Zoals de meeste mensen hier irriteer ik me eigen ook aan een paar dingen in mijn gym.
-Mensen die zonder handdoek trainen en een bezweten apparaat/bank achterlaten.

-Als ik raar word aangekeken omdat ik bezig ben met Squat of Deadlift.
-Zwembroeken, petjes, slippers etc.
-Aan zo'n eikel die steeds niks opruimt wat hij gebruikt. (een supaahdude)
-Mensen die tussen je sets vragen hoe vaak je nog moet. Of sowieso mensen die tegen je praten.
Aan de slechte muziek, pratende mensen irriteer ik me totaal niet, zolang ze maar niet recht voor mijn neus staan te praten.
Doe altijd oordopjes in, volume flink hard en trainen!
En de supaaahdude's die de oefeningen verkeerd doen, nog nooit een beenoefening hebben gedaan en waarschijnlijk niet eens weten wat Deadlift is stoor ik me ook al niet aan.
Ik heb er namelijk geen last van als hun 65 kilo blijven wegen
Aan de ene kant ben ik opzicht best blij met deze sportschool omdat er buiten mij maar 2 andere mensen echt serieus trainen, zijn overigens 2 Polen. Ze spreken gelukkig Engels dus de communicatie gaat goed, en zoals ik hier heb gelezen dat Polen alleen maar praten en onnodig de apparaten bezet houden is bij hun gelukkig niet het geval.
En al het ijzer ligt in een aparte ruimte dus daar sta je hooguit met 3 mensen, dus de kans dat ik ergens op moet wachten is maar klein.

Vaak sta ik daar helemaal in mijn eentje! Al het ijzer is dan mooi van mij.
Ja er komen af en toe paar supaaahdude's langs om te 'trainen' en dan als ze klaar waren met bankdrukken lieten ze de gewichten gewoon hangen, dus ik zei er iets van kreeg ik een grote bek terug. 
Volgende keer lieten hun het weer hangen begonnen die 2 Polen iets in het Pools te roepen. Zal niet weten wat, maar klonk niet vriendelijk.

Nog maar 1 supaaahdude die de ijzer niet opruimt.