- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterke persoonlijkheid, doortastend, stabiel en helder.

meh op stemwijzer dreig ik vooral te gaan naar CDA.
en is dat nou echt de laatste partij waar ik op wil stemmen
ik ben vooral voor de ondernemers want zonder ondernemers heeft de werkende mens geen geld en ben vooral tegen inburgeringscursussen en al dat gek*t, die mensen die geen drol nederlands praten leren het wel op straat tussen de nederlanders maar wat doet de overheid en dat is niet de schuld aan de buitenlanders ze zetten hun tussen hun landgenoten waar ze nog geen woord nl praten dan gaat zo'n cursus ook niet helpen alleen maar verspilde geld.
Nee, dan doen de CD&V, VLD en de Waalse partijen het bij ons beterPVV als grootste partij
achja Nederland krijgt waarvoor het gekozen heeft

Partij voor de dieren, komen toch nooit als grootste eruit, dus kan weinig kwaad om daar op te stemmen. Er mag in dit landje best eens wat meer rekening worden gehouden met de diertjes, dus vandaar mijn keuze.
Mooiste is dat ik de machtiging krijg om voor mijn beide ouders te gaan stemmen de 9e juni ivm hun vakantie, dus ja... Hun keuze is ook aan mij![]()
We kunnen misschien ook een partij voor de bomen oprichten, want planten kunnen immers zelf niet stemmen.Kreeg die suggestie van een vriend ook, want dieren kunnen immers zelf niet stemmen.
We kunnen misschien ook een partij voor de bomen oprichten, want planten kunnen immers zelf niet stemmen.
Sarcasme werd blijkbaar niet gedetecteerdAlles kan, is maar waar je belang aan hecht, soms plannen Big-T?

Rechten van het dier in de Grondwet
Minimumgevangenisstraf voor dierenmishandelaars
Na veroordeling dierenmishandeling: levenslang verbod op houden van dieren
Meer prioriteit bij politie en justitie voor opsporing en vervolging dierenmishandeling (animal cops)
Introductie nationaal alarmnummer voor dieren: 113
Strenger naleven verbod op ritueel ‘thuisslachten'