XXL Nutrition

WAT STEMT DBB.COM: 2e kamer verkiezingen (NL)

Peiling Peiling Op welke pollitieke partij ga jij stemmen tijdens de 2e kamer verkiezingen?

• CDA

Stemmen: 7 1,5%
  • PVDA

Stemmen: 26 5,7%
  • SP

Stemmen: 18 4,0%
  • VVD

Stemmen: 94 20,8%
  • PVV

Stemmen: 176 38,9%
  • GroenLinks

Stemmen: 19 4,2%
  • Christenunie

Stemmen: 2 0,4%
  • D66

Stemmen: 29 6,4%
  • Partij voor de dieren

Stemmen: 12 2,6%
  • SGP

Stemmen: 0 0,0%
  • Verdonk

Stemmen: 0 0,0%
  • Anders, nl

Stemmen: 8 1,8%
  • Ik ga niet stemmen.

Stemmen: 25 5,5%
  • Ben Belg

Stemmen: 37 8,2%

• Totaal stemmers
    453
Pvv.

VVD. Mocht hij nog meedraaien, dan zou ik op Gerrit Zalm stemmen. No-nonsense-kerel.

Die pedo partij jwt

Ah de man die bij DSB de boel liet versloffen en nu ondanks alles toch mag aanblijven bij de Abn Amro. Betrouwbare kerel inderdaad.

Hij werd door vriend en vijand geroemd in zijn functie van minister van Financiën. En terecht.

In de bedrijfswereld spelen andere belangen, en hing/hangt hij zelf aan de touwtjes van de aandeelhouders.

Maar goed, als linkse rakker zal je hem natuurlijk rauw lusten.

misschien kun je ze een kaart geven eric

Dat is nogal een understatement.

Dat NouT Wellink wat slordig was met Icesave, de verkoop van ABN en toezicht op banken is verder niet echt relevant in de politieke discussie :D

Jammer trouwens dat er geen tegengas gegeven mag worden aan de eenzijdige poll-uitslag op dbb. Ik dacht dat een forum in het algemeen een afspiegeling was van de samenleving. :o

Dat NouT Wellink wat slordig was met Icesave, de verkoop van ABN en toezicht op banken is verder niet echt relevant in de politieke discussie :D

Jammer trouwens dat er geen tegengas gegeven mag worden aan de eenzijdige poll-uitslag op dbb. Ik dacht dat een forum in het algemeen een afspiegeling was van de samenleving. :o

Heb het meer over de lek DSB. :)

Geen idee, ik vind elke partij wel k*t eigenlijk. Voor de gemeenteraadsverkiezingen heb ik vandaag ook niet gestemd want volgens de stemwijzer heb ik het meest gemeen met de christenunie.

Geen idee, ik vind elke partij wel k*t eigenlijk. Voor de gemeenteraadsverkiezingen heb ik vandaag ook niet gestemd want volgens de stemwijzer heb ik het meest gemeen met de christenunie.
En nu zit je met jezelf in de knoop? :p

Het probleem is dat die stemwijzers maar enkele punten uit een programma nemen wat nooit genoeg is om een compleet profiel te vormen natuurlijk. Dat gezegd zijnde ben je niet de enige die zich benepen voelt in het particratisch systeem, ik zou zelf ook veel liever voor enkele mensen kiezen dan voor hele partijen.

Troost je:
Stellingvragen, waarbij de nuance, vanzelfsprekend, volledig mist kan nooit volledig jouw mening reflecteren.

Ik ga niet stemmen, omdat ik niet weet op wie ik moet stemmen.

vvd.

Pvv.

Terug
Naar boven