XXL Nutrition

WAT STEMT DBB.COM: 2e kamer verkiezingen (NL)

Peiling Peiling Op welke pollitieke partij ga jij stemmen tijdens de 2e kamer verkiezingen?

• CDA

Stemmen: 7 1,5%
  • PVDA

Stemmen: 26 5,7%
  • SP

Stemmen: 18 4,0%
  • VVD

Stemmen: 94 20,8%
  • PVV

Stemmen: 176 38,9%
  • GroenLinks

Stemmen: 19 4,2%
  • Christenunie

Stemmen: 2 0,4%
  • D66

Stemmen: 29 6,4%
  • Partij voor de dieren

Stemmen: 12 2,6%
  • SGP

Stemmen: 0 0,0%
  • Verdonk

Stemmen: 0 0,0%
  • Anders, nl

Stemmen: 8 1,8%
  • Ik ga niet stemmen.

Stemmen: 25 5,5%
  • Ben Belg

Stemmen: 37 8,2%

• Totaal stemmers
    453
Blanco of vvd

Veel liberalen en Pvvers hier haha. Op zich kan ik pvv wel voorstellen met al die Hangmarrokanen en en andere "leuke " hangjongeren. Ik zou als ik kon stemmen voor Groenlinks stemmen.

Ik heb vandaag op D66 gestemd. Omdat ik eens ben met hun standpunten in mijn gemeente. Landelijk stem ik op Groen Links.
Omdat ze een sterke leidster hebben en bovendien staan ze voor hun standpunten zonder populistisch gelul.

meh op stemwijzer dreig ik vooral te gaan naar CDA.

en is dat nou echt de laatste partij waar ik op wil stemmen ???

ik ben vooral voor de ondernemers want zonder ondernemers heeft de werkende mens geen geld en ben vooral tegen inburgeringscursussen en al dat gek*t, die mensen die geen drol nederlands praten leren het wel op straat tussen de nederlanders maar wat doet de overheid en dat is niet de schuld aan de buitenlanders ze zetten hun tussen hun landgenoten waar ze nog geen woord nl praten dan gaat zo'n cursus ook niet helpen alleen maar verspilde geld.

plus balkenlul heeft de afgelopen 8 jaar echt een zootje gemaakt, wou nederland precies de kant opdraaien zoals in amerika prive zorgverzekering die nu torenhoog zijn omdat mensen niet meer collectief verzekerd zijn bij 1 verzekeringmaatschappij, geen monopolies meer van bedrijven denk maar aan eneco kpn etc en die bedrijven zijn bijna op de kop gegaan.

en wat me echt pissig maakte is dat balkenlul ontslag recht wilde geven aan de werkgevers waar wij sinds de 2e wereldoorlog voor hebben gevochten en wat nog het enigste goeie is hier in nl dat de werkgevers je niet zomaar op straat kunnen gooien zonder een geldige reden ???

en ik op CDA stemmen NOOIT NIET !!!!!!!

Je weet toch dat het vandaag te doen was he LIL Priest?

ik ben vooral voor de ondernemers want zonder ondernemers heeft de werkende mens geen geld en ben vooral tegen inburgeringscursussen en al dat gek*t, die mensen die geen drol nederlands praten leren het wel op straat tussen de nederlanders maar wat doet de overheid en dat is niet de schuld aan de buitenlanders ze zetten hun tussen hun landgenoten waar ze nog geen woord nl praten dan gaat zo'n cursus ook niet helpen alleen maar verspilde geld.

plus balkenlul heeft de afgelopen 8 jaar echt een zootje gemaakt, wou nederland precies de kant opdraaien zoals in amerika prive zorgverzekering die nu torenhoog zijn omdat mensen niet meer collectief verzekerd zijn bij 1 verzekeringmaatschappij, geen monopolies meer van bedrijven denk maar aan eneco kpn etc en die bedrijven zijn bijna op de kop gegaan.

en wat me echt pissig maakte is dat balkenlul ontslag recht wilde geven aan de werkgevers waar wij sinds de 2e wereldoorlog voor hebben gevochten en wat nog het enigste goeie is hier in nl dat de werkgevers je niet zomaar op straat kunnen gooien zonder een geldige reden ???

en ik op CDA stemmen NOOIT NIET !!!!!!!

Oke oke, waar dan wel op?

Pvda!

Hoeveel Belgen hebben PVV gevote?

Applausje voor het resultaat van de SP.:clap:

-640 zetels. De pvda is terug!!!

Applausje voor het resultaat van de SP.:clap:
Het gaat over de tweede kamerverkiezingen...er is nog geen resultaat.

Het kon niet beter met Kant schuif aan de kant.

He, dat rijmt....Of niet :scratch:

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

Weinig vrouwen in de politiek die het zo goed doen als zij imo. Het is geen Paul rosemuller, maar goed.

Ga m'n stembiljet ophalen, scheur hem een fink aantal keer doormidden (ben erg wantrouwig dat iemand een leeg biljet toch aankruist, 'tzijn ook maar burgers die daar dat ene dagje voor anderhalf hondertje zitten) en zo in die grijze container.

Monopolies zijn inderdaad het allerbeste wat een economie kan overkomen :roflol:

Daarnaast zou een inburgeringscursus voor jou misschien best een aardig idee zijn. Wellicht dat je iets kan opsteken over leestekens.

Mijn stem gaat naar de PVV, mocht ik gaan.

Terug
Naar boven