MuscleMeat

wat vind je partner ervan dat je aan bodybuilding / fitness doet ?

Bezoekers in dit topic

Dani

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
3 sep 2003
Lengte
1m64
Massa
58kg
Vetpercentage
16%
caine zei:
Op dat gebied is ut handiger als je partner je volkomen steunt erin.
Helemaal mee eens. Stuk makkelijker vol te houden dan. Als je dan eens geen zin hebt krijg je (ik dus...) gewoon op je flikker ;)

Naja, sterkte ermee iig dames.

Batista

Dutch Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
28 aug 2005
Hmm, aangezien ik geen vaste partner heb kan ik daar niets over zeggen. Heb wel veel goede vriendinnen die een beetje twijfelen wat ze ervan vinden. Aan de ene kant vinden ze het super dat ik er zo in op ga en zo vastberaden ben, maar aan de andere kant vinden ze soms dat ik er teveel mee bezig ben. Voor ouders en vrienden geldt hetzelfde..Het zijn eigenlijk alleen mensen die zelf ook trainen (wat voor soort training het ook is) die me wel begrijpen en die respect hebben voor wat ik doe.

Nadat ik vorige week vertelde dat ik zwaarder ging trainen en gezonder ging eten om massa te kweken keken ze me raar aan...nog meer massa??? zeggen ze dan...en ik weeg pas 86 kilo (192cm), daarbij moet ik wel zeggen dat mijn benen achter lopen wegens een blessure en mijn vetpercentage maar 10% bedraagt. Maar dan heb je ook nog meisjes die graag willen dat je zelf blij bent en die je wel motiveren, en collega's in de sportschool dragen daar ook aan bij. Je doet het tenslotte voor jezelf en ik vind dat zij mij daarin net zoveel mogen steunen als ik hun steun in hun hobby('s).

Voor de mensen die wel een vaste relatie hebben en die geregeld conflicten hebben wegens het vele trainen en dieeten, heel veel sterkte! Het is geven en nemen in een relatie..

johanheeze

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
19 apr 2005
Lengte
1m87
Massa
92kg
roxxe zei:
damn ik zag het nu pas

KIJK naar z'n blik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Die FACE :D thanks bro.

Morgan

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 mei 2004
Lengte
1m70
Mijn vriend doet aan powerliften en ik body building, dat past dus helemaal niet samen, hahaha!

Hij vindt bodybuilding maar een nichterige schoonheidswedstrijd voor wie het
best in string met z'n kont kan draaien op 't podium.
En ik vind dan (natuurlijk om de strijd erin te houden :p ) dat hele powerliften niks, wat heb je eraan om 300kilo op te kunnen tillen, dat heb je in het dagelijks leven toch helemaal niet nodig. Waar hebben ze anders stekwagentjes en heftrucks voor uitgevonden.

Ik zwaar op wedstrijdvoorberidings dieet, nou ja, die-niet-eet.
En hij op de 6000 kcal. Dat is kort door de bocht genomen: een heel brood en 3 warme maaltijden met jus, saus, vet noem maar op! :eek:
En natuurlijk de nodige lekkere dingen tussendoor.

Als mijn wedstrijd BB niks wordt, ga ik ook powerrrrr liften.
Kun je tenminste alles die-eet-en ;)

caine

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
26 okt 2004
Dani zei:
Helemaal mee eens. Stuk makkelijker vol te houden dan. Als je dan eens geen zin hebt krijg je (ik dus...) gewoon op je flikker ;)

Naja, sterkte ermee iig dames.

Dan mag je echt van geluk spreken Dani! Wish i had that. Ze weet nu nie meer wat ze wil met ons vanwege mijn passie voor bbing. ??? Ik weet echt niet wat ik ermee aan moet en wacht het maar af als ze is uitgedacht. Het is echt een goed meisje, alleen maakt ze echt zo'n probleem van mijn passie. Uitleggen wat bbing betekend voor me? Dat heb ik allang gedaan. Ik wacht het nu gewoon af en zal binnen paar dagen wel weten hoe of wat.

SlettieBettie

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
21 aug 2005
Lengte
1m69
Massa
80kg
Vetpercentage
> 50%
Tja, bij powerlifting ligt het allemaal wat makkelijker, denk ik... Zeker als we beiden aan PL doen.

We trainen beiden twee dagen per week en het krachthok staat bij ons thuis. Daarnaast is hij mijn trainer en help ik hem (kijken of de oefening goed gaat en soms oefeningen filmen).

Bij PL is er ook niet echt sprake van een dieet (niet bij ons althans), wel extra eiwitten (dus meer vlees) en daar hebben we beiden echt geen moeite mee.

