Fitness Seller

Sticky Wat train je straks....

Vandaag was borst/triceps dag. Ging opzich wel lekker, heb alweer zin in woensdag.. Rug! :cool:

Zometeen nuchter cardio, vanavond benen.

benen:)

squat
legpress
leg extentions
seated calf raises
leg curl

Benen en onderarmen

Balen, balen en nog eens balen!! Vannacht behoorlijk ziek geworden! Dus trainen zit er nit in deze week! Hoop niet teveel te verliezen!

Speedwerk straks (squat, row, bench) en wat DB-snatches (cardio :))

Het schijnt dat ze kettlebells gekocht hebben, misschien dat ik die eens boven tafel weet te krijgen. Binnenkort een heuse kettlebell-intro waar ik me al voor ingeschreven heb. Ik heb trouwens de eisen gezien om "certified instructor" te worden... 75 snatches met 24 kilo ... hmmm... da's best veel.. leuke uitdaging. (niet dat ik iets geef om certified, want ik ga echt niet aan andere mensen vertellen wat ze wel of niet moeten doen, zolang ik er maar geen last van heb mogen ze doen waar ze zin in hebben).

Rug en biceps (als ze na rug nog niet op ontploffen staan:bang:) :D

bovenkant borst en schouders

borst triceps

Gisteren was mijn maat er niet.
Vandaag lekker benen met z'n tweeen, kun je mekaar teminste afmatten.

ik ga eens de mountainbike op

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.632
Rug en biceps

1e training voor deze week....het is dus eigenlijk Maandag:eek::D.....Rug en biceps:wl:.

net gespint, zo rug schouders Deze maand veel cardio en supersetjes!!!kijken of mijn spiertjes mooi te voorschijn komen!!!!:D:D:D

Gisteren rug en biceps, ging lekker, daarna lekker een refeed gedaan. Vanavond schouders en traps.

rustdagje gister paar PR's gehaald en nu toch wel flinke spierpijn

vanavond ga ik mn boobs en triceps pakken

Alleen wat trainen met de grippers, verder rust.

Binnen 2 weken kan ik hopelijk terug beginnen met mij bovenlichaam te trainen.
Wrs 2 keer UB in de week. Of de klassieke split (bort-triceps / rug / schouders-biceps)

Een logje gaat er ook wel van komen hier op DBB :thumbs:

vanavond wordt er niet getraind
ga eens afzakken naar Brussel City Downtown City Downtown, where the weak get killed & eaten :D
een beetje de beest gaan uithangen enzo[Afbeelding niet meer beschikbaar] het wordt vast een katabole nacht :nut:

Terug
Naar boven