XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Het komt vaak terug omdat sommige mensen een bord voor hun kop hebben en het blijkbaar normaal vinden om gezellig te komen praten of vragen gaan stellen als je aan het trainen bent.
Als je lekker op het toilet aan het schijten bent is er toch ook niemand die aan de deur gaat morrelen en vraagt hoelang het nog duurt of doe je dat ook?;)
Gewoon ff wachten tot de persoon klaar is, dan ben jij aan de beurt.

:roflol:

Maar ik ben het met Kapitein Geweldig eens.. Soms gaat iemand (of ikzelf) een halfuur squatten of banken omdat je een bepaald aantal setjes wilt halen. Dan kan het handig zijn om te weten dat die persoon nog zolang bezig is. En dat je waarschijnlijk wat anders moet gaan doen of samen kan trainen anders vreet je jezelf op als je moet wachten.

Mijn sportschool heeft nu echt iets heel leuks bedacht:(
Lees:
ZOMERROOSTER
============

GEWIJZIGDE OPENINGSTIJDEN
-------------------------

VAN 19 JULI, HET BEGIN VAN DE ZOMERFEESTEN, TOT EN MET 31 AUGUSTUS IS VOOR HARA FIT & FUN WEER HET ZOMERROOSTER VAN TOEPASSING.
TIJDENS DEZE PERIODE ZULLEN WIJ GEOPEND ZIJN VAN 08.30 UUR TOT 11.30 UUR EN VAN 16.00 UUR TOT 21.30 UUR.
OOK IN DE WEEKEINDEN IS SPRAKE VAN AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN, TE WETEN VAN 09.00 UUR TOT 13.00 UUR.

Meer mensen hier last van?
Of is mijn sportschool de enige?

Ik train daar ook, slaat inderdaad nergens op.. Ik heb juist nu in de vakantie meer tijd om te trainen en dan zijn ze overdag dicht. Ik ben sowieso niet erg tevreden over Hara

mensen die uur lang een squatrek bezetten voor 20kg mp's

:roflol:

Maar ik ben het met Kapitein Geweldig eens.. Soms gaat iemand (of ikzelf) een halfuur squatten of banken omdat je een bepaald aantal setjes wilt halen. Dan kan het handig zijn om te weten dat die persoon nog zolang bezig is. En dat je waarschijnlijk wat anders moet gaan doen of samen kan trainen anders vreet je jezelf op als je moet wachten.
Zolang je het vraagt tussen de sets door zie ik het probleem niet... (en dan niet probeert een half uur te ouwehoeren met die persoon)

Ik train daar ook, slaat inderdaad nergens op.. Ik heb juist nu in de vakantie meer tijd om te trainen en dan zijn ze overdag dicht. Ik ben sowieso niet erg tevreden over Hara
Precies zo dacht ik er ook over maar daar komt dus niks van in deze vakantie:( Maar verder ben wel tevreden over Hara,behalve dan dat die instructeurs die net van het CIOS afkomen nog minder weten over krachttraining dan ik,en daar ben ik wel verbaasd over.

Mijn sportschool heeft nu echt iets heel leuks bedacht:(
Lees:
ZOMERROOSTER
============

GEWIJZIGDE OPENINGSTIJDEN
-------------------------

VAN 19 JULI, HET BEGIN VAN DE ZOMERFEESTEN, TOT EN MET 31 AUGUSTUS IS VOOR HARA FIT & FUN WEER HET ZOMERROOSTER VAN TOEPASSING.
TIJDENS DEZE PERIODE ZULLEN WIJ GEOPEND ZIJN VAN 08.30 UUR TOT 11.30 UUR EN VAN 16.00 UUR TOT 21.30 UUR.
OOK IN DE WEEKEINDEN IS SPRAKE VAN AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN, TE WETEN VAN 09.00 UUR TOT 13.00 UUR.

Meer mensen hier last van?
Of is mijn sportschool de enige?

Redelijk veel sportscholen volgens mij.
Maar als je een 8 tot 5 baan hebt, wat de meeste wel zullen hebben.. dan is er geen probleem, toch?'