Ik kan me voorstellen dat je bij BB vaak in de sportschool te vinden bent en dat dat voor de partner een beetje vervelend kan zijn. Maar die 'voor-jezelf-tijd' kan de partner toch ook gebruiken voor zijn/haar hobby?

dj_phreak

2024 sterkste 50+er van Zuid Holland
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
2 feb 2004
Lengte
1m82
Massa
117kg
Vetpercentage
> 50%
Vergeet niet de 3x per week zwemmen voor cardio! Daar heb ik nog meer moeite mee dan het liften. :(

Plus dat ik wel degelijk op dieet ben: ik kom niet aan. Dat is voor mij al heel bijzonder. Mijn tijdsplan is gewoon wat ruimer. Als ik volgend jaar september maar 112 weeg ben ik blij. Nog 16 kg te gaan... Of gewoon 125 wegen. Dan hoef ik er lekker maar 3 af te vallen en ben ik veel sterker.

Anyhoo: ik steun mijn meisje volledig. Wel onder 1 voorwaarde: ze moet het serieus doen of helemaal niet, want ik ga mn tijd en energie niet besteden aan iets waar ze toch over een paar weken mee ophoudt. Gelukkig zit dat risico er niet in. Maar dat heb ik in het begin wel (kwaad) heel duidelijk gemaakt. Want vriendin of niet, ik heb al veel te veel mensen getraind die de moeite niet waard waren.

Balboa18

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2005
roxxe zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
BAAAD IDEA :D :eek:

sorry offtopic:

Die vrouw is dus wel Jays vrouwe/vriendin? Ik dacht dat zij em alleen begeleidde..

Thanatos

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
27 jun 2003
Volgens mij zijn vrouw, is ook arts meende ik uit 1 van zijn films te hebben mee gekregen..

Mijn vriendin vind het fijn dat ik een hobby/sport heb waar ik men energie in kwijt kan.

Ze heeft echter wel moeite met de dingen er om heen. Tig x per dag koken en idem zooi maken.. Rijst met kip kan ze al niet meer zien of ruiken :D Verder vind ze supplementen en a.s. wel ok maar moet het niet overdrijven.. Als we ff een dagje weg gaan moet ik wel op tijd eten.. anders slaat mijn humeur om, dat vind ze ook lastig. Ook vind ze dat ik te groot ben, het zou best allemaal wel wat kleiner/liever mogen :D ik zie het maar als een compliment.

sheila

Novice
+15 jaar member
Lid geworden
21 sep 2005
Mijn vriend doet ook aan fitness en we gaan ook naar dezelfde sportschool.

big7

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
12 okt 2002
Mijn vrouw doet zij aan fitness, cobat en zwemmen, is ze niet zo fanatiek als ik. Nu ik aan het dieëten ben help ze me daar mee. Ze koopt en kook voor me en houdt het in de gaten als ik even buiten het boekje ga.
Van alle spullen eet ze in minder grote hoeveelheden mee.

Ze steunt me in alles.

Wat we wel lastig vinden is het kopen van kleding en wordt het bed wat te smal.

De familie vindt het maat niets, ach het is maar familie.

Tommyboy

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 mrt 2004
Lengte
1m79
Massa
88kg
Vetpercentage
13%

hilo

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
20 apr 2005
mijn vriendin vind het ok, ze gaat elke keer als ik ga trainen zelf ook trainen en ze probeert me te stimuleren om veel te eten. :cool:

Ruub87

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
15 sep 2005
Jah voor sommigen is het idd heel lastig... Kben zelf vrijgezel, maar k merk wel dat als ik bijna iets lijk te hebben met n mooie meid, ze nog wel is n soort van af kan knappen als ze achter mn bb levensstijl is gekome. Ziet ze bijv arnie's op mn kamer hangen en dan is het ''bahhh wil jij zo worden?!'' haha en dan moet je alles weer moeilijk gaan lopen uitleggen... elke keer opnieuw, keer op keer. Om over supplementen nog maar niet te spreken. Jezus wat is dat tog, iedereen denkt meteen dat je zwaar aan de shit zit ofso als ze toevallig een pot creatine of eiwitten zien staan ???

Ik wens degene met een vaste relatie veel succes en denk hier maar s aan (jah kweet klinkt standaard): het gaat erom dat je elkaar in een relatie accepteert. Je moet duidelijk maken aan je partner hoe je in elkaar zit en wat je doelen zijn, hij/zij heeft gewoon maar te accepteren hoe jij bent! Je kan je wel iets aanpassen (bijv zo af en toe gwoon kwark ete ipv voor de 89ste keer koken op n dag) maar het moet niet te gek worden...

