XXL Nutrition

Wat te doen na 23kg gewichtsverlies?

Logan20

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Ik ben in Januari 2008 thuis, in m'n eentje, begonnen met trainen en ben sindsdien 23kg verloren. In het begin van de trainingsperiode veel aan krachttraining gedaan maar het gewichtsverlies ging me te traag. In April met veel cardio (45min per dag, 5 dagen per week) begonnen en dat ging prima. Met cardio vloog het eraf tot September. Toen even een break genomen want het gewichtsverlies stagneerde. Ik ben sinds een maand weer begonnen. Nu las ik laatst de Men's Health (jaja, ik weet het) en daar stond in dat je per kilo aan spiermassa 60 kcal automatisch verliest. Omdat het met de cardio stagneerde, is het beter dat ik nu weer met krachttraining verderga en massa opbouw om daarna weer volop te gaan cardioöen?

Stats;

Man
21 Jaar
1.85m
103KG
Vetpercentage weet ik niet (ik schat rond de 26%? Ik heb een brede bouw.)

Je moet sowieso altijd blijven krachttrainen om je spiermassa te beschermen. Naast het KT'en cardio'en en schoon + eiwitrijk eten.

Dan kan je een leuk fysiek opbouwen.

combo van krachttraining en cardio zal je helpen om sneller af te vallen maar je moet wel op je voeding letten

Mijn mening is
dagelijks 4 sets gewicht heffen plus 30 min cardio minimaal 4 dagen per week zo hou je het langer vol

TIP !!
groenten
kip
vis
Brinta
Sh*k*

als je echt heel langzaam afvalt en je ziet langzamer hand resultaten in de spiegel dan gaat het de goede kant op vooral door bijten

hou van je lichaam als jij goed bent voor je lichaam is je lichaam ook goed voor jouw
de keuze is aan jouw

Weight Loss without the Loose Skin
If you are planning to lose weight and want to avoid the loose skin that accompanies fast weight loss, then lose weight properly and slowly !!! This may mentally be the hardest thing for you, but the ending reward is tighter skin and a smaller body.

Laatst bewerkt:
Mijn mening is
dagelijks 4 sets gewicht heffen plus 30 min cardio minimaal 4 dagen per week zo hou je het langer vol

TIP !!
groenten
kip
vis
Brinta
Sh*k*

als je echt heel langzaam afvalt en je ziet langzamer hand resultaten in de spiegel dan gaat het de goede kant op vooral door bijten

Weight Loss without the Loose Skin
If you are planning to lose weight and want to avoid the loose skin that accompanies fast weight loss, then lose weight properly and slowly !!! This may mentally be the hardest thing for you, but the ending reward is tighter skin and a smaller body.

wat noem jij rotzooi ?? wat eet je dus nooit meer ??

alles waar suiker in zit en vieze vetten. stel voor jezelf een doel bijvoorbeeld 6 maanden lang geen klein stukje taart of chocolade en snoep enz en dan gewoon gezond eten gewoon normaal trainen je hoeft jezelf niet kapot te trainen dat helpt niet en na die 6 maanden gewoon door gaan

ik zelf eet geen suiker/ chocolade/taart/snoep/geen frisdrank enz en all die vette enz. gewoon gezond en gevarieerd eten is heel lekker

dit kan je jezelf aan leren zoek stimulatie zoek inspiratie en zorg goed voor je lichaam en houd van je lichaam

Beste Bezoekers toch wat je allemaal kan bereiken met geduld & discipline

YEeaaaaaaaaaaah Babe
inspiratie 1

http://nl.youtube.com/watch?v=kK41sbNESeY
-------------------------------------------------------------------------------------

inspiratie 2

http://nl.youtube.com/watch?v=M8W52cs7dd4
------------------------------------------------------------------------------------
inspiratie 3

http://nl.youtube.com/watch?v=oJfcxFrvnPg

Laatst bewerkt:
wat versta je onder 4 sets gewichtheffen?

bijvoorbeeld 4 sets van 20 kilo dus 1 set doe je 15 keer en daarna paar keer opdrukken je eigen gewicht gewoon lekker thuis trainen werkt voor mij 98% lekker touwtje springen eve lekker tegen de bokszak en dan lekker cardio beweging doen met lekker music aan wat wil je nog meer moehahaha

bijvoorbeeld 4 sets van 20 kilo dus 1 set doe je 15 keer en daarna paar keer opdrukken je eigen gewicht gewoon lekker thuis trainen werkt voor mij 98% lekker touwtje springen eve lekker tegen de bokszak en dan lekker cardio beweging doen met lekker music aan wat wil je nog meer moehahaha

4 sets wat?

4 set triceps / biceps

Laatst bewerkt:
Wat te doen? Gewoon doorgaan met cardio + wat kracht training erbij..

bv: MA, DI + VRIJdag kracht training en 3/4 dagen cardio (op de andere dagen).

:roflol: @ makaveli1

ik doe 4 set triceps / biceps ik train gewoon thuis dat helpt als ik me spieren wil behouden en het wil verstevigen voor de komende 6 maanden nix mis meej

Laatst bewerkt:
Goed bezig jongeman !

Gewoon vasthouden je blijft ff steken maar daarna gaat het weer goed anders lees mijn topic.

Veel succes verder !

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt jongens. Ik wil nu 3x krachttraining doen in de week en 3x HIIT cardio.

Goed bezig jongeman !

Gewoon vasthouden je blijft ff steken maar daarna gaat het weer goed anders lees mijn topic.

Veel succes verder !

Thanks! Topic had ik gelezen, je moet het nog wel even updaten he? Succes!

ik doe 4 set triceps / biceps ik train gewoon thuis dat helpt als ik me spieren wil behouden en het wil verstevigen voor de komende 6 maanden nix mis meej

Volgens mij kun jij ook nog wel de nodige info gebruiken.
Sinds wanneer kun je met alleen triceps en biceps oefeningen heel je lichaam trainen.
+ dat 4 setjes van 15 is imo ook zomaar uit de lucht gegrepen.

moehahah Riks toch 20 kilo voor de arm spieren te trainen touwtje springen voor de voet spieren te trainen & cardio aka joggen conditie en ik train thuis ik heb weinig maar! het werkt zo voor mij wel en we gaan hier niet lopen haten he :P

moehahah Riks toch 20 kilo voor de arm spieren te trainen touwtje springen voor de voet spieren te trainen & cardio aka joggen conditie en ik train thuis ik heb weinig maar! het werkt zo voor mij wel en we gaan hier niet lopen haten he :P

Kijk, wat jij doet moet je zelf weten, maar geef dan geen prutsadvies aan anderen... straks doet ie het nog ook, en daar heeft die jongen natuurlijk niks aan...

die filmpjes zijn ongeloofelijk :)
Ik hoor er bij :) 2 maand half voor 18 kg
Ik heb nu dit bereikt zie mij foto dp <<<<

Het was pijnlijk om dik te zijn :) mensen met messen om je heen maar als je iets aan doet kan je je leven nog veranderen deze spreuk heefd mij een tijd achtervolgd ...
till then ...

Terug
Naar boven