XXL Nutrition

WAT STEMT DBB.COM: 2e kamer verkiezingen (NL)

Peiling Peiling Op welke pollitieke partij ga jij stemmen tijdens de 2e kamer verkiezingen?

• CDA

Stemmen: 7 1,5%
  • PVDA

Stemmen: 26 5,7%
  • SP

Stemmen: 18 4,0%
  • VVD

Stemmen: 94 20,8%
  • PVV

Stemmen: 176 38,9%
  • GroenLinks

Stemmen: 19 4,2%
  • Christenunie

Stemmen: 2 0,4%
  • D66

Stemmen: 29 6,4%
  • Partij voor de dieren

Stemmen: 12 2,6%
  • SGP

Stemmen: 0 0,0%
  • Verdonk

Stemmen: 0 0,0%
  • Anders, nl

Stemmen: 8 1,8%
  • Ik ga niet stemmen.

Stemmen: 25 5,5%
  • Ben Belg

Stemmen: 37 8,2%

• Totaal stemmers
    453
Wakker blijven werpt z'n vruchten af.
Yeaaaah :D

Whaha wat een heerlijke sfeerbeelden bij de VVD :S

reporter:"jullie hebben zo te zien verloren."

Hamer met haar domme kop:"Nee de strijd is nog niet gestreden, nog niet alle stemmen zijn geteld (o fucing really?? :spaz:)."

Ik ga pitten. K*tVVD.
Hoop dat hij nou voor de sociale kant kiest en gewoon paars+ opstelt.

Rutte was voor rechtse begrippen een linkse liberaal die weliswaar zijn ziel heeft verkocht maar hopelijk nog wat sociale gevoelens heeft, komt vast goed :D

Mooi resultaat, goede kansen :)

De linkerzijde had hier duidelijk haar wensen voor werkelijkheid gezien, ik hoop uiteraard op een (centrum)rechtse coalitie voor Nederland.

Haha.
Binnen een jaar weer stemmen.

Nee, IK heb niet gestemd.

Limburg, 5,2% niet Westerse allochtonen, momenteel 28,2% PVV-stemmers :roflol: xenofobe zooi daar.

Limburg, 5,2% niet Westerse allochtonen, momenteel 28,2% PVV-stemmers :roflol: xenofobe zooi daar.

Merk ik hier ook (topje van noord lim) veel mensen zeiken, terwijl er hier nog geen 40 Turken/Marokkanen etc. rondlopen..

Al krijgen we wel steeds meer inbraken door Polen en Hongaren. Keerzijde van de medaille.

Dat dacht ik dus al:rolleyes: Ik woon in Amsterdam en ik heb nog nooit van mijn leven last van een allochtoon gehad. Bij me ouders in Rotterdam waren het juist altijd van die blanke pettenjochies die de boel liepen te vernielen. Mensen kijken teveel TV.

In Rucphen heeft 40% op PVV gestemd. Ik ben daar ooit een weekend geweest en was daar met mijn lichte tint een bezienswaardigheid, typisch zo'n dorp waar de mensen hun deuren nog niet op slot hoeven te draaien.

In Rucphen heeft 40% op PVV gestemd. Ik ben daar ooit een weekend geweest en was daar met mijn lichte tint een bezienswaardigheid, typisch zo'n dorp waar de mensen hun deuren nog niet op slot hoeven te draaien.

5 jaar geleden een week vakantie gevierd in Limburg, ze keken in de supermarkt naar mijn vriendin alsof ze af zou geven als ze in de buurt zouden komen :D Mijn vriendin heeft wel iets meer tint.

In België zie je het zelfde fenomeen, dorpjes die donkere mensen enkel kennen van de plaatselijke pitta-bar en "van op den tevee, want da is daar toch erg daar in Brussel, hé menier?" waar het VB sterk staat :)

Pfoee moet er toch niet aan denken dat straks pvv vvd en cda een coalitie gaan vormen zeg. Wat hoop ik dat het paars+ wordt

Ik denk niet dat je daar heel bang voor hoef te zijn, lijkt me vanuit CDA's oogpunt op de lange termijn dodelijk om daar als 'kleine' partij te gaan deelnemen, volgens mij komen ze dan nooit meer uit het dal.

Laat CDA als geslagen hond maar meedoen en PVV voorlopig zonder eerste kamerdeelname eveneens. Gezellig niks doen wordt dat dan, moet je toch echt wachten op de statenverkiezingen voordat je mag denken aan een eerste kamer meerderheid.

CDA/VVD/PVV wordt net zoiets als 8 jaar terug de coalitie met de LPF. Wilders heeft overigens de AOW als breekpunt en dan is een coalitie met iedere grote partij uitgesloten. Hypotheekrenteaftrek kan dat ook worden voor andere coalities zoals Paars plus.

Laat CDA als geslagen hond maar meedoen en PVV voorlopig zonder eerste kamerdeelname eveneens. Gezellig niks doen wordt dat dan, moet je toch echt wachten op de statenverkiezingen voordat je mag denken aan een eerste kamer meerderheid.

CDA/VVD/PVV wordt net zoiets als 8 jaar terug de coalitie met de LPF. Wilders heeft overigens de AOW als breekpunt en dan is een coalitie met iedere grote partij uitgesloten. Hypotheekrenteaftrek kan dat ook worden voor andere coalities zoals Paars plus.

VVD is daar tegen idd, maar zien ze het echt als breekpunt? D66 wil het geleidelijk beperken, GL helemaal afschaffen en PvdA 'eerlijker' maken. Zouden ze daar niet uit kunnen komen? Hoe denken jullie eigenlijk over het afschaffen ervan, echt zo slecht voor de huizenmarkt als steeds beweerd wordt?Of ga ik da n teveel offtopic..

Volgens mij liet Wilders ook al blijken dat die AOW leeftijd niet zo vast staat als dat ze hebben doen voorkomen.

Iedere gerenommeerde econoom is van mening dat de HRA onhoudbaar is, ik kan me wel voorstellen dat je daar nogal huiverig naar kijkt als je een redelijk duur huis heb en je het ziet aankomen dat je overwaarde straks deels is verdwenen.

Laatst bewerkt:
Volgens mij liet Wilders ook al blijken dat die AOW leeftijd niet zo vast staat als dat ze hebben doen voorkomen.

Iedere gerenommeerde econoom is van mening dat de HRA onhoudbaar is, ik kan me wel voorstellen dat je daar nogal huiverig naar kijkt als je een redelijk duur huis heb en je het ziet aankomen dat je overwaarde straks deels is verdwenen.

Zou ie meteen een belofte breken. Al stemmen de meeste denk ik op hem omdat ie tegen de ieslam is en alle buut'nlaanders eruut mot'n, zoals ze dat hier altijd zeggen:o

Die hyptheekrenteaftrek zou dan in eerste instantie gelden voor huizen boven de 4/5 ton dacht ik toch? Dan heb je volgens mij wel een redelijk inkomen en zal je het best op kunnen vangen.. Daaronder daarentegen.. Heb me in dat punt eerlijk gezegd niet heel erg verdiept

Terug
Naar boven