XXL Nutrition

WAT STEMT DBB.COM: 2e kamer verkiezingen (NL)

Peiling Peiling Op welke pollitieke partij ga jij stemmen tijdens de 2e kamer verkiezingen?

• CDA

Stemmen: 7 1,5%
  • PVDA

Stemmen: 26 5,7%
  • SP

Stemmen: 18 4,0%
  • VVD

Stemmen: 94 20,8%
  • PVV

Stemmen: 176 38,9%
  • GroenLinks

Stemmen: 19 4,2%
  • Christenunie

Stemmen: 2 0,4%
  • D66

Stemmen: 29 6,4%
  • Partij voor de dieren

Stemmen: 12 2,6%
  • SGP

Stemmen: 0 0,0%
  • Verdonk

Stemmen: 0 0,0%
  • Anders, nl

Stemmen: 8 1,8%
  • Ik ga niet stemmen.

Stemmen: 25 5,5%
  • Ben Belg

Stemmen: 37 8,2%

• Totaal stemmers
    453
In ieder geval een felicitatie naar alle PVV-stemmers. Benieuwd wanneer Wilders gaat draaien en toch tornen aan zaken die kenmerkend zijn voor de PVV. Binnen de groep 50-64 zijn er vrij veel PVV-stemmers en dat zal te maken hebben met hun AOW-standpunt. Als ze daar draaien dan verlies je die aanhang waarschijnlijk direct weer.

Volgens mij liet Wilders ook al blijken dat die AOW leeftijd niet zo vast staat als dat ze hebben doen voorkomen.

Iedere gerenommeerde econoom is van mening dat de HRA onhoudbaar is, ik kan me wel voorstellen dat je daar nogal huiverig naar kijkt als je een redelijk duur huis heb en je het ziet aankomen dat je overwaarde straks deels is verdwenen.

De mensen die HRA terug krijgen, verdienen meestal ook zeer goed, en die kunnen best wat meer missen, (wat willen ze met al dat geld doen?) ... Echter de VVD claimd dat deze inkomens erop achteruit gaan, en doelt hier dan op huizenbezitters met een middelbaar inkomen dan te ver erop achteruit, hij vergeet er altijd bij te zeggen dat je ook kan zorgen dat de hele hoge inkomens meer belast worden dan de middeninkomens en je het per geval moet bekijken ;)... maar goed.

Echter als we een rechtse coalitie krijgen blijft de HRA bestaan :( , slechte zaak vind ik want dan wordne rijken nog rijker, armen worden armer, en krijg je straks dat mensen zich g aan verzetten met als gevolg geweldadige demostraties, en geloof me... er is nu eenn HELE grote 2 deling in nederland, er moet een gulden middenweg gevonden worden anders gaat het echt mis.

De immigratie staat al bijna op 0 en Islam (zoals onze dictator dat noemt) (moslims) komen er al nie tmeer in, ik denk ook dat als ik moslims was ik geeneens meer wilde komen ;)... dus... waarom iedereen zo rechts stemd begrijp ik niet, maar we zullen zien wat er de komende maanden gaat gebeuren.

In ieder geval een felicitatie naar alle PVV-stemmers. Benieuwd wanneer Wilders gaat draaien en toch tornen aan zaken die kenmerkend zijn voor de PVV. Binnen de groep 50-64 zijn er vrij veel PVV-stemmers en dat zal te maken hebben met hun AOW-standpunt. Als ze daar draaien dan verlies je die aanhang waarschijnlijk direct weer.
Zelfde geldt voor PvdA, als ze willen regeren moeten ze de hypotheekrenteaftrek laten varen, want VVD gaat daar niet aankomen. Dat moet overigens wel gebeuren, maar goed.

Ik denk dat er rond november een formatie is

Dat hangt er een beetje vanaf. Kan nog best hard gaan als ze zich vrij snel realiseren dat Paars+ de enige echte optie is.

Zelfde geldt voor PvdA, als ze willen regeren moeten ze de hypotheekrenteaftrek laten varen, want VVD gaat daar niet aankomen. Dat moet overigens wel gebeuren, maar goed.

