XXL Nutrition

Sticky Wat train je straks....

Vandaag zijn rug en biceps aan de beurt.

Ik ga voor een nieuw pr op de deadlift, ik hoop op 5x5 met 130kg. Was vorige week 4x4.

Pr poging is helaas misluk :(.

Ik heb 1x5 kunnen doen, bij de 4e rep schoot het in m'n rug. Dit heb ik nog nooit eerder gehad met deadliften, en ik was ook goed opgewarmd. Ben voor de zekerheid maar gestopt.
Volgende week ga ik weer eens 4x8 doen, de week erna ga ik weer voor mijn pr. Dan heb ik ook nieuwe schijven binnen en kan meteen mijn 1RM proberen vast te stellen. 130 kg is nu namelijk het maximale dat ik op mijn stang kan doen.

Curls heb ik voor het eerst met 22 kg gedaan, was 20 kg. Ik heb geen schijven om er 21 van te maken, dus het moest in een keer met 2 kg omhoog. Moest licht cheaten, maar heb toch 4x8 gedaan.

Vandaag gedeadlift, en morgen deadliften... daarna tot zondag noodgedwongen rust (gym 3 dagen gesloten, moet op zaterdag werken..):(

wat speedwerk en wat zwaaien met gewichten.

Borst en Bicep :thumbs:

Borst/vlak biceps

3x8

...2 weken verpest met koorts wijn en ongezond eten..baal voel me vies vet en slap (had geen eens zin om te trainen..maar mezelf gister een schop gegeven (gekickbokst) net gespint en om 13 uur krachttraining wat weet ik nog niet als het maar pijn doet:D.. begin volgende week met mijn cutschema dus dan wil ik mij weer top voelen!!!!!!!! en door beuken naar mijn wetstrijd..eindelijk!!!!!!!!!!!

Rug + Biceps

Borst voor en zijkant schouders en triceps

Benchpress
10x
8x
6x
6x
4-6x

Incline db press
10x
8x
6x
4-6x

Incline db flyes
12x
10x
8x
6-8x

Seated oh db press
10x
8x
6x
4-6x

Upright rows
12x
10x
8x
6-8x

Db side raises
12x
10x
8x
6-8x

Dippen
10x
8x
6x
6x

Seated bb tri extentions
12x
10x
8x
8x

Luppie is goed bezig.

Ik train niet vandaag, morgen gaan we er vol in.

Cardiooooooooooooooooow!:D

fullbody en vanavond gaan zwemmen

(vakantie is toch heerlijk he :p)

benen + abs

squat
leg curls
legpress
leg extensions
seated calf raises

Front Squat
Back Squat
Abs

rug en biceps, misschien beetje cardio.

borst en biceps:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.100
Benen en schouders

Vanmiddag zekerrrrss Benen en schouders:wl:.

Terug
Naar boven