xeoMe
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
VVD. Mocht hij nog meedraaien, dan zou ik op Gerrit Zalm stemmen. No-nonsense-kerel.
Ah de man die bij DSB de boel liet versloffen en nu ondanks alles toch mag aanblijven bij de Abn Amro. Betrouwbare kerel inderdaad.

Ah de man die bij DSB de boel liet versloffen en nu ondanks alles toch mag aanblijven bij de Abn Amro. Betrouwbare kerel inderdaad.

Dat NouT Wellink wat slordig was met Icesave, de verkoop van ABN en toezicht op banken is verder niet echt relevant in de politieke discussie
Jammer trouwens dat er geen tegengas gegeven mag worden aan de eenzijdige poll-uitslag op dbb. Ik dacht dat een forum in het algemeen een afspiegeling was van de samenleving.![]()

En nu zit je met jezelf in de knoop?Geen idee, ik vind elke partij wel k*t eigenlijk. Voor de gemeenteraadsverkiezingen heb ik vandaag ook niet gestemd want volgens de stemwijzer heb ik het meest gemeen met de christenunie.

Geen idee, ik vind elke partij wel k*t eigenlijk. Voor de gemeenteraadsverkiezingen heb ik vandaag ook niet gestemd want volgens de stemwijzer heb ik het meest gemeen met de christenunie.