AndroidHealthClinic

wat vind je partner ervan dat je aan bodybuilding / fitness doet ?

Lyla zei:
Nou mijn kerel heeft er vet de pest in , die arme schat.
Eerst riep ie : schat vroeger was je strakker adn nu.
Dus ben ik 3,5 jaar geleden begonnen met sporten, en nog riep hij ik zie geen verschil.
Dus dacht ik ik zal je krijgen ook, dus ben ik fanatiek aan de slag gegaan om mijn lichaam te verstevigen, en nou klaagt ie dat ik te vaak sport en dat er strax niks meer van mijn lichaam overblijft.
Aanstellers die kerels, nou klaagt ie ook dat er teveel kerels naar me staren , en vraagt me altijd of ik a.u.b een lange jas over mijn billen wil dragen en mijn buik wil bedekken.
Schattig maar ook zenuwslopend die mannen.
Zouden meer vrouwen moeten doen :thumb:

Inmiddels niet meer vrijgezel (sinds mijn laatste post op dit onderwerp). Mijn vriendin vind het heel erg leuk voor me dat ik hier zo veel mee bezig ben en dat ik daar gelukkig mee ben. Ik was eerst bang dat het wel eens tot meningsverschillen kon gaan lijden aangezien zij totaal niet sportief is. Maar zij is erg gelukkig met het resultaat en wil dan ook absoluut niet dat ik stop of minder ga trainen. Als ik ga trainen heeft zij tijd om bv piano te spelen (waar ze btw erg goed in is). Ik zie haar meestal 3x in de week en afhankelijk van school en werk ga ik daarnaast 3-4x in de week trainen. Ze kan ook heerlijk masseren dus dat komt nog eens goed uit, en zij vind het helemaaaaal niet vervelend om mijn lichaam te masseren dus no problemo :D

ik heb al veel te veel mensen getraind die de moeite niet waard waren.

Hoe bedoel je ongelooflijk herkenbaar! :D

ontopic: Zorg dat je het combineert. Net als je werk of school ZOU je wel moeten combineren met je bb style. Bedoel die ene keer uiteten gaan of een avond uitgaan in de nacht, verpest je schema heus niet zo erg! Avondjes gezellig bij elkaar zijn is goed te combineren met de voeding (kwarkje bij de film bijv ;)) en dat uurtje trainen op een dag moet toch niet zo heel groot probleem zijn. Een bepaalde redelijkheid vanuit je partnerskant geeft toch wel een waarde van acceptatie/respect. Kiezen tussen bb style en relatie is vaak een dilemma die nooit gevraagd mag worden vind ik. Het hoort bij je, het is een onderdeel van jou! Als die gene dat niet bevalt, dan is het jammer. Zonde om anders daar je energie aan te verspillen!

Kijk ben je in wedstrijdvoorbereiding, dan wordt het een ander verhaal kwa tijdindeling. Maar dat is vaak ook maar een bepaalde periode.

Laatst bewerkt:
Dani zei:
Zouden meer vrouwen moeten doen :thumb:

Maar dan om een andere reden:D

Ik begrijp ook niet waarom partners zeuren.. jah oke er zit veel tijd in, maar het resultaat, als je het goed doet, is er dan ook naar..

Balboa18 zei:
Maar dan om een andere reden:D

Ik begrijp ook niet waarom partners zeuren.. jah oke er zit veel tijd in, maar het resultaat, als je het goed doet, is er dan ook naar..

Dat zit in elke serieuze hobby

Ik heb op het moment geen relatie maar mijn omgeving vindt het wel overdreven waar ik mee bezig ben. Ze zeggen dat als ik toch geen wedstrijden draai, waarom ik me er dan zo "geobsedeerd" bij gedraag.

Mijn vriendin heeft er niet zoveel mee. Probeer haar elke keer weer uit te leggen waarom mijn vlees niet in de boter mag enz. Zelf sport ze ook maar minder intensief.Als ik echt een voedingsschema volg word ze af en toe vervelend.Tsjonge moet dat en dat. Op zich zeurt ze nooit over mijn trainingen enzo maar zou wel willen dat ze wat enthousiaster was. Als ik de 95klg voorbij ga word ik volgens haar te groot en opgeblazen.Zo is het goed zegt ze elke keer maar elke keer komt er toch een kilootje bij.

M'n vriend vind dat ik moet doen wat ik leuk vind, ik weet alleen niet zeker hoe dat gaat worden als ik weer fanatiek óp schema zit en speciaal eten nodig heb enz. Ik denk niet dat hij erover gaat klagen. Ik heb hem geprobeerd mee te krijgen maar toen zei hij:"Ja als er van die zware gewichten boven me hangen kan jij me daarbij niet helpen." Vond ik wel een dooddoener.

goodvibes zei:
M'n vriend vind dat ik moet doen wat ik leuk vind, ik weet alleen niet zeker hoe dat gaat worden als ik weer fanatiek óp schema zit en speciaal eten nodig heb enz. Ik denk niet dat hij erover gaat klagen. Ik heb hem geprobeerd mee te krijgen maar toen zei hij:"Ja als er van die zware gewichten boven me hangen kan jij me daarbij niet helpen." Vond ik wel een dooddoener.

en het is nog eens onzin ook. de jongen waar ik mee train, heeft meestal minimaal het dubbele gewicht als waar ik mee train, en er is nog nooit een oefening geweest waarbij ik niet goed kon helpen/spotten omdat het te zwaar zou zijn.
en als dat wel een keer zou gebeuren, is er altijd wel iemand anders aanwezig die bereid is even te helpen.
jammer voor je dat hij niet mee wil trainen.

