AndroidHealthClinic

Sticky Wat train je straks....

Na het eten mijn rug, traps en achterkant schouders trainen. Ben benieuwd of het nog een beetje vol te houden is in de gym zonder airco.. :D

Ub

Vanochtend het fiets- en rengedeelte moeten doen voor de triathlon voor school. 11km gefietst in ~23 minuten en 2km gerend in ~9 minuten. Ben nog steeds doodop :o

Vandaag benen en biceps gedaan.
Het ging voor geen meter, **** seg, 2uur heb ik bezig geweest om alles erdoor te krijgen.
Ik begin met benen en na mijn eerste set voelde ik al dat ik niet zo goed was, altijd het gevoel krijgen dat je precies gaat misselijk worden. Altijd kei lang moeten recepureren tussen elke set. Djeezes.

Toen ik aan het einde van de benen kwam heb ik de garagepoort open gezet en toen begon het terug te beteren. Wrschlk te warm en zuurstoftekort.

Eindelijk weer borst en schouders! (ben met een nieuw schema gestart!)

shoulders & abs

Zometeen om 10 uur eerst contractgesprek voor mijn nieuwe werk, en dan rond 1 uur weer keihard knallen:D

Rug
Chinnen
T bar row
Barbell row
Shrugs Barbell

Biceps
Preacher curls Ezstang
Incline db curls
Db curls

Rug en biceps :cool:

Cardio

Borst, schouders en triceps

Benchpress
Incline benchpress
Chest dippen

Military press
Upright rows

Scull crusher
Machine dippen

Rustdagje.

Beenbicep nog even extra onderhanden nemen, en schouders .. + lekker uurtje zwemmen nog.

Goodmorning (6 werksets) , Pulltroughs , Cable rows (6sets) , Lat pullys( 6 sets ) , T-Bars (7sets) en nog een curl.

2 daagjes ziekjes gweest, nu lekker veel asperine en we gaan weer. heb dus rug (di) en benen (wo) gemist. Zou vandaag eigenlijk schouders doen. Ben zo in de war nu..! ojee... ???

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.080
Rust

Na drie dagen vol aan de ijzers ff weer een daggie rust:zzz: en nog ff na genieten van de 100.000 bezoekers die dit topic tot nu toe heeft getrokken:D:rocknana::banana::rocknana::klink::rocker:.

Terug
Naar boven