- Waardering
- 51
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 58kg
- Vetpercentage
- 16%
Zouden meer vrouwen moeten doenLyla zei:Nou mijn kerel heeft er vet de pest in , die arme schat.
Eerst riep ie : schat vroeger was je strakker adn nu.
Dus ben ik 3,5 jaar geleden begonnen met sporten, en nog riep hij ik zie geen verschil.
Dus dacht ik ik zal je krijgen ook, dus ben ik fanatiek aan de slag gegaan om mijn lichaam te verstevigen, en nou klaagt ie dat ik te vaak sport en dat er strax niks meer van mijn lichaam overblijft.
Aanstellers die kerels, nou klaagt ie ook dat er teveel kerels naar me staren , en vraagt me altijd of ik a.u.b een lange jas over mijn billen wil dragen en mijn buik wil bedekken.
Schattig maar ook zenuwslopend die mannen.

) en dat uurtje trainen op een dag moet toch niet zo heel groot probleem zijn. Een bepaalde redelijkheid vanuit je partnerskant geeft toch wel een waarde van acceptatie/respect. Kiezen tussen bb style en relatie is vaak een dilemma die nooit gevraagd mag worden vind ik. Het hoort bij je, het is een onderdeel van jou! Als die gene dat niet bevalt, dan is het jammer. Zonde om anders daar je energie aan te verspillen!

mijn vorige vriendin had er JUIST problemen mee...dat ik steeds zo met voeding bezig was
Whey poeder? teringspul net als coke!!!