JanDeWandelaar
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Limburg, 5,2% niet Westerse allochtonen, momenteel 28,2% PVV-stemmersxenofobe zooi daar.
Limburg, 5,2% niet Westerse allochtonen, momenteel 28,2% PVV-stemmersxenofobe zooi daar.
Ik woon in Amsterdam en ik heb nog nooit van mijn leven last van een allochtoon gehad. Bij me ouders in Rotterdam waren het juist altijd van die blanke pettenjochies die de boel liepen te vernielen. Mensen kijken teveel TV.Limburg, 5,2% niet Westerse allochtonen, momenteel 28,2% PVV-stemmersxenofobe zooi daar.
In Rucphen heeft 40% op PVV gestemd. Ik ben daar ooit een weekend geweest en was daar met mijn lichte tint een bezienswaardigheid, typisch zo'n dorp waar de mensen hun deuren nog niet op slot hoeven te draaien.
Mijn vriendin heeft wel iets meer tint.Laat CDA als geslagen hond maar meedoen en PVV voorlopig zonder eerste kamerdeelname eveneens. Gezellig niks doen wordt dat dan, moet je toch echt wachten op de statenverkiezingen voordat je mag denken aan een eerste kamer meerderheid.
CDA/VVD/PVV wordt net zoiets als 8 jaar terug de coalitie met de LPF. Wilders heeft overigens de AOW als breekpunt en dan is een coalitie met iedere grote partij uitgesloten. Hypotheekrenteaftrek kan dat ook worden voor andere coalities zoals Paars plus.
Volgens mij liet Wilders ook al blijken dat die AOW leeftijd niet zo vast staat als dat ze hebben doen voorkomen.
Iedere gerenommeerde econoom is van mening dat de HRA onhoudbaar is, ik kan me wel voorstellen dat je daar nogal huiverig naar kijkt als je een redelijk duur huis heb en je het ziet aankomen dat je overwaarde straks deels is verdwenen.