MuscleMeat

Sticky Wat train je straks....

Zwaar full body , chest iets minder omdat ik met blessure zit :')

Heb chest imo weer het zwaarst aangepakt xD
Blessure speelde me niet veel parten , voor het 1ste in nieuwe gym. Old school wel , lekkere hardcore apparaten. Maar de olympische bankdruk bar vind ik echt fantastisch :) Ook meteen PR op deadlift 110x3.

Nu ook eens kijk op wat andere oefeningen , dumbbell shoulder press 20kg. Ging allemaal vrij lekker.

Biceps zitten trainen tot failure met 50kg op de EZ curlbar :D Echt afzien als een beest , machtig goed gevoel , morgen wel weer pijnnnn :(

ow jah , ik en mijn neef namen een olympische bar , we legden ze op de grond om te gaan deadliften en de helft van de gym stond te kijken en begreep geen bal van wat we deden.

DL , de basis bij uitstek en waarschijnlijk geen mens in de gym die wist wat we aan het doen waren...

clean&press
dumbbell push press
pinsquats
lage boxsquats

Jah met stang wel , dus 44kg , 22 langs beide kanten.

Uitvoering is wel niet volledig correct he. Neef helpt met hem omhoog krijgen en dan doe ik 5x korte reps en dan nog hem zo lang mogelijk tegenhouden voordat hij naar beneden gaat ( negatieve spiertraining fso :P )

Perfecte uitvoering was nog haalbaar met 38kg :) ( +6 is dus 44 eigenlijk :') )

En thx :D

zometeen crosstrainer

zometeen borst en tricep

Borst:
Incline db press 2x20, 3x10
BP 3x10
Incline Fly's 3x10
Fly's 3x10

Tricep:
Skullcrushers 3x10
Tricep pressdown 3x10
Dippen 1xtill failure

biceps en rug

Geen training deze week, ben door me rug gegaan met een wasmand vol boodschappen optillen.

Squat, Leg Press, Leg extension, Calf raises in smithbank, One on One calf raises op een verhoogje met dumbbell in de hand.

Kortom : benen.

Oja, en 4 buikoefeningen tussen de beenoefeningen door.

Lekkerrrrrrrrr

Squat
10x
8x
6x
4-6x

Leg press
10x
10x
10x
10x

Leg extentions
12x
10x
8x
8x

Leg curl
12x
10x
8x
8x

Wighted crunches
20x
20x
20x
20x

Legraises
20x
20x
20x

Standing calfs
12x
10x
8x
8x

Seated calfs
12x
10x
8x
8x

vanochtend ff rug en onderarmen

vandaag word het een inhaal dagje

Borst/schuin/vlak
schouders/voor/achter
triceps
biceps
rug
benen
vanalles 2 oefeningen 2x8

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.237
Benen en schouders

Nog niet de laatste training voor dit jaar:evil2:...vandaag benen en schouders, morgen slopen we dus nog ff lekker verder in 2008:wl:.

vanmiddag lekker benen trainen:)

rust, morgen benen + schouders

Terug
Naar boven