XXL Nutrition

Sticky Wat train je straks....

gans t weekend rust en vanaf maandag er weer tegenaan!

spijtig genoeg rust tot maandag

vandaag benchen

Rustdag [althans, heb paar uur gewandeld met cliënt, dus niet veel rust gehad;)]

na mijn middagcrash mij even vlug gewassen omdat mijn haar totaal niet goed lag door de kapper
wat haat ik mijn haar!!!! every day and night pffff
na het bad voelde ik mij al iets minder suf. Kan ook zijn omdat ik voor mijn bad alle overbehaarde lichaamszones weer eens bijgewerkt had wat zorgde voor een zelfgeilbeeld
niet dat dit anderen beinvloed maar je doet het toch voor jezelf hé?
Gelukkig kent niemand me hier echt :p
want soms als ik mijn eigen dingen nalees... :s

De zon kwam er weer goed door en het was lekker aangenaam weer buiten.
Busje pakken, waar dat ongelooflijk groot tetterwijf opzat die vroeger wel eens in de gym kwam
dat mens is niet normaal!! Ik denk dat ze echt doodgaat als ze 5 minuten alleen is omdat ze aan niemand haar verhalen kwijtgeraakt
maar misschien mis ik stiekem wel haar gezever tijdens de trainingen door :p
ik moest me echt vaak inhouden van het lachen omdat ze zo typisch vrouwelijk voorspelbaar is
enerzijds vind ik dat wel heel aantrekkelijk maar DAMN!! STFU for 1 minute please!!!
gelukkig zat ze achteraan op de bus en ik redelijk vooraan en omdat het zo een lange bus was viel het wel nog mee

ik begon met bench press
het ging iets slechter dan vorige week
mijn polsen konden elk moment breken toen ik even 2 x 70 kg deed :o
ik weet dat ik de 4 keer wel zou halen moesten mijn polsen niet zo kapot zijn van het werk
ofwel beeld ik me dat zelf in maar dat doet er niet toe
daarna wat incline dumbbell pret en cable cross ofzoiets
ik begin echt van de cable cross te houden!! doe 3 setjes met 15 kg en 1 final met 17.5
op zich wrs niet zo veel maar ik hou van de beweging en ik zie er zoveel groter en stoerder uit in de spiegel hell yeah baby!!!
stiekem kan ik mijn ogen niet van mij afhouden in de spiegel bij die oefening
aangezien er toch niemand anders kijkt moet je het van iemand hebben vermoed ik ...

daarna biceps goed hard aangepakt maar net niet superhard
viel wel mee
daarna mijn buik en tot slot 3 setjes kuiten en 3 setjes machinesquat waarbij ik in de spiegel geil zicht had op iemand die op dat toestel zat voor haar kont te trainen
haar lief stond natuurlijk achter haar om haar te "helpen" bij de oefening
ik dacht bij mezelf "geil eens thuis gast, hier willen mensen trainen!!"
ik likte nog even mijn geilvocht op dat over mijn lippen aan het kwijlen was en startte mijn eerste squatsetje
10 x 90 was geen probleem
8 x 90 een tweede keer ging moeilijker
heel raar want daarna deed ik nog 10 x 95
voor 100 had ik geen zin vandaag
mijn lul zat niet goed en ik vond het niet de moment om het goed te steken dusjah dan maar naar de kleedkamers
even een douche en de sauna in

1 iemand lag met een glimlach te dromen nadat hij eerst even na mij gekeken had :s
ik legde me ook neer en ...
glimlachte niet terwijl ik wegdroomde naar my own little perfect world
ok verander little maar in big :D
dan kwam er nog iemand bij en zette zich op de rechte bank zodat hij inkijk had tussen mijn benen
ik gebaarde me even van niets en deed maar alsof ik het niet erg vond maar eigenlijk baalde ik er wel wat van
dan besloot die kerel die eerst vrolijk lag te dromen om even een extreem fris geurtje met water in de saunakachel te gieten
ik was levend aan het verbranden en ademen ging gewoon totaal niet omg dat was even extreem maar ik besloot het nog 1 minuut vol te houden omdat ik anders als een p*ssy zou overkomen
ik stelde me rustig recht en deed alsof mijn voeten niet aan het verbranden waren
had ik 1 miliseconde langer op die vloer gestaan dan was ik ongetwijfeld met brandwonden in het ziekenhuis beland
ik moet dringend stoppen te gebaren van niets :rolleyes:
ik douchte me nog lekker lang na en kleedde me langzaam aan

