AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

In de sportschool waar ik train is het zo ontzettend irritant dat de leg press maar tot 200kg gaat en er geen squatrek is. Wat leg press betreft kan ik nu niet meer verder knallen en squatten moet ik doen via de Schmidt machine, niet fijn dus :(

Het wordt tijd voor mij om een andere sportschool op te gaan zoeken denk ik...

In de sportschool waar ik train is het zo ontzettend irritant dat de leg press maar tot 200kg gaat en er geen squatrek is. Wat leg press betreft kan ik nu niet meer verder knallen en squatten moet ik doen via de Schmidt machine, niet fijn dus :(

Herkenbaar. Er is alleen geen 'echte gym' bij mij in de buurt alleen health & wellness bullshit centers. De dichtbijzijnde echte gym is 3 kwartier fietsen... (doorfietsen dan ook)

Hopelijk als ik mijn rijbewijs heb over anderhalf jaar kan ik daar naar toe :)

Ik improviseer gewoon. Jat gewoon een olympische barbell van de bench en bezet dan gewoon 2 apparaten ofzo waar ik het ding kan racken (beetje improviseren). Boeiend dat ik raar wordt aangekeken.

Ik vind de muziek bij ons veelste irritant. Altijd van die poep muziek en veelste hard. Heb weleens zelf muziek proberen mee te nemen, maar ik moest dat ding zo hard zetten dat mijn oren echt kapot gingen...

-Mensen die tussen je sets vragen hoe vaak je nog moet. Of sowieso mensen die tegen je praten.

Waarom komt dit zo vaak terug? Als iemand nog een half uur gaat squatten wil ik het wel graag weten zodat ik mijn eigen training daaraan kan aanpassen. Of ben je zo'n aso dat niemand een woord tegen je mag zeggen? :p

Waarom komt dit zo vaak terug? Als iemand nog een half uur gaat squatten wil ik het wel graag weten zodat ik mijn eigen training daaraan kan aanpassen. Of ben je zo'n aso dat niemand een woord tegen je mag zeggen? :p

Het komt vaak terug omdat sommige mensen een bord voor hun kop hebben en het blijkbaar normaal vinden om gezellig te komen praten of vragen gaan stellen als je aan het trainen bent.
Als je lekker op het toilet aan het schijten bent is er toch ook niemand die aan de deur gaat morrelen en vraagt hoelang het nog duurt of doe je dat ook?;)
Gewoon ff wachten tot de persoon klaar is, dan ben jij aan de beurt.

Het eeuwige gezeik over gewichten droppen bij deadlift, rows etc. in de uren dat de baas er is, omdat ik dan zijn theekransje in de lounge verstoor. Normaal is het namelijk nooit een probleem. Dan denk je bij jezelf, open een ****ing cafe in plaats van een sportschool of ga lekker ergens anders chillen. Wtf zeg.

Zoals de meeste mensen hier irriteer ik me eigen ook aan een paar dingen in mijn gym.

-Mensen die zonder handdoek trainen en een bezweten apparaat/bank achterlaten. :mad:
-Als ik raar word aangekeken omdat ik bezig ben met Squat of Deadlift.
-Zwembroeken, petjes, slippers etc.
-Aan zo'n eikel die steeds niks opruimt wat hij gebruikt. (een supaahdude)
-Mensen die tussen je sets vragen hoe vaak je nog moet. Of sowieso mensen die tegen je praten.

Aan de slechte muziek, pratende mensen irriteer ik me totaal niet, zolang ze maar niet recht voor mijn neus staan te praten.
Doe altijd oordopjes in, volume flink hard en trainen!
En de supaaahdude's die de oefeningen verkeerd doen, nog nooit een beenoefening hebben gedaan en waarschijnlijk niet eens weten wat Deadlift is stoor ik me ook al niet aan.
Ik heb er namelijk geen last van als hun 65 kilo blijven wegen

Aan de ene kant ben ik opzicht best blij met deze sportschool omdat er buiten mij maar 2 andere mensen echt serieus trainen, zijn overigens 2 Polen. Ze spreken gelukkig Engels dus de communicatie gaat goed, en zoals ik hier heb gelezen dat Polen alleen maar praten en onnodig de apparaten bezet houden is bij hun gelukkig niet het geval.

En al het ijzer ligt in een aparte ruimte dus daar sta je hooguit met 3 mensen, dus de kans dat ik ergens op moet wachten is maar klein. :) Vaak sta ik daar helemaal in mijn eentje! Al het ijzer is dan mooi van mij. :D
Ja er komen af en toe paar supaaahdude's langs om te 'trainen' en dan als ze klaar waren met bankdrukken lieten ze de gewichten gewoon hangen, dus ik zei er iets van kreeg ik een grote bek terug. ???
Volgende keer lieten hun het weer hangen begonnen die 2 Polen iets in het Pools te roepen. Zal niet weten wat, maar klonk niet vriendelijk. :D
Nog maar 1 supaaahdude die de ijzer niet opruimt.
en U vriendelijke antwoord moest zijn 'we handelen het buiten wel verder af' :)

Geweldig! Laat ze even hier naartoe komen als ze willen.

