Fitness Seller

Sticky Wat train je straks....

Nee. Ik wil niet dat iedereen mijn schema gaat doen. En bovendien kan ik het niet posten want soms bedenk ik mijn trainingsdag ter plekke(als ik alleen train).

je kan toch nadien posten wat je getraind hebt ;)
zo doe ik het bedenk ook al tijd ter plaatse wel wat bij :)

bierspier

@ el smurfo:

Damn, ik leef met je mee:(.

Morgen Borst training dan maar.

vandaag zwaar borst getraind weinig reps VEEL KILO'S!!
1x110 gebencht met wel beetje hulp v trainingsmaatje
maar die 110 raw komt er gauw!!

Grrrauw!! zo weer borst en triceps en een beetje buik!!

benen en kuiten

Squat
Legpress
Leg extentions
Rdl
Leg curl

Standing calf raises
Zittend calf raises

vandaag zou ik buik/cardio kunnen doen, hoewel dit me niet enorm prikkelt om ook daadwerkelijk te gaan! :(

Na bijna 4 dagen buikgriep en weer tegen aan.....Borst + Triceps.

Ub

ik twijfel nog tussen benen en rug...

net schouders en triceps gedaan!!!!!!!!!!!!!

****, de vorige keer deed je dit om 3 uur sn8s, dan kank het me voorstellen, maar midden overdag:D....jij moet echt proffesionele hulp gaan zoeken:D

een gezonde geest in een gezond lichaam :p
strax de zweetspiertjes trainen
sweat baby sweat :D
hopelijk staat de sauna niet TE heet
de "strax" is uiteraard variable
ik wacht nu al 1.43 uur voor de badkamer...
waarvan mijn stiefpa er al 1.15 minuten inzit
en dat ELKE dag!!!
geloof mij als ik zeg dat het mij lichtjes ERGERT!!!!!!!!!!!!!
zelfs mijn zus zit er niet zo lang in als ze haar benen doet + haar wast enzo

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.777
Rust

Hele week vol aan de bak geweest....dus ff 2 dagen herstellen, genieten van het Nederlands elftal etc.:D.

Ub

Dumbbell press 4 sets
Mp 4 sets
Side raise 3 sets
Lat pul 4 sets
db row 3 sets
tricep pushdown 3 sets
biceps curl 3 sets

Vandaag dag van de week, benendag YEAH!

