ik ook niet. Ik ben zeker niet geil genoeg voor die vieze ouwe mannetjes...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ook niet. Ik ben zeker niet geil genoeg voor die vieze ouwe mannetjes...

Irriteer me aan mensen die met normale kleren in de sportschool komen (zon driekwart achtige broek ofzo) en met een petje op trainen
Ik vind 't echt vervelend als mensen hun zooi niet netjes opruimen.

-Mensen de opscheppen over hoe gespierd ze zijn terwijl ze AAS gebruiken (en het ontkennen).
Jij bent nou juist het type persoon waardoor mensen gaan ontkennen dat ze iets gebruikt hebben. Het type dat waarschijnlijk zal zeggen : oh maar met AAS kan ik het ook. Vergeten wordt dan wel dat het nog steeds een hoop moeite en tijd kost. Ik zal niet zeggen dat je vele malen harder moet werken als je AAS gebruikt, maar met niksdoen kom je er ook niet. Het is ontzettend vervelend als iemand je vraagt naar je gebruik, je eerlijk toegeeft wel eens 1 of meerdere kuren hebt gedaan en ze dan zeggen : Ja maar met AAS had ik het ook makkelijk gekund.
Ja ik snap wat je bedoelt, maar zo ben ik niet en ik heb niks tegen AAS-gebruikers. En ben zelf van plan om rond mn 21e ook een kuurtje te doen. Maar als je er vet stoer bijloopt in een tanktop met aders die er helemaal uitschieten en als iemand je dan vraagt wat is geheim? En je dan gaat zeggen geen supplementen, niks, alleen gezond eten en cornflakes dan denk ik **** off.
Of mijn fysiek afkraken terwijl ik er met vele jaren AAS kuren ook een stuk gespierder uit zou zijn, als niet even gespierd- of gespierder dan diegene. Die AAS-gebruikers vergeten hoe moeilijk het is om op normale wijze spieren te gainen en doen dan alsof dat super makkelijk is, aan dat soort mensen heb ik een hekel.
Nogmaals, met alleen een spuitje zetten kom je er niet HE-MAN.
Het gaat niet 'super gemakkelijk' zoals velen denken.
en ja onder de aas moetje even ahrd of mss zelfs harder trainen. enkel het resultaat komt sneller als je hard genoeg traint en eetJa ik snap wat je bedoelt, maar zo ben ik niet en ik heb niks tegen AAS-gebruikers. En ben zelf van plan om rond mn 21e ook een kuurtje te doen. Maar als je er vet stoer bijloopt in een tanktop met aders die er helemaal uitschieten en als iemand je dan vraagt wat is geheim? En je dan gaat zeggen geen supplementen, niks, alleen gezond eten en cornflakes dan denk ik **** off.
Of mijn fysiek afkraken terwijl ik er met vele jaren AAS kuren ook een stuk gespierder uit zou zijn, als niet even gespierd- of gespierder dan diegene. Die AAS-gebruikers vergeten hoe moeilijk het is om op normale wijze spieren te gainen en doen dan alsof dat super makkelijk is, aan dat soort mensen heb ik een hekel.
Bij mij n de gym zie ik anders gasten die niets vooruit gingen als ze naturel waren, en nu ze kuren worden ze als het ware groter met de dag.
Al zou ik als Jay Cutler worden, ik zou altijd bescheiden blijven en niet gaan lopen patsen en dan aas ontkennenWant als jij gaat kuren zeg je natuurlijk tegen iedereen die vraagt hoe je zo gespierd bent geworden dat je AAS gebruikt. Denk is na man, hoezo zouden ze tegen een vreemd iemand gaan zeggen dat ze AAS gebruiken?
Nogmaals, met alleen een spuitje zetten kom je er niet HE-MAN.
Het gaat niet 'super gemakkelijk' zoals velen denken.