Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net nieuwe artikel op Tnation gelezen over ab training. Ik denk dat ik met ademhaling ook nog redelijk wat winst kan behalen. Toch ff testen straks. Upperbody trainen straks

Met ademhaling? Leg uit?
Ik ga zo rug en biceps doen jeuuj

Valt dik tegen.

Waarom vind iedereen dat zo erg?? I love benen trainen![]()
Voor mijn werk moet ik veel trappen lopen daarbij draag ik zo'n 20kg gereedschap bij, dus het herstellen duurt wat langer en das niet altijd even prettig, vooral niet als er haast is geboden :/
Als je geen 7 kleuren schijt voor een benen training train je ze niet zwaar genoegWaarom vind iedereen dat zo erg?? I love benen trainen![]()

Hmm ja dan is het idd minder. Ik zat vandaag ook ff in dubio of ik de lift op het station nam, toch maar niet gefaan. Vervolgens op school erachter komen dat ik eenmalig les heb op de 7e verdieping, toen maar wel de lift genomen haha. Toch is in beweging blijven wel beter dan de hele dag stil zitten na legday. Dan heb ik er toch minder last van.

Als je geen 7 kleuren schijt voor een benen training train je ze niet zwaar genoeg
Om nog maar niet te spreken over de doodsangsten die ik uitsta voor een squatsessie.
heerrrrlijk!