jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zag ze nog zelfs van 70 jaar gaan als een raket.
Ik zag ze nog zelfs van 70 jaar gaan als een raket.

Ik heb gisteren geschaatst ik heb het 30 min volgehouden toen stond ik stijf van de kramp in mijn voeten kuiten en onderrug. Godsame he ik ben gewoon een lompe eikel geworden die niet eens meer kan schaatsen, dat is toch erg als hollander zijnde! Vandaag niet veel beter na 15 min kan ik niet eens meer blijven staan van de kramp.![]()
Jij bent ook niet te stoppen ook he.

Wat een super ijs waar je op staat. Bij mij zat al dat sneeuw nog op wat helemaal hard was geworden.Ik ga straks maar weer ff schaatsen nu het nog kan
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik stond gisteren en vandaag ook weer voor het eerst sinds 15 jaar op de ijzers... valt tegen. Voel je goed in je voeten en enkels.Ik heb gisteren geschaatst ik heb het 30 min volgehouden toen stond ik stijf van de kramp in mijn voeten kuiten en onderrug. Godsame he ik ben gewoon een lompe eikel geworden die niet eens meer kan schaatsen, dat is toch erg als hollander zijnde! Vandaag niet veel beter na 15 min kan ik niet eens meer blijven staan van de kramp.![]()