Succes en trainsze! :cool:

Ruub

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Mja over het algemeen gaat het altijd wel redelijk goed. Mijn vriendin houdt er wel rekening mee en vind het ook wel tof hoe ik er uit zie enzo denk ik. Maar het is toch ook al behoorlijk vaak de reden van een hoop gezeik geweest. Zoals iedereen al zegt, vooral de tijd die ik er in moet steken. Afspraken die ik af zeg omdat ik ga trainen. Altijd nog 'ff eten', of naar huis willen omdat ik moet eten. Er gaat gewoon erg veel tijd in zitten. Daarom vind ze het ook vaak niet afwegen, ik moet volgens haar te veel moeite doen om er zo uit te zien.
Mijn vriendin sport zelf nauwlijks tot niet en dat is voor mij ook wel ooit een bron van ergernis. Ik kan het wel ooit moeilijk hebben om dan kritiek te krijgen terwijl ze zelf helemaal niets doet. Zou het iig wel tof vinden als mijn vriendin ook intensief zou fitnessen (met daarbij horende voordelen ;)).

Naja, maar ze is er nu wel aan gewend. Ik doe het al lang op deze manier en de discussies zijn er eigenlijk niet meer zo veel de laatste tijd, gelukkig :)

*Zippie*

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
2 jun 2005
Lengte
1m72
Massa
81kg
ben vrijgezel.. Maar hoorde om me heen al mensen zeggen van moetdie weer eten en wil jij zo worden.. Word er zelf wel een Behoorlijk gek van.. Als ze het weer zeggen terwijl die gasten zelf ''Heel de dag door stoned Zijn''
Ik zeg wel eens tegen me ma.. Moet je eff me Bicep voelen:D Zegt ze Dat kleine ding Mag je wel hard door traine:P
Das voor mij opzich wel iets om harder door te traine..

misslady

Novice
+15 jaar member
Lid geworden
4 okt 2005
Vind het af en toe wel lastig, omdat we beide aan fitness doen (hij bodybuilding)
en nog niet samen wonen, en elkaar daardoor doordeweeks vrij weinig zien!
En als we in het weekend samen zijn, zijn we toch altijd weer bezig met sport!
Het moet gewoon nog een beetje een levenspatroon worden maar dat zal ook wel anders zijn als we straks samen wonen!

naomi

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
12 sep 2004
vrijgezel......maar toen ik dat niet was kon me ex niet begrijpen dat ik moets trainenen en dat ik er zo verslaafd aan ben
kwam voor hem zo over alsof dat het belangrijkste is in me leven en de rest op nr twee is
maar dat is natuurlijk onzin ik vindt dat mensen je moeten respecteren om je levensstijl en daar niet om moeten zeuren.....
ook me omgeving is er nu aan gewendt ze weten dat ik nu pas na 12 bereikbaar ben om af te spreken ofzo :D
gelukkig heb ik er ook me werk van gemaakt dat maakt het allemaal makkelijker;)
xxx

Lyla

Novice
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2005
Nou mijn kerel heeft er vet de pest in , die arme schat.
Eerst riep ie : schat vroeger was je strakker adn nu.
Dus ben ik 3,5 jaar geleden begonnen met sporten, en nog riep hij ik zie geen verschil.
Dus dacht ik ik zal je krijgen ook, dus ben ik fanatiek aan de slag gegaan om mijn lichaam te verstevigen, en nou klaagt ie dat ik te vaak sport en dat er strax niks meer van mijn lichaam overblijft.
Aanstellers die kerels, nou klaagt ie ook dat er teveel kerels naar me staren , en vraagt me altijd of ik a.u.b een lange jas over mijn billen wil dragen en mijn buik wil bedekken.

Schattig maar ook zenuwslopend die mannen.

Ano_1982_9

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
30 nov 2004
Lengte
1m79
Massa
112kg
mn ex had er nooit echt problemen mee met mijn BB-levensstijl. Ach, zo erg en serieus was het ook niet, want ging wel elk weekend stappen en dronk dan gewoon een paar lekkere pinten.

Was wel een voordeel dat zij ook fanatiek deed sporten, zo'n 4x per week.

Nu ik vrijgezel ben en ik met stappen of waar dan ook met meiden spreek, zijn ze wel altijd bang dat je een meid zoekt die superstrak en sportief moet zijn.
Gaat het altijd zo van: Je wilt zeker iemand hebben die veel sport en er strak uitziet he? Ik ben zeker te dik in jouw ogen niet?

Wordt daar altijd zo moe van...

Naar boven