XXL Nutrition

Sticky Wat train je straks....

ALS ik 3 dagen per week zou trainen zou ik voor een push - benen - pull schema gaan eigenlijk. Check de schema sectie maar eens, daar staat hij wel ergens in een stickie. :)

Oke bro, je bent goed bezig vandaag op de goede morgen haha :D. Ik zal eens even wat nieuwe schema's gaan bekijken / maken.. ik laat het je nog weten cool?

cheers.

Straks even wat high reps (chins & dips) en wat DB farmer walks. Benen en schouders doen nog zeer, dus die krijgen vrij.

benen... en schouders

armen en schouders.:)

Tietjes.

Buik en cardio, beachboy dag dus :D

Niks, lekker rustdag vandaag BAM. :)

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------

Rustdagen zijn extra lekker als je er maar één van per week hebt.

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------

Rustdagen zijn extra lekker als je er maar één van per week hebt.
Even off topic,
Wat vinden jullie eigenlijk van het opvullen van rustdagen met cardio?

Even off topic,
Wat vinden jullie eigenlijk van het opvullen van rustdagen met cardio?

Persoonlijk hanteer ik 1 echte rustdag per week. Helemaal geen fysieke inspanning, of cardio. Bevalt me goed, en ik merk dat ik beter herstel dan wanneer ik rustdagen opvul met cardio. Ook cardio is een belasting voor je lichaam.

Het kan wel, en is ook gewenst in de wedstrijdvoorbereiding, maar je moet wel naar je lichaam luisteren en niet alle grenzen willen overschrijden.

Non-stop sporten zonder echte rustdagen voor een langere periode zou ik iedereen afraden.

Persoonlijk hanteer ik 1 echte rustdag per week. Helemaal geen fysieke inspanning, of cardio. Bevalt me goed, en ik merk dat ik beter herstel dan wanneer ik rustdagen opvul met cardio. Ook cardio is een belasting voor je lichaam.

Het kan wel, en is ook gewenst in de wedstrijdvoorbereiding, maar je moet wel naar je lichaam luisteren en niet alle grenzen willen overschrijden.

Non-stop sporten zonder echte rustdagen voor een langere periode zou ik iedereen afraden.
Ok dankje lui voor de antwoorden,

Zelf heb ik meestal de donderdag en soms de maandag als rustdagen.
Maar ik merk aan mezelf als ik toch gesport heb op een dag dat ik de dag beter door kom, dus meestal doe ik op mijn rustdagen in de ochtend, als mijn werk het toelaat natuurlijk, een half uurtje tot 3 kwartier cardio.

Moet kunnen, zolang het goed aanvoelt en je lichaam niet protesteert althans. :thumbs:

Cardio was het vandaag.. morgen benen + triceps.

vandaag bovenlichaam, morgen de benen.

Als alles goed gaat......... borst en triceps.

veel cardio en nog wat borst.

borst biceps buik.

Terug
Naar boven