Echt niet, ze blijven mooi hier! :D
Anders krijg ik weer last van die superdude's :sd:

Bij mijn gym is ook geen squatrek, is voor mij geen probleem, pak de barbell van de bankdruk hang wat ijzer eraan en ga zo squatten.
Word alleen lastig als je niet meer omhoog kan komen..
Gelukkig nog nooit gehad. :D

Ben geen aso, maar als het kan dat iedereen stil is tegen mij tijdens het trainen zou ik niet erg vinden. ;)

Traint veel fijner als je aan 1 stuk door kan blijven gaan ipv steeds even stoppen omdat er iemand zo nodig weer iets moet zeggen.

en U vriendelijke antwoord moest zijn 'we handelen het buiten wel verder af' :)

Niet aan gedacht op dat moment. :(

Laatst bewerkt:
Mensen die de smith machine bezet houden
vlak bankdrukken
schuin banken
decline banken
achter elkaar in de smith
ROT OP

Omdat ie altijd bezet is
ik doe alles los, behalve 1 of 2 oef.
Altijd die ecto's in de smith
oprotten

Herkenbaar. Er is alleen geen 'echte gym' bij mij in de buurt alleen health & wellness bullshit centers. De dichtbijzijnde echte gym is 3 kwartier fietsen... (doorfietsen dan ook)

Hopelijk als ik mijn rijbewijs heb over anderhalf jaar kan ik daar naar toe :)

Ik improviseer gewoon. Jat gewoon een olympische barbell van de bench en bezet dan gewoon 2 apparaten ofzo waar ik het ding kan racken (beetje improviseren). Boeiend dat ik raar wordt aangekeken.

Ik vind de muziek bij ons veelste irritant. Altijd van die poep muziek en veelste hard. Heb weleens zelf muziek proberen mee te nemen, maar ik moest dat ding zo hard zetten dat mijn oren echt kapot gingen...

Ja hier precies hetzelfde dus, alleen maar welness centers. Van die familie sportschooltjes met kinderopvang en alles erop en eraan. Dichtsbijzijnde normale sportschool hier in de buurt is in de stad (Leiden) maarja daar heb je weer een probleem met je auto parkeren...

Mijn sportschool heeft nu echt iets heel leuks bedacht:(
Lees:
ZOMERROOSTER
============

GEWIJZIGDE OPENINGSTIJDEN
-------------------------

VAN 19 JULI, HET BEGIN VAN DE ZOMERFEESTEN, TOT EN MET 31 AUGUSTUS IS VOOR HARA FIT & FUN WEER HET ZOMERROOSTER VAN TOEPASSING.
TIJDENS DEZE PERIODE ZULLEN WIJ GEOPEND ZIJN VAN 08.30 UUR TOT 11.30 UUR EN VAN 16.00 UUR TOT 21.30 UUR.
OOK IN DE WEEKEINDEN IS SPRAKE VAN AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN, TE WETEN VAN 09.00 UUR TOT 13.00 UUR.

Meer mensen hier last van?
Of is mijn sportschool de enige?

Hebben wij ook :( maar wel gewoon volle abonnement moeten blijven betalen.

Lees:
ZOMERROOSTER
============

VAN 19 JULI, HET BEGIN VAN DE ZOMERFEESTEN, TOT EN MET 31 AUGUSTUS IS VOOR HARA FIT & FUN WEER HET ZOMERROOSTER VAN TOEPASSING.
TIJDENS DEZE PERIODE ZULLEN WIJ GEOPEND ZIJN VAN 08.30 UUR TOT 11.30 UUR EN VAN 16.00 UUR TOT 21.30 UUR.
OOK IN DE WEEKEINDEN IS SPRAKE VAN AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN, TE WETEN VAN 09.00 UUR TOT 13.00 UUR.

Geen last van :D. 07:00 - 23:00 doordeweeks , 09:00 - 16:00 weekend. Fijne tijden :thumbs:.

You lucky basterd;)

Bij mij worden de tijden ook niet aangepast. :D

Lees:
ZOMERROOSTER
============

Dit is STANDAARD bij mijn sportschool :mad:
...maar daar heb ik al eens over geklaagd...

Laats 1 die stond tricep te doen met 1 kabel bij de cable flyes, iedereen zat te wachten op die droplul ik zeg er wat van, ga bij de enkele kabel staan dan daar hoef je de cable flyes niet voor te gebruiken, maar ik was gelijk een homo bodybuildertje in zijn ogen, zukkel traint alleen armen en borst meer niet wat een kneus!!

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ----------

Dit is STANDAARD bij mijn sportschool :mad:
...maar daar heb ik al eens over geklaagd...
Had ik ook bij BEWEGINGSCENTRUMDRACHTEN zijden ze van het is wel eens goed voor jou om rust te nemen (alsof ik moet rusten op hun openingstijden), en wij hebben ook vakantie nodig hahaha ik zeg je mag van mij het hele jaar wel vakantie nemen heb ik geen moeite mee. Gelukkig nu geen last meer van, ben er gelijk weggegaan.

Had ik ook bij BEWEGINGSCENTRUMDRACHTEN zijden ze van het is wel eens goed voor jou om rust te nemen (alsof ik moet rusten op hun openingstijden), en wij hebben ook vakantie nodig hahaha ik zeg je mag van mij het hele jaar wel vakantie nemen heb ik geen moeite mee. Gelukkig nu geen last meer van, ben er gelijk weggegaan.

Ik ga ook eens rondkijken voor een andere sportschool ;)

Terug
Naar boven