XXL Nutrition

Sticky Wat train je straks....

Benen zijn weer goed verrot.
Vanavond borst, triceps en schouders.

De refeedcarbdag van gisteren verklaart waarschijnlijk het volgende:

Yippie!
Weer een PR op de :loopband:

11 km in 1 uur 11

Wel oppassen met m'n spiertjes:(
Normaal hou ik helemaal niet van langdurige cardio maar het is wel een uitdaging om ieder keer 1 of 2 km extra te rennen.

Zaterdag ; Borst & Armen & Schouders

Benchpress 5x5
Dips
Triceps extension
Bicepscurls
Militarypress 5x5
Upright rows

:Dzin in!

Geen schouders gedaan( morgen wil ik clean&presses gaan doen ) , wel onderarmen er heel goed bij gepakt :D!

gister bic+ rug gedaan vandaag echt ** spierpijn!!!

gisteren schouders, vandaag biceps en beetje cardio.

vandaag het hele park gebruikt om met xco's allemaal polymetrische sprongen te maken, waardoor ik een heel geintreseerd publiek had die mij vol vebazing aanstaarde:D:D..heb eindelijk weer eens lol in mijn training gehad.

fullbody morgen...alleen nu geweldige pijn in mn onderbeen net boven mn enkel. Dus ff kijken of ik wel kan squaten

De refeedcarbdag van gisteren verklaart waarschijnlijk het volgende:

Yippie!
Weer een PR op de :loopband:

11 km in 1 uur 11

Wel oppassen met m'n spiertjes:(
Normaal hou ik helemaal niet van langdurige cardio maar het is wel een uitdaging om ieder keer 1 of 2 km extra te rennen.

op de cross haal ik 13km in 45 minuten ;):D

op de cross haal ik 13km in 45 minuten ;):D

Grrrrr, hmmm 21 jaar > 50 jaar:rolleyes:
Crosstrainer weinig belasting gewrichten > loopband veel belasting gewrichten...

Ik negeer dit totdat je me vertelt hoeveel km je loopt in 1 uur 11 op de loopband:p

Ik begrijp nu wel waarom je pijn in je onderbeen hebt, nee hoor ,geintje!
Hoe komt dat?

geen id wat dat is...kreeg het vanmiddag opeens. Kan er wel gewoon op staan , het lijkt ook niet iets te zijn van spieren. Denk dat ik maar vroeg in mn mandje ga vanavond :D

geen id wat dat is...kreeg het vanmiddag opeens. Kan er wel gewoon op staan , het lijkt ook niet iets te zijn van spieren. Denk dat ik maar vroeg in mn mandje ga vanavond :D

Saai hoor!

Nou sterkte dan maar, en ik hoop dat dit geen schreeuw om aandacht is;)
Je weet dat het heel slecht is om met een gebroken onderbeen door te lopen, hè?;):D

ik dacht er wel ff aan idd :roflol: het lijkt op vermoeidheid zoals ik die vroeger ook had van groeipijn. T zou best is kunnen zijn dat mn PR op kuiten de boosdoener is als ik het nu zo bekijk.

LB + grip

Als ik straks wakker word ga ik squaten als een Muther****errr... LEGS dus

Rustdagje!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

We gaan lekker squaten vandaag ,
dus benen, en de buik kan er weer bij getrained worden ..

Net borst en schouders gedaan, ging weer lekker :D
Damn, heb het alleen nog nooit zo druk meegemaakt :(

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven