AndroidHealthClinic

WAT STEMT DBB.COM: 2e kamer verkiezingen (NL)

Peiling Peiling Op welke pollitieke partij ga jij stemmen tijdens de 2e kamer verkiezingen?

• CDA

Stemmen: 7 1,5%
  • PVDA

Stemmen: 26 5,7%
  • SP

Stemmen: 18 4,0%
  • VVD

Stemmen: 94 20,8%
  • PVV

Stemmen: 176 38,9%
  • GroenLinks

Stemmen: 19 4,2%
  • Christenunie

Stemmen: 2 0,4%
  • D66

Stemmen: 29 6,4%
  • Partij voor de dieren

Stemmen: 12 2,6%
  • SGP

Stemmen: 0 0,0%
  • Verdonk

Stemmen: 0 0,0%
  • Anders, nl

Stemmen: 8 1,8%
  • Ik ga niet stemmen.

Stemmen: 25 5,5%
  • Ben Belg

Stemmen: 37 8,2%

• Totaal stemmers
    453
Wel bijzonder dat de PVV het allergrootst is in plaatsen waar ze allochtonen alleen kennen van de televisie.

Die stemmen uit het buitenland moeten nog geteld worden, ik kan me voorstellen dat daar relatief veel VVD'ers tussen zitten.

Pfff haha, gelijk nu maar Rutte ietjes meer stemmen. Jammer dat dat zeteltje bij cda die een rechtste coalitie mogelijk maakte weer weg is.

VVD 31
PVV 23
CDA 21

Nou hopen dat er hier ergens, liefst bij de vvd natuurlijk, een zeteltje bij komt.

Waarschijnlijk stellen zij een slecht voorbeeld aan andere steden waar wel veel allochtonen wonen.

Ik ben geneigd te denken dat mensen in kleine dorpen zonder allochtonen of noemenswaardige criminaliteit veelal (relatief) kortzichtige xenofoben zijn met een nogal beperkte visie op de samenleving, maar kan ook zomaar een gek idee van mij zijn hoor. Ik bedoel een Volendam of een Rucphen staat erom bekend vele grote denkers te hebben voortgebracht.

Het relatief lage aandeel allochtonen geeft geen ruimte voor PvdA en zal een partij als PVV automatisch meer stemmen krijgen ;)

Hmmmz de randstad is wel erg blauw, daar zijn ze schijnbaar ook niet zo te spreken over alle kansarme immigranten :)

Dat Limburg moesten we ook maar weer eens teruggeven aan Oostenrijk of aan welk land het ook maar wil hebben.

Wat zou een VVD + PVV + PvdA coalitie voor kansen hebben? Klinkt wat gek, maar PVV is ook wel linkserig op economisch vlak.

PvdA gaat niet met de PVV regeren, groot deel van CDA achterban ziet dat ook totaal niet zitten.

oeps, je had het niet over CDA. Begint laat te worden..

Laatst bewerkt:
PvdA met VVD gaat ook niet gebeuren.
Wat dan wel?

Haha kan wel lachen worden komende tijd met de formatie.
Wie de grootste wordt maakt dan eigenlijk ook geen reet uit.

Nou dat hebben ze niet zo expliciet gezegd toch? Alleen D66 en GroenLinks dacht ik.

Jezus die Bos heeft ook zijn comfortabele sweater aan getrokken haha.

---------- Toegevoegd om 02:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:30 ----------

Pvv 24!!!

Woppa PVV er 1tje bij.
Betekent dat rechts weer op een meerderheid staat.

PvdA met VVD gaat ook niet gebeuren.
Wat dan wel?

Haha kan wel lachen worden komende tijd met de formatie.
Wie de grootste wordt maakt dan eigenlijk ook geen reet uit.

Ik denk dat PvdA/VVD meest voor de hand liggend is, zie niet in waarom dit niet kan zolang beiden bereid zijn om in het belang van het land grote concessies te doen. De grootste gaat waarschijnlijk de premier voortbrengen.

En vvd neemt de leiding. Mooi, rechts groeit.

Onze rechtse rukkers blijken af te stevenen op een overwinning, slechte zaak!!!

Mooiiiiiii

Terug
Naar boven