PvdA en breekpunten :roflol: Maar goed misschien kunnen we dat binnenkort ook over de PVV zeggen. Als ze hun AOW-standpunt loslaten gaat ze dat zeker stemmen kosten.

65 is niet realistisch. Eigenlijk moet er een jongerenpartij worden opgericht. Babyboomers met terugwerkende kracht tot 75 doorwerken en zodra die generatie de 75 heeft bereikt, dan weer terug naar 65.

De mensen die HRA terug krijgen, verdienen meestal ook zeer goed, en die kunnen best wat meer missen, (wat willen ze met al dat geld doen?) ... Echter de VVD claimd dat deze inkomens erop achteruit gaan, en doelt hier dan op huizenbezitters met een middelbaar inkomen dan te ver erop achteruit, hij vergeet er altijd bij te zeggen dat je ook kan zorgen dat de hele hoge inkomens meer belast worden dan de middeninkomens en je het per geval moet bekijken ;)... maar goed.

Echter als we een rechtse coalitie krijgen blijft de HRA bestaan :( , slechte zaak vind ik want dan wordne rijken nog rijker, armen worden armer, en krijg je straks dat mensen zich g aan verzetten met als gevolg geweldadige demostraties, en geloof me... er is nu eenn HELE grote 2 deling in nederland, er moet een gulden middenweg gevonden worden anders gaat het echt mis.

De immigratie staat al bijna op 0 en Islam (zoals onze dictator dat noemt) (moslims) komen er al nie tmeer in, ik denk ook dat als ik moslims was ik geeneens meer wilde komen ;)... dus... waarom iedereen zo rechts stemd begrijp ik niet, maar we zullen zien wat er de komende maanden gaat gebeuren.

Wat een bullshit, de rijken worden rijker? Iedereen levert in.. Ja ga die hele rijke mensen/bedrijven maar extra belasten. Resultaat: ze verdwijnen uit nederland en dag dag belastingcentjes/kenniseconomie.

"Kunnen best wat meer missen". Wat een laf non-argument weer. Nergens op gebaseerd, slechts op jaloezie.

Immigratie staat inderdaad op 0, en toch kost het miljarden per jaar. Goh, hoe kan dat?

Juist, dan geven ze allemaal wat toe en vervolgens gebeurd er weer niks in dit land. Goeie.

Begrotingstekort schuiven we gewoon door naar de volgende generatie, anders kost dat te veel stemmen jo.

Die stemmen..:roflol:

+/- 80% is PVV en VVD samen. Ben zeer benieuwd wat de landelijke uitslag word.

Gelukkig is de nederlandse burger ook redelijk tot inzicht gekomen.

VVD gewonnen en terecht!

Zie niet graag de PVDA erbij in de coalitie, maar met die relschopper van een Wilder zal het sowieso niet lukken :roflol:

VVD de grootste... mooi.

Maar welke coalitie zou je nou moeten vormen.

CDA + VVD + PVV zou wel kunnen dan heb je 76 maar denk niet dat dat gaat gebeuren.

CDA + VVD + PVV is geen meerderheid in de eerste kamer en het is maar de vraag of ze bij de statenverkiezingen dat wel gaan halen.

Jullie vergeten Rita allemaal.

CDA + VVD + PVV is geen meerderheid in de eerste kamer en het is maar de vraag of ze bij de statenverkiezingen dat wel gaan halen.

Brinkman gaat nog een sleutelrol krijgen in de tweede kamer, zonder hem is die coalitie in de tweede kamer ook niet mogelijk. Ik krijg toch sterk de indruk dat Wilders hem liever kwijt is dan rijk, zonder die factor.

---------- Toegevoegd om 11:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------

Jullie vergeten Rita allemaal.

Die werd al een paar maanden vergeten, alleen Rita had dit nog niet echt door.

Rita verdient gewoon 10+ zetels eigenlijk hoor.

Terug
Naar boven