Fitness Seller

Sticky Wat train je straks....

vanavond om 9 uur borst biceps

Beetje plyo

net bi en tri gedaan.....viel een beetje tegen als je effe rust, want leek net of ik lek was :-)

gister rustdagje genomen nog spierpijn van me rug dag dinsdag wel 2 nieuwe pr's :)
dalijk borst-triceps-buik

net schouders en triceps gedaan!!!!!!!!!

Borst triceps en hopelijk blazen op een dosis NO-END van revolutions.

borst en triceps

Laatste keer benen voor de shoot morgen, mijn rug is helemaal stijf ik kan amper me sokken nog aandoen maar **** it, een eca stack en een ibuprofen er in en gaan met die stokken.:eek:

ga je trouwens een beetje hard op die eca's?
Tis vreemd spul wel lekker hoor, als ik het neem merk ik er weinig van ik val er zelfs mee in slaap maar als je gaat cardioen of trainen met een capsule ga je als een trein. Je word gewoon niet moe:D

Tis vreemd spul wel lekker hoor, als ik het neem merk ik er weinig van ik val er zelfs mee in slaap maar als je gaat cardioen of trainen met een capsule ga je als een trein. Je word gewoon niet moe:D

hehe, klinkt heerlijk. ik heb ook goede berichten gelezen in het topic van animallegs. mooi goedje dus:D

Vanavond borst + triceps + buik, hopelijk koelt het een beetje af....

vnf borst en biceps gedaan o.a. de floor press wat een lekkere oefening :D
en ff beetje rest van de body gedaan voor de posing routine :engel:

weekendje rust voor de boeg.

Rustdag! Lekker genieten en groeien! :rolleyes:

Weekend lekker
2ib2hsp.gif

Wou eigenlijk cardio doen, maar met de gedachte aan dat ik waarsch de hele nacht sta te dansen vond ik dat wel een beetje teveel van het goede!

Terug
Naar boven