Fitness Seller

Sticky Wat train je straks....

Wednesday, February 20, 2008
Week 7 - Day 3

Leg Workout

Low Bar Back Squat (belt)
2 x 3 x 200kg

Leg Extensions[/B

3 x 10

Situp
1 set to failure

Zodra het bij ons goedweer is wordt het op de piste lopen , we hebben wel een nette piste op prof niveau dat wel ! Heeft een bom geld gekost maar er wordt ook op getraind door echte atletiek ploegen etc de school zal wel een flinke subsidie gekregen hebben.

Zodra het bij ons goedweer is wordt het op de piste lopen , we hebben wel een nette piste op prof niveau dat wel ! Heeft een bom geld gekost maar er wordt ook op getraind door echte atletiek ploegen etc de school zal wel een flinke subsidie gekregen hebben.

Wij doen ook atletiek op de piste van de lokale atletiekclub, echt nice om daar op te sporten en de lange afstanden doen we gewoon in het park of het bos, ik ben gezegend met een school in de groenste gemeente van België :p

Waar zit je op school ? :D De bossen in de buurt van mijn school vallen best mee, er zijn verschillende loop parcours in aantal km's naar mate je conditie of je goesting kan je ook zeggen :p

Zo mooi is de stad anders niet hoor:eyes: Je hebt plaatsen bij die best wel mooi en gezellig zijn maar sommige wijken zijn echt rampzalig:grumble:

Zo mooi is de stad anders niet hoor:eyes: Je hebt plaatsen bij die best wel mooi en gezellig zijn maar sommige wijken zijn echt rampzalig:grumble:

Dan ben ik alleen in de mooie wijken geweest, is al wel 4jaar geleden dus misschien is het verandert, maar als je een stad bezoekt, bezoek je meestal enkel de mooie wijken.

Ja dit is wel zo dat je alleen de mooie wijken bezoekt :D je bent met school naar Genk gekomen of ??

In het centrum ben mss geweest als dat het geval zou zijn daar is niet mis :D
Maar we zullen maar Back on topic komen anders gaan er sffs nog mensen boos worden :p

Rond 16.30u ga ik na de gym schouders en buik traine wrsl als ik al die toestellen zie ga ik er nog iets anders tussen gooien Biceps ofzo :p:D

cardio, triceps en kuiten

Terug
Naar boven