Fitness Seller

Sticky Wat train je straks....

:duh:rust

Ik heb gisteren geschaatst ik heb het 30 min volgehouden toen stond ik stijf van de kramp in mijn voeten kuiten en onderrug. Godsame he ik ben gewoon een lompe eikel geworden die niet eens meer kan schaatsen, dat is toch erg als hollander zijnde! Vandaag niet veel beter na 15 min kan ik niet eens meer blijven staan van de kramp.:mad:

dat krijg je na de 40 heh :rolleyes:

Ik heb gisteren geschaatst ik heb het 30 min volgehouden toen stond ik stijf van de kramp in mijn voeten kuiten en onderrug. Godsame he ik ben gewoon een lompe eikel geworden die niet eens meer kan schaatsen, dat is toch erg als hollander zijnde! Vandaag niet veel beter na 15 min kan ik niet eens meer blijven staan van de kramp.:mad:

Ik denk dat je te gespannen op die dingen gestaan heb... ik heb het ook gehad met skeelers(leuk voor m'n dochter samen met papa skeeleren) 1x gebruikt en staan alweer 3 jaar ongebruikt in de kast.
Wij zijn te bang om te vallen! Te lang niet meer gedaan, en ja....face it.. op dat vlak zijn we dan een ouwe lul.

On topic...
Zo weer cardiooooo..

squats
hang&clean ( zo heten ze volgens mij haha :P )

vandaag alleen ff mn kuiten op het werk gedaan!

Ik ga straks maar weer ff schaatsen nu het nog kan :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wat een super ijs waar je op staat. Bij mij zat al dat sneeuw nog op wat helemaal hard was geworden.
Ik stond gisteren en vandaag ook weer voor het eerst sinds 15 jaar op de ijzers... valt tegen. Voel je goed in je voeten en enkels.

Sorry jongen, ga weer ontopic.

Morgen na mijn werk ff schaatsen en daarna rug/borst trainen (lekkerste training).

Morgen Benen Jipjip

Morgen schouders + Quads

vandaag weer rust, was weer een "druk weekend" Zaterdag jeet kune do, gisteren rug, biceps, buik, morgen weer jeet kune do :)

voorlaatste keer deadliften in huidig Max Peak schema ... 1x172 :bang:

Speed boxsquats , frontsquats , stiff legged deads en nog wat assistance.

Vanavond weer rug, buik en onderarmen..

Rug:
BOR 2x20, 3x10
Chin-up 3x10
Reverse grip latpulldown 3x10
Single arm row 2x10

Deadlift 4x10

Buik:
Triset: Legraise, rope crunch, swissbal crunch 3x10
Side machine crunch 3x10

Onderarmen:
Hammer curl 3x10