XXL Nutrition

WAT STEMT DBB.COM: 2e kamer verkiezingen (NL)

Peiling Peiling Op welke pollitieke partij ga jij stemmen tijdens de 2e kamer verkiezingen?

• CDA

Stemmen: 7 1,5%
  • PVDA

Stemmen: 26 5,7%
  • SP

Stemmen: 18 4,0%
  • VVD

Stemmen: 94 20,8%
  • PVV

Stemmen: 176 38,9%
  • GroenLinks

Stemmen: 19 4,2%
  • Christenunie

Stemmen: 2 0,4%
  • D66

Stemmen: 29 6,4%
  • Partij voor de dieren

Stemmen: 12 2,6%
  • SGP

Stemmen: 0 0,0%
  • Verdonk

Stemmen: 0 0,0%
  • Anders, nl

Stemmen: 8 1,8%
  • Ik ga niet stemmen.

Stemmen: 25 5,5%
  • Ben Belg

Stemmen: 37 8,2%

• Totaal stemmers
    453
Ik ga op t lekkerste wijf stemmen hier een voorbeeld, iemand verder nog suggesties?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jeltje van Nieuwenhoven, ik ben een fan. Sterke persoonlijkheid, doortastend, stabiel en helder. Ze gaat de vloer aanvegen met die uilskuiken van de PVV in Den Haag.

Laatst bewerkt:
meh op stemwijzer dreig ik vooral te gaan naar CDA.

en is dat nou echt de laatste partij waar ik op wil stemmen ???

ik ben vooral voor de ondernemers want zonder ondernemers heeft de werkende mens geen geld en ben vooral tegen inburgeringscursussen en al dat gek*t, die mensen die geen drol nederlands praten leren het wel op straat tussen de nederlanders maar wat doet de overheid en dat is niet de schuld aan de buitenlanders ze zetten hun tussen hun landgenoten waar ze nog geen woord nl praten dan gaat zo'n cursus ook niet helpen alleen maar verspilde geld.

Wel eens bedacht dat er ook cursussen worden gegeven aan degenen die de taal wel redelijk machtig zijn en vaak zelf al meerdere stappen hebben ondernomen om hun taalvaardigheid op te vijzelen. Niet iedere allochtoon is een half analfabete dombo die amper twee woorden Nederlands spreekt.

Voor velen zijn die inburgeringscursussen het opstapje naar banen die beter betaald en waar de reeds aangeleerde vaardigheden wel gebruikt kunnen worden. Als je dan voor ondernemers bent zou je zulke cursussen maar beter toejuichen, zeker voor degenen die ook zonder inburgeringscursus het Nederlands al vrij goed machtig zijn.

Degenen die zich er met een Jantje van Leiden afmaken heb ik ook geen goed woord voor over, in dat geval is het inderdaad verspilde moeite om zo'n cursus te geven.

PVV als grootste partij :roflol:
achja Nederland krijgt waarvoor het gekozen heeft

geertje is gevaarlijke man. openbaar debat gaat hij niet aan, maar schreeuwen doet ie wel.

weet het echt nog niet.....
maar goed wellicht is 5 maal scheepsrecht.:rolleyes:

:roflol: Stiekem hoop ik ook wel dat de PVV aan de macht komt, kan ik de zielige pvv nazi's over een paar jaar ten minste weer uitlachen, zo van 'zie je nou wel'. Ik heb eigenlijk nog geen idee, vind het allemaal crap. VVD wordt het denk ook niet aangezien die meer internettaps wil..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

so hey wat een lelijke k*tkoppen...

Partij voor de dieren, komen toch nooit als grootste eruit, dus kan weinig kwaad om daar op te stemmen. Er mag in dit landje best eens wat meer rekening worden gehouden met de diertjes, dus vandaar mijn keuze.

Mooiste is dat ik de machtiging krijg om voor mijn beide ouders te gaan stemmen de 9e juni ivm hun vakantie, dus ja... Hun keuze is ook aan mij ;)

Partij voor de dieren, komen toch nooit als grootste eruit, dus kan weinig kwaad om daar op te stemmen. Er mag in dit landje best eens wat meer rekening worden gehouden met de diertjes, dus vandaar mijn keuze.

Mooiste is dat ik de machtiging krijg om voor mijn beide ouders te gaan stemmen de 9e juni ivm hun vakantie, dus ja... Hun keuze is ook aan mij ;)

Kreeg die suggestie van een vriend ook, want dieren kunnen immers zelf niet stemmen.

Zou wel mooi zijn als Nederland haar internationale handels relaties een dikke deuk op lopen. Kunnen we er eindelijk aan werken om van dit land net als Florida een rusthuis te maken, Marky's grote droom, nudisme en gratis wiet voor iedereen. Zelf wil ik een hutje op de Veluwe.

Of dat cellen er echt eens werk van maken om op Den Haag, Rotterdam of Amsterdam centraal een bloedbad aan te richten op Maandag ochtend met meer dan 100 doden.

Dan ziet deze nieuwe generatie waarom het Nederlandse volk na 3 dagen in 1940 de handdoek in de ring gooide, waarom Srebrenica een debacle was. Grote praat, weinig spier ballen in dit land als er hete kastanjes uit het vuur moeten worden geraapt.

Laatst bewerkt:
De PVV heeft ook een aantal mooi punten mbt welzijn van dieren;

Rechten van het dier in de Grondwet

Minimumgevangenisstraf voor dierenmishandelaars

Na veroordeling dierenmishandeling: levenslang verbod op houden van dieren

Meer prioriteit bij politie en justitie voor opsporing en vervolging dierenmishandeling (animal cops)

Introductie nationaal alarmnummer voor dieren: 113

Strenger naleven verbod op ritueel ‘thuisslachten'

Toch is het schrijnend voor rechts ondernemend/wakker Nederland dat de helft van het liberale draagvlak is ontvreemd door een gewiekst individu met een onderscheidende toon.

PVV is allang niet meer Groep Wilders rechts van de VVD die het minimumloon wou afschaffen en dergelijke economische ingrepen die harde werkers de beloning mogelijk maakt waar zij menen recht op te hebben. PVV neigt eerder naar de SP nu qua economisch beleid. Enkel de integratie/immigratie visie is onveranderlijk gehandhaafd als rechts opererend van de VVD.

Kortom, voor prototypes als Zoutzak, Mighty, Shutterspeed of Riggard impliceert dat economisch een circa 130 tal linksere kamer leden ten opzichte van hun positie in het politieke spectrum. Dan ben je dan klaar mee.

Terug
Naar boven