vandaag met de bus vertrokken
ik kreeg een gigantisch kriebelend gevoel in mijn onderbuik door de vibraties die de bus doorgaf, het was een ontspannen gevoel maar tegelijkertijd kriebelde het enorm. Het herinnerde mij aan mijn laatste buserectie..
die alweer een jaar geleden moest zijn geweest. Het was mij toen maar net gelukt terug een slappe te krijgen als ik eraf moest

close tension till the end

al vond ik dat minder leuk omdat ik totaal niet opgewonden was van iets of iemand

Ik zocht toen nog naar een mooi (en geil) meisje om naar te knipogen en dan naar beneden te kijken waarna we onopvallend coïtus zouden hebben op de achterste 4zit

niet dus...
Ik stapte uit de bus en checkte of mijn buzypass met al mn kaarten nog in mijn broekzak zaten, niet dat het er kon uitvallen maar toch controleerde ik of het er nog zat. Je weet nooit dat je in de bus gedrogeerd wordt door een mooi meisje die alleen maar coïtus met je wil en daarna nog eens je geld steelt ook. Het is mij al zo vaak overkomen dat ik er steeds allerter voor wordt

ook niet dus
Ik pakte mijn groen kaartje met 12 gratis zonnebankbeurten waarvan ik er nog maar 3 gebruikt had. Ik zei aan de bar: tis voor de zonnebank, terwijl ik mijn kaartje toonde.. best onbeleefd want ze zei nog met een vriendelijke glimlach goeiemiddag.. ik ging nog 1 van de openingszinnen gebruiken die ik eens op het internet gelezen had maar daarvoor was het nu wel te laat.. niet dat ze mijn type was trouwens, en niet dat ik kans maakte

dus ging ik vlug een 7tal minuutjes onder de zonnebank
de zonnebank STONK enorm dus aangenaam is anders..
Ik stelde mij gerust dat de sauna en 2 douches de stinkgeur wel uit mij zou krijgen
ik omkleedde mij daar en ging dan naar de kleedkamer om mijn grief te dumpen
ik merkte toen dat de sauna WEERAL kapot was.. om de paar weken is de sauna "helaas" en "met grote spijt" kapot
wanneer gaan ze het eens deftig fixen? in destelbergen is hij NOOIT Kapot
wat een amateurs!!!! ik had me nogthans verheugd op een leuk saunamoment
lekker weinig volk dus ging ik daar zeker helemaal alleen lekker relaxed kunnen genieten
maar "helaas" en "met grote spijt" dacht fit-out lochristi daar anders over..
Dus begon ik maar met mn borst, ik keek in de spiegel en zag dat ik er totaal niet uitzag
er vroeg mij iemand om even te spotten bij zn benchpress
niet dat ik weet hoe je een goede spotter bent maar ik ging achter hem staan en hielp een petieterig beetje bij zijn laatste herhaling. Ik voelde hoe zijn adem mijn gezicht raakte... en hoe de geur uit zijn oksels kwam...
volgens mij stond ik niet in de optimale positie van een goede spotter, ofwel hoort het er allemaal die-hard bij?
Ik vond het niet zo erg want het leek wel een sympathieke gast, in tegenstelling tot ikzelf maar ik train dan ook niet om sympathiek over te komen

socializen laat ik al helemaal achterwege. Ik kan toch niet meespreken van de 100 kg benchpress van vorige week, laat staan dat ik een deskundige uitleg zou geven aan iemand die groter is dan mij

