Fitness Seller

Sticky Wat train je straks....

Lift op station Zwolle? Wanneer ik nog 1 a 2 min heb om de trein te halen vlieg ik over die trappen, die stellen niks voor joh... of te wel 2 trappen tegelijk nemen, om vervolgens helemaal naar de andere kant te rennen (spoor 10, fml) :roflol:

Dit doet wel pijn de laatste tijd, heb namelijk last van me lies. :(

Haha nee ze stellen idd niks voor, maar de trap af is toch altijd ff k*t op zo'n dag. Ik moet ook altijd naar 10! Of 9 als ik naar mn ouders ga. Maar ik kom ook vanaf windesheim dus ja das het dichtstbijzijnde perron.

Haha nee ze stellen idd niks voor, maar de trap af is toch altijd ff k*t op zo'n dag. Ik moet ook altijd naar 10! Of 9 als ik naar mn ouders ga. Maar ik kom ook vanaf windesheim dus ja das het dichtstbijzijnde perron.

Die trappen zijn wel k*t ja... me knieën knakken de hele tijd daar, bij elke (ja, bij ELKE!) trap... :oud:

Spoor 9 = Enschede
Spoor 10 = Roosendaal

Die trappen zijn wel k*t ja... me knieën knakken de hele tijd daar, bij elke (ja, bij ELKE!) trap... :oud:

Spoor 9 = Enschede
Spoor 10 = Roosendaal

Ach straks is het station vernieuwd en hebben we er geen last meer van :) roltrappen ftw

En ja dat klopt. Ben blij dat je weet waar je heengaat als je de trein in stapt xD

Ach straks is het station vernieuwd en hebben we er geen last meer van :) roltrappen ftw

En ja dat klopt. Ben blij dat je weet waar je heengaat als je de trein in stapt xD

Dan gaan we weer lekker dik worden, weet niet of ik daar blij van wordt. :p
Ik denk dat ik tot die tijd niet meer in Zwolle te vinden zal zijn, als het goed is, is dit mijn laatste jaar.

Ik heb wel eens de gedachte ''hey zit ik eigenlijk wel in de goede trein...'' ook val ik vaak in slaap en wanneer ik dan wakker wordt schijt ik 'm pas echt, want dan lijkt het dat ik Deventer al voorbij ben, maar is dus niet zo... tot nu me nooit overkomen tenminste. :roflol:

Dan gaan we weer lekker dik worden, weet niet of ik daar blij van wordt. :p
Ik denk dat ik tot die tijd niet meer in Zwolle te vinden zal zijn, als het goed is, is dit mijn laatste jaar.

Ik heb wel eens de gedachte ''hey zit ik eigenlijk wel in de goede trein...'' ook val ik vaak in slaap en wanneer ik dan wakker wordt schijt ik 'm pas echt, want dan lijkt het dat ik Deventer al voorbij ben, maar is dus niet zo... tot nu me nooit overkomen tenminste. :roflol:

Looool ja dat snap ik. Deventer is maar klein stukje vanaf Zwolle. Ik moet tot Nijmegen dus ik zit altijd wel ff.

Chestday

Geen idee hoe ik dit voormekaar krijg :o maar vandaag (ben nu ook bezig) is het benen dag...

Zwemmen! Lekker beetje op techniek rondspartelen...

Zwemmen hoort hier niet.

Vandaag de borst, lekker......

Het onderstel

Rug en schoudertjes

Rug en een beetje borst wat ik eigenlijk gisteren had moeten doen

Lekker dooie liften.

Beentjes :)

borst en biceps supersets in my home gym whit my own music

Terug
Naar boven