MuscleMeat

Sticky Wat train je straks....

squat/deadlift dagje...........ook C&P weer proberen!
;)

Change of plans........
Ik ga voor veel volume en laag gewicht vandaag. Mijn schouder voelt niet goed genoeg om te maxen nog dus ga ik maar wat spier-uithoudingsvermogen trainen. Dat is iets wat namelijk toch echt een stuk beter kan bij mij.

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.183
;)vandaag nog ff nagenieten van gisteren:nanner::kerst::clap::evil2:.

Vanavond Borst en triceps...altijd weer een mooie training zo het eind van de week en wie weet kunnen we vanavond ook nog het 3e karmakroontje verwelkomen:rocknana:, een feesie op zich:D.

:Dnog 10 punten voor het 3e kroontje:rocker:....dus komt u maar, wie gaat Ome Dave hier blij maken:D, natuurlijk volgt er de verdiende beloning:D:tomato:.

• #14.185
:Dnog 10 punten voor het 3e kroontje:rocker:....dus komt u maar, wie gaat Ome Dave hier blij maken:D, natuurlijk volgt er de verdiende beloning:D:tomato:.

Trasher for president, ha, ha...hij is er:D, bedankt kerel:cool:.
Die borst en triceps training hebben er flink ingehakt vandaag maar door dit heugelijke nieuws, ben ik al helemaal in de herstel fase:D:rocknana::banana::rocknana:.

ondanks een serieuze verkoudheid...
squat/benchpress/powerclean/bent over row

en pr'kes gemaakt :cool:

net terug
benen en rug gesloopt of poging tot :p

nu vreten :D

net terug van rug & benentraining :wl: olé !

Vanavond borst, triceps, schouders en trapezius getraind, daarna lekker kotsen in de douche.

Borst + triceps even pesten

Deze middag poging om benen en schouders te trainen, twijfelachtig omwille van mega-verkoudheid (neus volledig toe:mad:)
Waarom overkomt me dit steeds als ik goed in voedings-en trainingsschema zit???:mad:

Quads, hamstrings en buik. Echt zin in vandaag!

• #14.198
Rust

Rust...werken, werken, werken:(.

DL , squat , ohp

Zoveel mogelijk :')

Terug
Naar boven