Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ik krijg van een aantal echt geen genoeg :o

+1000!

Veel hebben blijkbaar iets tegen curlen in het squatrek :'). Ik doe het lekker toch. Ik squat en DL er ook maar iig bij mij in de gym is er toch zo goed als niemand die squat of DL dus als ik dan wat BB curls wil doen dan doe ik het ook lekker in het squatrek :D

mensen die sporten in een spijkerbroek, :yarly:

Gasten die al jaren trainen maar nog steeds ecto's zijn.

Je wordt geboren als ecto en gaat dood als een ecto. Iemand die 100kg. weegt bij 1,60m en 5% vet kan ook ecto zijn, dus je weet niet waar je over praat. Gasten zoals jij irriteren mij in de sportschool

mensen die alles bezet houden terwijl ze aan het prate zijn.

Juist

Ik vind die mensen irritant die zich hele tijd lopen ergeren.
Je kent ze wel, en dan gaan ze vervolgens op internet hele tijd zitten klagen over wat ze allemaal wel niet irritant is.

Hier ben ik het nog het meeste mee eens. Je komt in de gym om te trainen voor jezelf en niet om te gaan letten op anderen. Laat iedereen doen wat hij denkt dat het beste voor hem is. Sommige mensen kunnen de druk niet meer aan na een zware baan maar willen toch graag naar de gym en zitten dan te ouwehoeren. Sommige mensen pushen zichzelf graag en trekken dan gekke bekken. Maar ik ben blij dat ik me er niks van aantrek want dat zou alleen me eigen training maar verstoren. Wel een hoop humor in dit topic. Bedankt daarvoor

Laatst bewerkt:
Sinds kort is er de SlimBelly in mijn sportschool.. en potverdomme wat komen daar veel wijven van 45+ opaf.. Alle cardio bezet en wanneer je er dan eindelijk opzit, wordt je er zowat "vanaf gekeken" en zie je ze kijken; Wanneer is die jongeman eindelijk eens klaar.. HEEL IRRITANT!

En dan komt er ook nog eens bij dat iemand van de sportschool zelf dan zegt; "volgende keer zou je ook op een ander ding cardio gaan doen?. ARRGH (!) Dat moet ik dan toch zelf weten, als ik een crosstrainer het fijnst vindt.. (GVD ik betaal toch net zoveel geld als al die hypevolgers van dat kloteapparaat?!:o)

Sorry ik moest even mijn frustratie uiten;)

SlimBelly? t*ring in wat voor homo gym train jij zeg.

Zumba lessen

LOL?

Ik ga net altijd op de dagen dat er Zumba is , lekkere chicks!! en er is een ruit achteraan dus je kan gewoon chill naar al die kontjes staan kijken.

Zumba is de uitvinding van de eeuw !

Pm ff waar je traint :roflol:

Bij zitten er alleen maar A-ritmische huisvrouwen die schaars bedelen voor een beetje mannelijke aandacht..optieven.

Pm ff waar je traint :roflol:

Bij zitten er alleen maar A-ritmische huisvrouwen die schaars bedelen voor een beetje mannelijke aandacht..optieven.

oxygen waregem , maandag en dinsdag van 7 tot 8 denk ik , soms al vanaf 6u ook. Ik zeg niet dat het allemaal lekkere wijven zijn maar damn er zitten er toch zeker een paar bij waar ik geen nee tegen zeg :D.

-figuren die echt lang gaan praten terwijl ze op een machine zitten, dat kun je ook even aan de bar of in de kantine doen.

-mensen die hun handdoek op een machine leggen en vervolgens iets verderop een praatje gaan maken of naar vrouwen gaan lopen loeren en maar denken dat die machine wel vrij blijft:D

Verder niet zoveel, ik heb pas last van mensen als ik niet door kan trainen door deze actie's.

Handdoeken vergooi ik gewoon, ze zeggen er toch niets van. :evil:

schaatsers, Die het squat rack voor uren bezet houden, terwijl ze maar met 30kilo oefeninigen aan het doen zijn.
Of kwart squats
Of ze houden een bankje bezet waar ze dan overheen springen:mad::mad:
Weg met die lui.

Mensen die op je af stappen en zeggen, full squats zijn slecht voor je knieen
meiden die je nooit eerder gesproken hebt op je af stappen en zeggen, zo he jij hebt grote spierballen
mensen die op je af stappen en zeggen, jij gebruikt zeker eiwit shakes?

Terug
Naar boven