XXL Nutrition

Sticky Wat train je straks....

Gisteren tijdens het trainen gewicht op mijn middelvinger gekregen. Het werd effe zwart voor m'n ogen. Deze nacht was de pijn niet te harden. Ben dan maar naar de spoedgevallen gegaan: vinger zwaar gekneusd, gelukkig niet gebroken. Ter plaatse een paar verdovingsspuiten in mijn hand gekregen en daarna hebben ze mijn nagel bijna doormidden gesneden en met een priempje langs de voorkant onder mijn nagel gegaan om het bloed eruit te laten. Bleek die verdoving nog niet echt te werken:eek: Potverdomme, die ****ing assistent heeft effe met z'n leven gespeeld. Nadien met een verdoofd hand terug naar huis gereden. Gelukkig geen cops tegengekomen of die hadden gegarandeerd gedacht dat ik met een stuk in mijn voeten rondreed.:p

Vandaag dus zeker rusten, hoop snel weer met ijzers te gooien:(

@el smurfo: wat vind je van mijn post???

Gisteren tijdens het trainen gewicht op mijn middelvinger gekregen. Het werd effe zwart voor m'n ogen. Deze nacht was de pijn niet te harden. Ben dan maar naar de spoedgevallen gegaan: vinger zwaar gekneusd, gelukkig niet gebroken. Ter plaatse een paar verdovingsspuiten in mijn hand gekregen en daarna hebben ze mijn nagel bijna doormidden gesneden en met een priempje langs de voorkant onder mijn nagel gegaan om het bloed eruit te laten. Bleek die verdoving nog niet echt te werken:eek: Potverdomme, die ****ing assistent heeft effe met z'n leven gespeeld. Nadien met een verdoofd hand terug naar huis gereden. Gelukkig geen cops tegengekomen of die hadden gegarandeerd gedacht dat ik met een stuk in mijn voeten rondreed.:p

ai, klinkt pijnlijk
spoedig herstel bro !

ai, klinkt pijnlijk
spoedig herstel bro !

indeed ... gatver

snel herstel

OT: shoulders & abs

Vandaag benen. Squat untill I drop.

Shoulders!

Rust.

Rug en buik

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.148
Benen en schouders

Benen en schouders.....wordt weer een stevig trainingsavondje:cool:.

rug schouders biceps onderarmen

Fb

ruuuust :D

Schouders/Tri-ceps.

net borst triceps pff zwaar :D kon niet eens meer dippen tussen bankjes

schouders/buik:)

Benen........

vanavond borst, benen, bicep en tricep (volgende week nieuw schema!!!)

Borst:

Incline dumbbell press 10-8-6-6
Barbell pullover 10-8-6-6
Close grip benchpress (elbows out) 10-8-6-6
Medium grip Incline benchpress 10-8-6-6

Triceps
Seated tricep extention 10-8-6-6
Rope pull down 10-8-6-6
Kick backs 10-8-6-6

Biceps:
Incline full dumbbell curl 10-8-6-6
Preacher curl 10-8-6-6
Twist curl 10-8-6-6

Benen:
Squat 10-8-6-6
Seated leg curl 10-8-6-6
Leg extention 10-8-6-6

Borst en schouders proberen.

mijn rechterarm ... it's boozin time :p

Borst en biceps. Superdude day heb ik wel verdient na mijn squats van gisteren.

Terug
Naar boven