Fitness Seller

Sticky Wat train je straks....

Bi/Triceps

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.802
Rust

Ff een dag rust tussendoor, morgen knallen we er weer vol in:cool:.

Rug en kuiten.
BOR's worden weer irritant na de deadlifts van gister....

Triceps en biceps, gn we weer lekker opgepompte armen hebben deze avond :D

benen, schouders & onderarmen; iig fullsquatten, stiff leg deadlift :D

Vanaaf met een maat van me trainen in andere gym in de stad. Blessure nog niet over, maar kan tenminste weer trainen met een beperkt aantal oefeningen.

Borst en triceps ( eigenlijk ook buik, maar ik heb ff wisselingetje gemaakt met schema, anders kwam het niet meer uit, en heb gister ook al buik gedaan, lkkr rustig dus vandaag:D)

gister ging zwaaaar k*t, dus vandaag knallen we hem er weer vol in:D!

Woensdag = benendag :cool:

Rug, Bicep en tricep.

Rust ,

Maandag zware beentraining , gisteren deadlift rec. gezet 5x 200kg en 3x 220kg.

Morgen Borst-Rug ;)

gisteren rug en achterkant schouders, vandaag rust.
Een beetje plonzen in het baby zwembadje met men zoontje.

Recovery workout. Zal wat lichte benchpresses, deadlifts, squats en Overhead Presses zijn.

Ben nog aardig moe van maandag. Kon vandaag in de les nauwelijks m'n ogen open houden...:o

Recovery workout. Zal wat lichte benchpresses, deadlifts, squats en Overhead Presses zijn.

Ben nog aardig moe van maandag. Kon vandaag in de les nauwelijks m'n ogen open houden...:o

Snap wat je bedoelt, vandaag had ik toets. Als ik deze voldoende heb ben ik geslaagd :D maar deadlifts hebben niet méér energie gegeven....

Rug, traps en triceps :)

Zo... net terug van de training. Ging erg lekker alleen nadat ik rug had gedaan zaten me armen ook al deels vol. Dit was wat minder bij de oefeningen voor de bi/tricep.

Nt gedoucht...
Zware training achter de rug... Biceps en benen ! Kon bijna niet in mijn auto, en wanneer ik er dan inzat kreeg ik nog met moeite mijn sleutel rond... :D
That's how we like it !
And now, a good night sleep !!

GrtzZz...
:cool:

Terug
Naar boven