ik stond gans alleen in de kleedkamer en de belichting reflecteerde perfect op mijn net opgepompte lichaam. Echt jammer dat we geen gedeelde kleedkamers hebben. Ik denk dat ik toch wat blikken zou vangen want de gemiddelde bb-er heeft daar toch een te hoog vetpercentage
ik wou wat poses doen maar het leek mij verstandiger om dat niet te doen voordat er onverwachts iemand zou binnenkomen.
Daar sta je dan naakt een double bicep pose te doen in je blote fl**ker...
niet dus

ik had weer mn favoriete lichtblauwe h&mpolo aan die toch maar steeds weer enkele meisjes aantrekt
ik besloot misbruik te maken van deze gelegenheid en liep ongeintresseerd naar de uitgang waarop ik plots vanuit het niets mijn hoofd omdraaide en recht in de ogen van een mooi meisje keek :o
ik wist totaal niet waar mijn blik zou eindigen dus ik vind het behoorlijk knap dat ik uit de 25 dames die aan het cardio'en waren toch wel een voltreffer had !!
haar mond viel even open waarop ik aan "iets" dacht
ok nee dat laatste is niet waar en alles is weer helemaal overdreven :p
misschien keek ze wel ongeintresseerd weg maar dat zullen jullie toch nooit weten :D
de bushauffeur was wel vriendelijk maar dat zou ik ook zijn moest ik een buschauffeur zijn
zeker als er weinig volk op je bus zit even hallo zeggen aan al je opstappende passagiers
verder zou ik ook de muziek lekker luid zetten maar dat deed deze buschauffeur helaas niet
misschien ook maar goed want misschien had hij een slechte muzieksmaak
na de training nog kip en puree gegeten
strax nog een appel en cruesli in de melk en dan nog wat fruit in blik en een ijsje en nog eens cruesli in de melk.. bulken tot ik niet meer kan
het heeft wel nadelen want ik krijg er van die blaaskaakjes door en mijn buik staat constant gezwollen maarja.. het innerlijke is toch het belangrijkste heb ik ooit eens ergens gelezen

(enters gebruikt, nog tips.. tell me)

OMG ik heb het gelezen whahah :D

Rust, morgen schouders benen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.368
Rust

Ff een paar dagen rust...volgende week weer eens het e.a. oppakken;).

Vandaag+Morgen rust.

2 Weekjes niets! Over 5 uur vertrekt mijn vliegtuig naar Curaçao .. :cool:
Tot over 2 weken mannen, train ze!

Ik ga om 11 uur weer beginnen. Gister teruggekomen uit Portugal..

Waar beginnen we mee? Rug en borst.

Strax na het werk ff uurtje rennen of zo.

Straks maar even naar een lokale gym vanaf m'n werkplek!!

Denk beetje rug, bicep en tricep

Pff, dat kostte me 15 euro voor een dagkaart en de gym (the challenge@Gouda) ging al om 13:00 uur dicht. Was er om 12:00 uur, dus heb 15 euro voor een uurtje betaald!

Maar de training was goed, ze hadden daar lekkere technogym apparatuur..hellaas dumbbells maar tot 26kg..:rolleyes:

Vandaag even rusten, effe bijkomen van mijn harde week trainen+weekend:D

kom net terug van 5 sets DL, daarna heb ik 3 oefeningen biceps en 3 oefeningen triceps gedaan. ohja; en ook nog wat low intensity cardio.

heb net mijn been dag achter de rug pffffffffffffff ff ontspannen nu

Terug
Naar boven