en als hij niet zo sportief is, is het nog maar de vraag of ie uberhaupt wel van die zware gewichten aankan ;)

goodvibes zei:

Je mag mijn spotter wel worden hoor.Een vrouwelijke trainingsmaat lijkt me best leuk.:cool:

Mijn vrouwtje heeft er geen problemen mee...
Ze traint zelf met me mee, natuurlijk met wat lichter gewicht....
Ze vindt het maar wat al te heerlijk, ze krijgt steeds meer man en steeds strakker en gespierder.....
Ik hoor haar niet klagen....:p

mijn vrouw had er ook geen moeite mee teminste dat had ik altijd gedacht
toen ik het na 14 jaar wat rustiger aan deed was ze wel blij dat ze me wat meer zag toen kwam ik ook te weten dat ik in die tijd alleen maar met me zelf bezig was en dacht, maar daar kom je later pas achter , en ook nog dat je een karakter verandering onderging vanwege heet gebruik van anabole,
dus ik was zeker geen lievertje thuis en gezellig was ik ook niet door al die dieeten maar ik spreek alleen maar voor me zelf ik weet niet hoe andere het hebben ervaren onder tussen ban ik al dertig jaar getrouwd .

Ja hij is inderdaad niet sportief en als ik op m'n schema train pak ik soms best zware gewichten voor mijn kleine ikje, oke ze zitten wel vast op een machine maar iets van 40 kilo is dan voor mij heel gewoon. In de toekomst lijkt het me best leuk om ook eens zonder die machines te trainen voor nu is het prima zoals het is want zo voorkom ik in mijn geval blessures.

goodvibes zei:
Ja hij is inderdaad niet sportief en als ik op m'n schema train pak ik soms best zware gewichten voor mijn kleine ikje, oke ze zitten wel vast op een machine maar iets van 40 kilo is dan voor mij heel gewoon. In de toekomst lijkt het me best leuk om ook eens zonder die machines te trainen voor nu is het prima zoals het is want zo voorkom ik in mijn geval blessures.

Als het je leuk lijkt, zou ik het zeker eens gaan doen, met losse gewichten trainen.
Het is echt niet zo dat je sneller blessures krijgt hoor. Aangezien je al een tijd traint lijkt het me dat je de uitvoering van de oefening al goed doet en je lichaam ook al goed kent, dus je herkent echt wel het punt waarop je niet meer zou kunnen.
Het is jammer dat je niemand hebt om samen mee te trainen, want het is inderdaad wel makkelijker soms. Maar als je geen partner hebt, wil dat echt niet zeggen dat je niet met losse gewichten kan trainen hoor. Hup! aan de dumbbell/barbells!! :)
Zal je ook zien hoe snel je voorbij die 40 kg gaat ineens.

Ik ben ooit aan m'n rug geopereerd waardoor ik héél voorzichtig moet zijn vooral met die rug, (er zitten stangen in) ik wacht liever tot ik weer wat meer spieren heb.

Ik heb geen relatie, gelukkig, komt alleen maar ellende van en je kan nog enge ziektes krijgen ook man. Doch echter, mijn tiener dochtertje vindt het helemaal tof, omdat ik haar dan ook advies kan geven over sporten en zo. & Die is dus net zo fanatiek op gezond eten als ik geworden.

Het is niet te geloven maar m'n vriend begreep echt niet wat ik deed op de sportschool hij vroeg gisteren of ik daar cardio deed en toen ik vertelde dat ik alleen maar krachttraining deed zei hij:"Oh dan word je straks een gespierde vrouw." (dat is de bedoeling nou juist) En even erna:"Oh maar dan wil ik wel graag een keer mee."

Sommige mannen weten echt niet wat ze willen.

ik ben single:o mijn vorige vriendin had er JUIST problemen mee...dat ik steeds zo met voeding bezig was:p...Aminozuren? Spieren uit een potje volgens haar! lelijk, lelijk lelijk!:( Whey poeder? teringspul net als coke!!!:D enz enz, ik begin dr voorlopig niet meer aan:D ken er ook niets in me "Endomorph goes ripped project" in de weg staan:D

RobertHosper zei:
ik ben single:o mijn vorige vriendin had er JUIST problemen mee...dat ik steeds zo met voeding bezig was:p...Aminozuren? Spieren uit een potje volgens haar! lelijk, lelijk lelijk!:( Whey poeder? teringspul net als coke!!!:D enz enz, ik begin dr voorlopig niet meer aan:D ken er ook niets in me "Endomorph goes ripped project" in de weg staan:D

Zo is het robert! En geen gezeik dat je stiekem met een injectienaald in de badkamer staat te poeren. Ik weet nog dat mijn ex zei ''je gebruikt nooit meer van die anabolen rommel anders verlaat ik je'' Naja is alweer 1.5 jaar geleden en sindsdien ook geen gear meer aangeraakt. Maar eind dezer maanden gaat oma's oude kistje weer open en daar komt geen hoestdrank uit :D

Mijn vriend en ik doen allebei aan fitness. Dat is aan de ene kant handig, omdat je geen twee verschillende maaltijden hoeft te koken, maar soms lijkt het wel een beetje een strijd. Ik denk niet dat hij dat zo ziet, maar zo zie ik het wel. Hij was al heel gespierd en houdt zich makkelijk aan een bepaald voedingsschema. Maar ik moet er keihard voor werken, en heb soms het gevoel dat ik m bij moet houden om er maar goed genoeg uit te zien.Ik heb er moeite mee om me aan voedingsschema´s te houden en hij doet altijd alsof dat een eitje is. Herkent iemand dit?
Groet Deborah

Terug
Naar boven