MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Mensen die geirriteerd naar me kijken als ik een onschuldige windje laat

Mensen die geweldig lopen te hijgen en te kreunen terwijl ze met babygewichtjes aan het trainen zijn.
Mensen die heel lang aan het kwebbelen zijn, niks doen maar wel een plek bezet houden.
Mensen die naar zweet stinken. Tsjah , echte venten ruiken nu eenmaal naar zweet :p
Mensen die te dicht bij je gaan staan als je aan het dumbbellen o.d. bent.
Mensen die dan ook nog een voor je gaan staan terwijl je in de spiegel kijkt wat je aan het doen bent enz. enz. :(

:')

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

Van die mensen die een hele hoop gewicht heffen, dadlift heet dat ofzo. Elke keer als dat gewicht terug op de grond komt, trilt de hele vloer en verlies ik mijn balans bij mijn curls.

:roflol:

mannen in de gym. Ik wil alleen vrouwen

mensen die aan het curlen zijn in het squat rek.

Ouwe mannen die voor de sauna deur of midden van de kleedkammer zonder schaam met hun derde been rondzwieren tijdens het afdrogen:barf:

mensen die met zn tweetjes voor toestel staan zonder iets te doen -.- zo hatelijk
en van die playertjes die als het erop aankomen niets omhoog krijgen xD

Squatters die in de prullenbak in de open ruimte kotsen. Dat doe je toch in de prullenbak van de kleedkamer.

Bij ons staat er achteraan een deur open, dus hebben we geen last van volgekotste vuilbakken :D

Af en toe gaat er gewoon iemand met zijn reet naar buiten staan, om dan vervolgens terug te gaan squatten ofzo, haha :roflol:

Ik irriteer me aan paki's die hun look met uiengeur komen verspreiden en dan nog eens alle cables bezet houden, grr ! :fire:

De eigenaar die veel mogelijkheden onbenut laat wat betreft bodybuilding en powerlifting.

ventjes die je vragen om even bij de incline bench te spotten, om je vervolgens 8reps 1 ROM barbell curls te laten uitvoeren

Van die gasten die al een tijdje komen die een maat meepakken die 30 kilo lichter is maar hem toch met hetzelfde gewicht laten banken. Waarschijnlijk gewoon om hun vriendje te tonen hoe sterk ze wel niet zijn.

Onze sportschool heeft geen geavanceerde biceps apparaten. Dus ik ben altijd aangewezen op de barbell in het squatrack. ****ing irritant als er dan mensen aan het squaten zijn (terwijl de legextensionmachines vrij zijn).

het gegaap van jaloerse wijven! :hello:Denken ze misschien dat ze er goed gaan uit zien door naar anderen te kijken?:no: Trainen begod!:lifter:

- gasten die theorie naar theorie de revu laten passeren en daarmee kant nog wal raken - meestal zijn het ook nog is ecto's die al vijf jaar tevergeefs trainen

- gasten die me aanspreken tussen m'n setjes en dan vragen: "neem jij shake-jes?"

- mensen die het squat-rek gebruiken om hun barbell neer te leggen tijdens hun setjes bb curls :S

- dat er sinds kort regels zijn en ik nu dus sneaky magnesium moet gebruiken zonder gezien te worden :P

ecto's die heel stoer veel gewichten aan de stang hangen bij bankdrukken, en dan nog geen eens kwart roms kunnen maken.
maar wel denken dat ze het heel goed doen....

Bij ons zijn er twee gasten dat is echt het 'live entertainment system' - ze schreeuwen de hele gym bij elkaar...
Leuk dat reclassering hun abo betaalt, maar laat ze dan wat rustiger trainen! :ma:

Gasten die al jaren trainen maar nog steeds ecto's zijn.

Medesporters.

Terug
Naar boven