vandaag dus een bijkomende training ivm het kapot zijn van de sauna in lochristi.
Ik fietste in de volle zon naar destelbergen, het begon behoorlijk zwaar door te wegen op mijn fiets. Ik heb dus de ketting, pedalen, schijfremmen en gans de boel goed ingespoten met spuitbare olie zodat het gekraak en de weerstand misschien wat minder werd. Helaas had dit weinig effect en om de verassing completer te maken (niet dat er een verassing gepland was) werkte mijn voorste rem bijna niet meer toen ik plots moest afremmen om de straat over te steken. Met nog meer gekraak en gepiep van mijn fiets kwam ik nog maar net tot stilstand. Toen ik door het bos van destelbergen reed keken dan ook alle zaterdagse boswandelaars eventjes naar mij, alsook een enorm mooi 17-jarig meisje in minirok die op stap was met haar meme, oma en wrs vader. Ze keek zelfs 2 keer onschuldig om en ik smelte in haar ogen (en buikje en mooi zachtbruine benen waarvan haar minirokje haar wrs perfecte poep stiekem verborg) Haar zwoele kastanjebruine haren wuifden nog even door de wind naar me toen ik voorbijfietste. Ik wist dat ik toen moest afstappen, mijn fiets op de grond laten vallen en naar haar toestappen om haar tegen een boom te duwen en haar passioneel te kussen waarna we ontspannende boscoïtus zouden gehad hebben..
"yeah right" zei een realistisch stemmetje in mijn hoofd dus ik hield het dan maar bij die gedachte.
Toen ik binnen kwam bij fit-out was er redelijk weinig volk. Ik omkleedde mij en ging even naar het toilet. Ik had enorm veel gedronken voor ik vertrok dus dat moest er weer even uit. Ik merkte dat er ook een enorm geil zuiders meisje van ongeveer 19 was. Ze was een ietsiepietsie mollig en normaal val ik daar totaal niet op maar haar gezicht was heel geil. Niet zoals dat meisje in het bos want bij haar kreeg ik alleen lustgevoelens en nix meer. Het meisje in het bos was "speciaal", lief, mooi, schattig, onschuldig.
De geile chick op de training was er met haar vriendje en wrs voor de eerste keer want hij toonde haar een paar dingen voor. Terwijl ik aan het zappen was op de televisie van de loopband ging ze naar het chinuptoestel waar je een zitje hebt om gewichten te versteken zodat je minder dan je eigen lichaamsgewicht moest optrekken. Ze wist uiteraard niet waarvoor dat toestel diende en wist ook niet dat er op de zijkant van elk toestel afbeeldingen staan van hoe je de oefening moet uitvoeren. Ze zette zich dan ook maar neer op het zitje en trok haar aan de dips-handvaten telkens een beetje op. Ik schoot heel even spontaan in de lach. Toen ging ze naar de echte chinupbar waar je geen zitje hebt en hangde ze er haar wat aan te zwieren van achteren naar voren :p
in deze positie zag ze er nog geiler uit. Toen ze haar liet vallen zag je wel da haar buikje lichtjes rond was en haar kontje wel rond was maar de stevigheid miste. Aan haar motivatie te zien zou dit ook nooit veranderen, wat wel zonde is omdat het contrast met haar gezicht zo wel groter zou worden. Achja, een mooi lichaam met een lelijke kop is ook wat. Ondertussen had ik al 10 minuten op de loopband gelopen en 1.8 km aangetikt. Op zich niet zo een prestatie maar na mijn benentraining van gisteren wil ik die ook niet verprutsen en eigenlijk ging ik zelfs geen cardio doen maar omdat ik op dit moment van schrijven net een halve kilo pot b&j ijs leeggegeten heb kan dit wel een paar grammetjes vet schelen. Na de training mijn geplande sauna gepakt en ik zat er helemaal alleen wat echt OPTIMAAL was!!!! jammer dat het 80 graden was en geen 70 ofzo maar alsnog probeerde ik er het beste van te maken. Na enkele minuten begon ik al goed te zweten en begon het overal wat open te wrijven, het voelde ongelooflijk goed en al gauw zat ik het open te wrijven aan mijn voeten wat echt HEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK was, van wrijven ging het wat over naar masseren en mezelf overal knijpjes geven.. wat een geluk dat er echt niemand de sauna binnenkwam want ik heb er echt volop van genoten :D
Na de sauna nam ik een douche, net als voor de sauna trouwens maar wel iets uitgebreider.. toen ik me rustig omkleedde merkte ik dat ik nog wat nazweette. Dit was ongelooflijk sexy op mijn wannabe-sixpack en ik kon er wel een zwoele foto van trekken me mijn canon die ik op dat moment helaas niet bijhad :p
ik fietste weer naar huis en toen begon de ellende..
Eerst kwam ik nog een moeder tegen met een fietsende kleuter met zo een vlagstok achteraan zijn fiets, ze vroeg mij de weg naar het dorp van destelbergen, ik hoop dat ik haar de juiste weg gezegd heb :p
Dit was de miserie nog niet, en ook het volgende moment was even prachtig toen ik met mijn handen net als in de gladiator film door het koren of graan langs de zijkant van de weg ging. Wat voelde dat heerlijk zacht en chill aan!! Gelukkig was er terug niemand te bespeuren die mij dat zag doen..
Toen ik terug bij he bos kwam vloog ik regelrecht in een zwerm bosvliegjes aan, 1 vliegje zat zelfs in mijn neus en die heb ik wrs in mijn neus dichtgeknepen en eens goed gesnoven.. iets verder in het bos merkte ik dat er plots een bruinachtige halve cm stront op mijn linkermouw lag :o
ik stopte langs de weg om een blad te zoeken en het af te vegen.
Hoe kan dat nu op mij terechtkomen?
er vlogen nergens vogels en van een insect kan het echt niet geweest zijn!
ik zag wat tengels staan (= brandnetels) ik trok aan het grootste blad van de brandnetel maar het zat wel zeer stevig vast, in een miliseconde had ik door dat ik harder moest trekken dus trok ik wat harder en zat heel die stengel tegen mij :o
Het prikte en jeukte overal op de helft van mijn vingers en zag al lichtjes rood.
ik kuise alsnog de stront van mijn mouw en probeerde ondanks het nare gevoel in mijn hand nog wat te genieten van de onstspannende fietstocht.. toen ik voorbij het huis van een vriend reed, reed ik even onder een boom waaruit nog een stront op mijn ANDERE mouw viel!! deze keer was het een witzwarte en wat groter!! ECHT serieus!
hoe groot is de kans dat je onder een boom rijdt en er een stront uitvalt?
Op zo een moment voel je je gewoon bescheten :(
Het was dus een training met gemengde gevoelens
Ik hou niet zo van gemengde gevoelens.. omdat ik dan niet weet of ik me goed of slecht moet voelen. Ik zal het maar negeren en wat muziek opzetten :D

Terug
Naar boven