MuscleMeat

Sticky Wat train je straks....

Niks, gym is dicht. En heb ook wel even rust nodig. Rug is spierpijn, benen is spierpijn evenals chest en tricep.. lekker hoor haha;)

Gym is 1 week 5 dagen dicht.. voor het eerst in 7 maand 2 weken pauze :D

Gooi er zo een dikke Fullbody in, Ma pas volgende training.

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.124
Borst en triceps

Over een uurtje ga ik richting gym...Borst en triceps:cool:

Je gym sucks als het dicht is op 24, 27, 28, 29, 30& 31 decmber. Ik vind het al belachelijk dat mijn gym met Kerst en nieuwsjaarsdag dicht is.
Maargoed vandaag rug en nog even traps en nek pakken omdat ik die gisteren ben vergeten.

vanmiddag rug en triceps! Train gewoon door met kerst, trainingsmaat werkt op de sportschool en heeft dus sleutel:D

Upperbody

Hele UB aan de beurt vandaag :D

Schouders & traps.

neckpresses, db shoulderpresses. side raises superset met bent over raises, front raises. face pulls.
barbell shrugs, db shrugs met 50kg dumbbells (andere sportschool) :-D

knallen!!

Laatst bewerkt:
Helemaal niks, gym dicht...

= adductie

Doe het eerst maar in 4 tellen heen en 5 tellen terug, heb je je echt geen extra gewicht meer nodig:D

oh zal het proberen, gister heb ik 145 kg gedaan lukt, maar 152,5 net niet (had al 6 setjes gedaan) maar ik zal hem wat rustiger proberen uitte voeren.

schouders, armen.

Straks wat UB werk doen. Daarna een aantal dagen rust ivm kerst enzo.

omdat de sportschool straks dicht is ga ik maar ff timberwalk doen in mn tuin.

als de gym niet gesloten is,

shoulders!

Pff klotetraining. Gebruikelijke gym was dicht, dus had enkele dagen geleden naar een andere gym gemaild en gevraagd als ze een squat-rek hadden en plaats voor te deadliften,...
Ze stuurden een positief antwoord terug, dus ik ging vandaag maar daar trainen omdat de andere gym dicht was:p
kom daar aan, zie overal blaadjes hangen ("geen eigen dranken toegelaten") en duizenden superdudes. Had op dat moment spijtig genoeg al betaald voor 1 beurt (10 euro:o). Ben ik de gym aan het verkennen, zie nergens een squatrek staan. Ik ga naar de uitbater en leg uit dat ik een mail had gestuurd en dit op voorhand had gevraagd.
Zegt die: "Ja we hebben wel een squat-rek, volg mij maar".
Komen we aan bij een ****ing smith-machine. Ik zeg: "dit is een smith-machine, geen squat-rek". Het antwoord dat ik kreeg: "Je kan hier toch ook mee squatten"
Toen dacht ik van: 'pff laat maar zijn, zal ik voor 1x wel met een smithmachine squatten, tis nu toch te laat' en dus antwoordde ik de uitbater met een betwijfelende toon: "oké dan".

Uiteraard was het squatten met die machine klote en nu heb ik enorm veel pijn in mn rug.
Daarna ff gebencht en gedeadlift en wou ik aan de abs beginnen. Wat zie ik... nergens een fatsoenlijk bankje (bankje van de bench zat zo vast aan de rack, dus was ook nie geschikt) en enkel van deze buikspiertoestellen
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Een setje van 30 gedaan en toen was ik het beu, door het gebrek aan gewicht was het veel te makkelijk. Toen ik gedaan had met trainen vroeg de uitbater als ik een abbonnement oid wilde hebben. Heb mij gelukkig kunnen inhouden en vriendelijk nee gezegd:D terwijl ik liever met iets wou beginnen gooien:roflol:

Echt de allerlaatste keer dat ik daar ga trainen:p dan liever een training missen dan nog eens naar daar moeten gaan.

Benen en Buik gedaan.
Zaterdag rug/biceps

schouders
biceps
triceps

:D:D:D! pompennnnn!!

Terug
Naar boven