar zal schaden.

PVV zal nooit iets bereiken. Het is onmogelijk om moslims met een nls paspoort te verbannen uit nl en dat is toch wat hij stiekem wilt. Economisch inzicht heeft die totaal niet en zijn aanwezigheid in de kamer zorgt alleen voor problemen als het gaat om internationale samenwerkingsverbanden. Wat de economie alleen maar zal schaden.

We zullen t zien.

Wanneer de schade niet meer te fixen is bedoel je. Denk je nou echt dat islamitische landen met nl willen handelen als er zo iemand aan de macht zit? Denk je echt dat bijvoorbeeld turkije dat ziet zitten na dat geintje van wilders. Het enige wat hij met zich meebrengt zijn meer problemen. Niet bepaald goed voor de economie. Nl in 2e verdelen zal niemand goed doen.

Laatst bewerkt:
Wanneer de schade niet meer te fixen is bedoel je. Denk je nou echt dat islamitische landen met nl willen handelen als er zo iemand aan de macht zit? Denk je echt dat bijvoorbeeld turkije dat ziet zitten na dat geintje van wilders. Het enige wat hij met zich meebrengt zijn meer problemen. Niet bepaald goed voor de economie. Nl in 2e verdelen zal niemand goed doen.

We krijgen dan betere banden met israel en dus ook de vs, dan kunnen we die landen platgooien en hun olie inpikken :D

We krijgen dan betere banden met israel en dus ook de vs, dan kunnen we die landen platgooien en hun olie inpikken :D

En dan als al die landen plat gegooid zijn elkaar maar platgooien? Als het zo zou gaan zou er bij die landen ook een belletje gaan rinkelen en dan loopt het helemaal fout af. Met iemand als wilders kom je geen stap verder, je gaat zelfs 2 stappen achteruit. Dat er veel allochtoons tuig rondloopt dat zie ik zelf ook wel, maar dat pak je niet zo aan.

Ik ben oprecht benieuwd naar wat voor een stelletje halve garen we zometeen, 22 stuks, in de kamer gaan zien. Volgens mij gaat dat een amusant jaar worden voor een wat afstandelijke kijker. Hoe zal de factor Brinkman zich gaan ontwikkelen?

haha, ben ik ook wel benieuwd naar. Vraag me af of ze uberhaupt wel 22 mensen met een iq boven de 85 bij elkaar kunnen krijgen.

Terug
Naar boven