AndroidHealthClinic

Sticky Wat train je straks....

Lekker met me rug bezig..
gaat ook als een speer , niet normaal meer....

Net nieuwe artikel op Tnation gelezen over ab training. Ik denk dat ik met ademhaling ook nog redelijk wat winst kan behalen. Toch ff testen straks. Upperbody trainen straks

Borst en schouders :) lekker laat dus hopelijk is de gym beetje leeg, op maandag is altijd kinda onmogelijk trainen voor 9 uur/half 10.

net terug van borstje

Schouders, armen en een beetje rug

Benen, komende weken alleen maar benen -.- 'yeey'

Benen :angstig::treuren::sad:

Waarom vind iedereen dat zo erg?? I love benen trainen :)

Voor mijn werk moet ik veel trappen lopen daarbij draag ik zo'n 20kg gereedschap bij, dus het herstellen duurt wat langer en das niet altijd even prettig, vooral niet als er haast is geboden :/

Voor mijn werk moet ik veel trappen lopen daarbij draag ik zo'n 20kg gereedschap bij, dus het herstellen duurt wat langer en das niet altijd even prettig, vooral niet als er haast is geboden :/

Hmm ja dan is het idd minder. Ik zat vandaag ook ff in dubio of ik de lift op het station nam, toch maar niet gefaan. Vervolgens op school erachter komen dat ik eenmalig les heb op de 7e verdieping, toen maar wel de lift genomen haha. Toch is in beweging blijven wel beter dan de hele dag stil zitten na legday. Dan heb ik er toch minder last van.

Check eens hoe hardcore we zijn

• Like
Waarderingen: mat
Legday op kracht, hopelijk deze keer geen failure bij het squatten. Geen fijne ervaring.

Hmm ja dan is het idd minder. Ik zat vandaag ook ff in dubio of ik de lift op het station nam, toch maar niet gefaan. Vervolgens op school erachter komen dat ik eenmalig les heb op de 7e verdieping, toen maar wel de lift genomen haha. Toch is in beweging blijven wel beter dan de hele dag stil zitten na legday. Dan heb ik er toch minder last van.

Lift op station Zwolle? Wanneer ik nog 1 a 2 min heb om de trein te halen vlieg ik over die trappen, die stellen niks voor joh... of te wel 2 trappen tegelijk nemen, om vervolgens helemaal naar de andere kant te rennen (spoor 10, fml) :roflol:

Dit doet wel pijn de laatste tijd, heb namelijk last van me lies. :(

Als je geen 7 kleuren schijt voor een benen training train je ze niet zwaar genoeg???
Om nog maar niet te spreken over de doodsangsten die ik uitsta voor een squatsessie.

Haha ik kijk er altijd naar uit. En pak alles zo zwaar als ik kan. Ik vind het heerlijk om mn benen af te beulen. Bij iedere stap die ik vandaag zet denk ik: ik heb gisteren goed mn best gedaan :D heerrrrlijk!

Benen tijd...

Terug
Naar boven