MuscleMeat

wat vind je partner ervan dat je aan bodybuilding / fitness doet ?

En bovendien heeft hij de hulp van anabolen ingeroepen en moet ik het helemaal zelf doen. het is oneerlijk verdeeld in de wereld!

Klinkt alsof jij degene bent die er een strijd van maakt. Trainen doe je voor jezelf en niet voor een ander, dan hou je het ook niet vol. Misschien dat dat ook de reden is dat je je niet aan je voeding kunt houden? Alles wat 'moet' gaat op een gegeven moment tegen je werken in tegenstelling tot de dingen die je 'wilt'.

Hij is degene die kiest AS in te zetten, jij zelf kiest er voor dit niet te doen. Prima toch. Heeft niets te maken met wat je wel of niet moet.

Mijn vorige vriendin vond het soms ook wel vervelend dat ik zondagmorgen om
7 uur uit mijn bed moest omdat anders mijn eetschema in de war zou geraken.:)
Mijn volgende vriendin moet ook trainen, denk ni dat het anders lang gaat blijven duren.

Mijn vriendin heeft er helemaal nix op tegen dat ik aan bodybuilding doe. ze vind het zelfs leuk dat ik wat aan men lichaam doe en ze kan niet w8en om in de zomer te pronken met een gespierd ventje naast haar :cool: met voeding heeft ze ook helemaal geen problemen, we wonen nog niet samen ofzo maar zodra we samenwonen gaat ze me 100% steunen en helpt ze zelfs met men eten enzo. ik heb echt nix te klage . ik vind het best erg als een partner problemen heeft met de sport ( bodybuilding onderandere ) die hun vriend/vriendin uitvoerd. ik snap niet waarom mensen klagen dan ? of hebben ze liever dat hun vriendje hele dag in de zetel ligt naar voetbal te kijke met een blik bier of elke avond in café ligt te zuipe ?

Als mijn vriendin mekkert dan weet ik dat ik haar de vorige keer niet hard genoeg geslagen heb.
Laatst was ze te 10 minuten te laten met het klaarmaken van mijn post-work-out shake, dat lakse gedrag heb ik natuurlijk gelijk de kop in gedrukt met enkele ferme vuistslagen.
Het is heel belangrijk dat je relatie in balans is. Dus ik train, en zei slaakt bewonderende kreetjes en maakt 6 keer per dag mijn eten klaar.

Lauw zei:
Als mijn vriendin mekkert dan weet ik dat ik haar de vorige keer niet hard genoeg geslagen heb.
Laatst was ze te 10 minuten te laten met het klaarmaken van mijn post-work-out shake, dat lakse gedrag heb ik natuurlijk gelijk de kop in gedrukt met enkele ferme vuistslagen.
Het is heel belangrijk dat je relatie in balans is. Dus ik train, en zei slaakt bewonderende kreetjes en maakt 6 keer per dag mijn eten klaar.

:whip:

Mijn vriend traint zelf ook erg fanatiek.
Hij heeft me geholpen door een trainingsschema samen te stellen.
En tijdens het trainen houdt hij me wel in de gaten of ik de oefeningen goed uitvoer.
Dus ik kan niet zeggen dat hij het erg vind dat ik ook train ;)

mijn vriend vindt het nie zo heel erg leuk bang dat ik gespierder wordt als hem , zeker nie nu dat ie ziet dat ik echt begin te groeien :-) boeiend ik ga gewoon verder met hoe ik nu bezig ben en dat steeds meer verbeteren!
groetjes michelle

Hij doet zelf er ook aan, ik ben eigenlijk begonnen door/voor hem. Dus wel makkelijk we letten op eten en trainen soms ook samen is echt tof!

Mijn partner vind het helemaal geen enkel probleem. Hij is juist degene die me altijd oppept als ik weer eens geen zin heb.

ze vind het geen probleem...al klaagt ze wel altijd dat ze zoveel eten moet klaar maken en moet kopen.... maar dat meent ze niet echt...hoop ik :)

mijn exvriendin steunde mij ook altyd :) en ze was zelf ook geinteresseerd id sport.. wilde ook altyd lekker bankdrukken met mij op mijn kamer en wat andere oefeningen enzo:p toen ik met haar op vakantie was had ik ook mijn drukbank en 100 kg aan gewichte meegenomen, met de hele familie hebbe we daar ligge fitnessen:D:D!! je zag ook egt na die paar weken (5-6) dat haar borsten egt steviger waren ! :eek: (kan dit eigenlijk, of was dit maar schijn, beeldden we ons dit maar in)

maar dat zijn vervlogen tijden.. helaas:(

goh jullie hebben het allemaal ma getroffen, die van mij is er tegen, ze denk dat ik van de zomer dan op wil vallen voor andere meiden, ik zeg dat ik het gewoon voor haar doe en voor mezelf, maar dat geloof ze niet. ze denkt dat ik de sportschool belangrijker vind dan haar.

adriaanse zei:
goh jullie hebben het allemaal ma getroffen, die van mij is er tegen, ze denk dat ik van de zomer dan op wil vallen voor andere meiden, ik zeg dat ik het gewoon voor haar doe en voor mezelf, maar dat geloof ze niet. ze denkt dat ik de sportschool belangrijker vind dan haar.

Waarom zou je het ontkennen, volgens mij kan je het beter sterk bekrachtigen en telkens als er een meid voorbij loopt zeggen dat je voor haar aan trainen bent.

ja dumphuiz dat is een goed idee, maar als je een hele mooie vrouw tegenkom, en er toch na kijkt, want dat gaat vanzelf, heeft het niet zoveel succes om te zeggen ik train voor jouw. want ze zeg altijd voor mij hoef je het niet te doen, dusja, this moeilijk hoor vrouwen

adriaanse zei:
ja dumphuiz dat is een goed idee, maar als je een hele mooie vrouw tegenkom, en er toch na kijkt, want dat gaat vanzelf, heeft het niet zoveel succes om te zeggen ik train voor jouw. want ze zeg altijd voor mij hoef je het niet te doen, dusja, this moeilijk hoor vrouwen
Ach ja, net zo moeilijk als mannen:D

Ach ja mannen kunnen soms net zo enorm zeuren als vrouwen... Of het nu anders is of niet.

Ach ja ik mag niet klagen ik heb nemand om me heen die zeurt dat scheeld.

Terug
Naar boven