Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met voeding heeft ze ook helemaal geen problemen, we wonen nog niet samen ofzo maar zodra we samenwonen gaat ze me 100% steunen en helpt ze zelfs met men eten enzo. ik heb echt nix te klage . ik vind het best erg als een partner problemen heeft met de sport ( bodybuilding onderandere ) die hun vriend/vriendin uitvoerd. ik snap niet waarom mensen klagen dan ? of hebben ze liever dat hun vriendje hele dag in de zetel ligt naar voetbal te kijke met een blik bier of elke avond in café ligt te zuipe ?Lauw zei:Als mijn vriendin mekkert dan weet ik dat ik haar de vorige keer niet hard genoeg geslagen heb.
Laatst was ze te 10 minuten te laten met het klaarmaken van mijn post-work-out shake, dat lakse gedrag heb ik natuurlijk gelijk de kop in gedrukt met enkele ferme vuistslagen.
Het is heel belangrijk dat je relatie in balans is. Dus ik train, en zei slaakt bewonderende kreetjes en maakt 6 keer per dag mijn eten klaar.

en ze was zelf ook geinteresseerd id sport.. wilde ook altyd lekker bankdrukken met mij op mijn kamer en wat andere oefeningen enzo
toen ik met haar op vakantie was had ik ook mijn drukbank en 100 kg aan gewichte meegenomen, met de hele familie hebbe we daar ligge fitnessen
!! je zag ook egt na die paar weken (5-6) dat haar borsten egt steviger waren !
(kan dit eigenlijk, of was dit maar schijn, beeldden we ons dit maar in) 
adriaanse zei:goh jullie hebben het allemaal ma getroffen, die van mij is er tegen, ze denk dat ik van de zomer dan op wil vallen voor andere meiden, ik zeg dat ik het gewoon voor haar doe en voor mezelf, maar dat geloof ze niet. ze denkt dat ik de sportschool belangrijker vind dan haar.
Ach ja, net zo moeilijk als mannenadriaanse zei:ja dumphuiz dat is een goed idee, maar als je een hele mooie vrouw tegenkom, en er toch na kijkt, want dat gaat vanzelf, heeft het niet zoveel succes om te zeggen ik train voor jouw. want ze zeg altijd voor mij hoef je het niet te doen, dusja, this moeilijk hoor vrouwen