iets later had ik mn incline dumbbell press gedaan met 21.5 kg
het liep niet zo echt goed en zelfs flat met hetzelfde gewicht was ook maar matig.
ooit deed ik flat 5 keer 24 ! wat ook niet echt goed is in vergelijking met de meesten hier maar het was wel enooooorm goed voor mij!
Sinds vandaag doe ik de cable crossover maar daar dacht breezer-de-superkoe met zn felle tanktop anders over, hij besloot dan ook om tussen zijn oefeningen met dat toestel nog wat koegeluiden te faken met een mede-sociaal-nijlpaard zodat ik nog wat langer kon wachten op de cable cross. Hoe de relaties tussen koeien en nijlpaarden zich verhouden en potentieel kunnen openbloeien weet ik niet maar het leek een intressant gesprek met toekomst op meer.. ik verheug me er al op...
Ik viel bijna in slaap, mede omdat ik al van 4 uur wakker ben en uiteindelijk was het dan aan mij. 2 setjes cable cross met 15 kg en 1tje met 17.5 maar die laatste ging maar 6 keer + ik kreeg mn handen niet helemaal bij elkaar + ik voelde het meer in mijn biceps dan in mijn borst + en bij mijn borst voelde ik het dan weer meer in mijn rechterborst dan in mijn linkerborst.. achja het is de eerste keer dus eens letten hoe anderen het doen zodat ik aan mijn techniek kan werken. Eigenlijk heb ik de vorige keer ook al 2 setjes gedaan maar dat was om eens te testen. Wel een ongelooflijk brute oefening voor je eigendunk. Ik leek opnieuw heel even gespierd in de spiegel en leek verdacht veel op jay cutler

alleen ietsje smaller enzo

cable cross was dan ook de laatste oefening van mijn tetjesworkout
ze stonden redelijk stevig opgepompt wat goed uitkwam in mijn rode tshirt
Helaas wouden mijn armen niet mee dus ging ik even wat bicep curls in de strijd gooien
Deze lukten net iets beter dan vorige week dus de biceps workout trok de matige borstworkout wel wat goed, alhoewel mijn biceps best zielig zijn, maar eens opgepompt is daar nix van te merken

De pomp kwam al snel en plots kwam iedereen biceps curls doen met de dumbbells ook wel dumbbell curls genoemd waarschijnlijk.
Ik moet dringend de namen van de verschillende oefeningen eens herhalen. Vroeger wist ik ze ECHT allemaal.
na de dumbbell curls nog hammer curls en dan de preacher curl machine waar ik als enige een volledige beweging maakte ipv 10 cm curls met heavy weights die iedereen doet al ga ik dat volgende week ook eens proberen want altijd volledige beweging op de preacher curl begint tegen te steken.
na de biceps nog even de buik aangepakt in 3 setjes, de bewegingen waren niet altijd hetzelfde en zelfs ongecontroleerd, toch voelde ik het stevig en deed het goed pijn.
daarna kuiten
en daarna benen
voor de fun deed ik eens een losse squat met 50 kg
normaal doe ik NOOIT losse squats maar omdat ze sinds kort een squatrek hebben leek het mij eens leuk om te doen. Ik legde de bar in mijn nek en zette een stap vooruit.
Het voelde onmiddelijk slecht aan. De bar drukte enorm tegen mijn nek en schouders waardoor ik meer de pijn moest trotseren dan het gewicht. Ik ging dan ook vlot tot bijna op 90 graden. Als ik nog dieper wou gaan moest ik echt mijn hele rug naar voor gooien omdat mijn voeten niet zo lenig zijn en ik anders op mijn tippen moet staan :s
ik deed dus 8 keer fullsquat waarbij het gewicht echt geen probleem was voor mijn benen maar het wel zwaar was voor mijn rug en vooral nek en schouders

omdat ik zondag rugtraining heb en ik deze voor geen geld wil missen hield ik er dan ook mee op en deed ik de squats verder in de squatmachine, nog 10 X 90 gedaan, 7 x 100 en 6 x 100 met mijn laatste krachten, ik weet dat ik meer kan maar na 1.20 u trainen begint het lichtjes zwaar te worden. Ik zag dat southpark bezig was dus heb ik nog 6 minuutjes crosstrainertelevisie gekeken, terwijl ik natuurlijk op de crosstrainer de bloedsomloop van mijn benen bevorderde. Ik vond het raar dat ik dit nog kon terwijl ik een paar minuten geleden amper nog kon staan na mijn gesquat.
De sauna is weer kapoet dus morgen ga ik maar eens naar destelbergen speciaal voor een saunaatje

misschien doe ik nog wat cardio
misschien ook niet
wie zal het me vertellen?
Wat ligt er in het verschiet?
misschien een ben&jerry's ijsje?
ik trek me terug in mijn perfecte-wereld-paradijsje
arividerci (ofzoiets)