MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

de justin bieber lookalike's

Irriteer me aan mensen die met normale kleren in de sportschool komen (zon driekwart achtige broek ofzo) en met een petje op trainen

Irriteer me aan mensen die met normale kleren in de sportschool komen (zon driekwart achtige broek ofzo) en met een petje op trainen

jeans dat zijn de ergste!!

zag er gisteren eentje op slippers, met zo een erg kort oranje shortje, en een hemdje dat half open was!!! zat die te zeggen tegen een vriend dat hij vroeger op de leg press alles kon volgooien en dan drukken( er kan 400 kg opde legpress) moest ff lachen lol

mensen die er een teringzooi van maken en als mensen onnodig apparaten bezet houden...

Mensen die raar uit hun ogen kijken waar je bang van wordt &door de sportschool heen schreeuwen,tegen zichzelf pratende,precies gaan staan waar iedereen hen kan zien en dan gaan rekken&strekken mensen.

Laatst bewerkt:
Ik vind 't echt vervelend als mensen hun zooi niet netjes opruimen.

Ik vind 't echt vervelend als mensen hun zooi niet netjes opruimen.

+1

Ik kan ook irritant zijn, maar in de sportschool doe ik wel gewoon normaal.

En mensen die expres kei hard de gewichten van apparaten op elkaar laten rammen, kan best gebeuren als je al een beetje moe bent, maar iemand begint net op zo'n apparaat en heeft 5 minuten lang zitten rammen..

Sommige mensen zie je gewoon al kwaad de sportschool inkomen. Soms kan ik het niet laten om die mensen dan toch wel een beetje te sarren.

Wat ik zelf irritant vind is mensen die vlak langs je heen lopen als je met een oefening bezig bent.

-Inderdaad mensen die in normale kleding komen trainen. Bellen, pingen, smsen of msn-en tijdens het trainen.
-Mensen die meerdere apparaten bezet houden.
-Oude wijfen die op apparaten gaan lopen lullen maar niks doen waardoor ik moet wachten. -Mensen die ontkennen AAS te gebruiken terwijl het overduidelijk is.
-Mensen de opscheppen over hoe gespierd ze zijn terwijl ze AAS gebruiken (en het ontkennen).
-Mensen met te korte broekjes (heb letterlijk iemands ballen een keer gezien in de gym)
Ik vergeet nog wat dingen maar kan er nu niet op komen

-Mensen die meerdere apparaten bezet houden.

Doe ik altijd:D
Leg eerst ff alles klaar voor de feitelijke oefening en doe dan eerst een warm up op een machine.
Of als ik de laatste set ga aanvangen bij de ene oefening maak ik de volgende al klaar:rolleyes:

-Mensen de opscheppen over hoe gespierd ze zijn terwijl ze AAS gebruiken (en het ontkennen).

Jij bent nou juist het type persoon waardoor mensen gaan ontkennen dat ze iets gebruikt hebben. Het type dat waarschijnlijk zal zeggen : oh maar met AAS kan ik het ook. Vergeten wordt dan wel dat het nog steeds een hoop moeite en tijd kost. Ik zal niet zeggen dat je vele malen harder moet werken als je AAS gebruikt, maar met niksdoen kom je er ook niet. Het is ontzettend vervelend als iemand je vraagt naar je gebruik, je eerlijk toegeeft wel eens 1 of meerdere kuren hebt gedaan en ze dan zeggen : Ja maar met AAS had ik het ook makkelijk gekund.

Jij bent nou juist het type persoon waardoor mensen gaan ontkennen dat ze iets gebruikt hebben. Het type dat waarschijnlijk zal zeggen : oh maar met AAS kan ik het ook. Vergeten wordt dan wel dat het nog steeds een hoop moeite en tijd kost. Ik zal niet zeggen dat je vele malen harder moet werken als je AAS gebruikt, maar met niksdoen kom je er ook niet. Het is ontzettend vervelend als iemand je vraagt naar je gebruik, je eerlijk toegeeft wel eens 1 of meerdere kuren hebt gedaan en ze dan zeggen : Ja maar met AAS had ik het ook makkelijk gekund.

Ja ik snap wat je bedoelt, maar zo ben ik niet en ik heb niks tegen AAS-gebruikers. En ben zelf van plan om rond mn 21e ook een kuurtje te doen. Maar als je er vet stoer bijloopt in een tanktop met aders die er helemaal uitschieten en als iemand je dan vraagt wat is geheim? En je dan gaat zeggen geen supplementen, niks, alleen gezond eten en cornflakes dan denk ik **** off.
Of mijn fysiek afkraken terwijl ik er met vele jaren AAS kuren ook een stuk gespierder uit zou zijn, als niet even gespierd- of gespierder dan diegene. Die AAS-gebruikers vergeten hoe moeilijk het is om op normale wijze spieren te gainen en doen dan alsof dat super makkelijk is, aan dat soort mensen heb ik een hekel.

Laatst bewerkt:
Ja ik snap wat je bedoelt, maar zo ben ik niet en ik heb niks tegen AAS-gebruikers. En ben zelf van plan om rond mn 21e ook een kuurtje te doen. Maar als je er vet stoer bijloopt in een tanktop met aders die er helemaal uitschieten en als iemand je dan vraagt wat is geheim? En je dan gaat zeggen geen supplementen, niks, alleen gezond eten en cornflakes dan denk ik **** off.
Of mijn fysiek afkraken terwijl ik er met vele jaren AAS kuren ook een stuk gespierder uit zou zijn, als niet even gespierd- of gespierder dan diegene. Die AAS-gebruikers vergeten hoe moeilijk het is om op normale wijze spieren te gainen en doen dan alsof dat super makkelijk is, aan dat soort mensen heb ik een hekel.

Nogmaals, met alleen een spuitje zetten kom je er niet HE-MAN.
Het gaat niet 'super gemakkelijk' zoals velen denken.

je moet zijn punt snappen, er zijn spijtig genoeg van die mensen:( en ja onder de aas moetje even ahrd of mss zelfs harder trainen. enkel het resultaat komt sneller als je hard genoeg traint en eet

Bij mij n de gym zie ik anders gasten die niets vooruit gingen als ze naturel waren, en nu ze kuren worden ze als het ware groter met de dag.

Want als jij gaat kuren zeg je natuurlijk tegen iedereen die vraagt hoe je zo gespierd bent geworden dat je AAS gebruikt. Denk is na man, hoezo zouden ze tegen een vreemd iemand gaan zeggen dat ze AAS gebruiken?

Want als jij gaat kuren zeg je natuurlijk tegen iedereen die vraagt hoe je zo gespierd bent geworden dat je AAS gebruikt. Denk is na man, hoezo zouden ze tegen een vreemd iemand gaan zeggen dat ze AAS gebruiken?
Al zou ik als Jay Cutler worden, ik zou altijd bescheiden blijven en niet gaan lopen patsen en dan aas ontkennen

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------

Ja dat weet ik, het gaat ook om goed eten en trainen enzo. En het kan nog wel zo zijn dat die mensen harder trainen dan ik. Maar het ging me om mensen die echt stoer lopen te doen en vergeten hoe langzaam het gaat naturel te groeien. En het was geen aanval op AAS-gebruikers, maar enkel op ontkennende-stoer-doende-AAS-gebruikers die commentaar gaan leveren op naturals.

Terug
Naar boven