Hoewel! Nu het 's middags dicht is, zullen er meer sporters vanaf 4u gaan.
En dan zal het 's avonds ook wel wat drukker zijn als je na je werk wilt sporten.

Laatst bewerkt:
Van de week stond er een te curlen voor de spiegels en toen hij klaar was ging ie met zichzelf schaduwboxen in de spiegel.......

Bij mij trainen er ook mensen van de sociale werkplaats. Ze stinken, doen veel oefeningen verkeerd en houden de apparaten bezet......

Als je bij cardio mensen naast je hebt staan die gmzmm , gnnngrrrggg of andere snot of neus/keel tikken hebben.....

- Mannen die kreunen. (Bij vrouwen onder de 40 jaar heb ik er wonderbaarlijk genoeg niets op tegen.)
- Mensen die gespierder zijn dan mij. (Iedereen dus)
- Mensen die meer gewicht pakken dan mij, maar de oefening verkeerd uitvoeren of amper één rep maken en dan "stoer" in het rond kijken.
- Aankomen bij een toestel of een bankje en natte plekken zien.
- Slapers op de bankjes. (Slapen doe je thuis, in de gym train je.)
- "Tussen" mijn oefeningen doorlopen. (Bvb bij de fly)
- Spotters die niet spotten.
- Mensen die niet helpen als je aan het BP'en bent zonder spotter wanneer je plotseling "vast" zit en je gewoon aangapen van "Het is nog maar 5 cm hoger, daarvoor heeft hij mijn hulp toch niet nodig ..."

Man, I've got some serious issues!

mensen die mij na doen:mad:

Aangezien de mijne dagelijks van 7u tot 22:30u open is 365 dagen per jaar heb ik geen last van de openingstijden :D. Maar wel van:

- Mensen die met hun gsm zitten te spelen en te sms'en terwijl ze op een machine zitten.

- De muziek in de gym: een grote speellijst die niet updatet wordt met de tijd. De hits van 2008 de hele dag lang. Dan neem je een mp3 mee en zet je hem op het luidste, hoor je het nog steeds :(.

- Mensen die niet opschieten tijdens het douchen.

- Mensen die een opmerking geven over mij omdat ik mijn onderbroekje aanhoudt tijdens het douchen.

- Mensen die wandelen op een loopband. Ga dan gewoon buiten wandelen!!!! Tis mooi weer!!! Zijn ze allemaal bezet ook!!!!!!

- Mensen die zitten te flexen voor de spiegel alsof ze ik weet niet wat zijn.

- De magazines die er zijn om te lezen -> allemaal nog van 2007.

- Mensen die geen handdoek hebben, ze laten vieze zweetplekken achter.

- Mensen die niet met slippers douchen en zagen over de slechte hygiëne in douche die de oorzaak zou zijn van hun schimmel!!

Kan nog zooo lang verder gaan !

Aangezien de mijne dagelijks van 7u tot 22:30u open is 365 dagen per jaar heb ik geen last van de openingstijden :D. Maar wel van:

- Mensen die met hun gsm zitten te spelen en te sms'en terwijl ze op een machine zitten.

- De muziek in de gym: een grote speellijst die niet updatet wordt met de tijd. De hits van 2008 de hele dag lang. Dan neem je een mp3 mee en zet je hem op het luidste, hoor je het nog steeds :(.

- Mensen die niet opschieten tijdens het douchen.

- Mensen die een opmerking geven over mij omdat ik mijn onderbroekje aanhoudt tijdens het douchen.
Mensen die wandelen op een loopband. Ga dan gewoon buiten wandelen!!!! Tis mooi weer!!! Zijn ze allemaal bezet ook!!!!!!

- Mensen die zitten te flexen voor de spiegel alsof ze ik weet niet wat zijn.

- De magazines die er zijn om te lezen -> allemaal nog van 2007.

- Mensen die geen handdoek hebben, ze laten vieze zweetplekken achter.

- Mensen die niet met slippers douchen en zagen over de slechte hygiëne in douche die de oorzaak zou zijn van hun schimmel!!

Kan nog zooo lang verder gaan !
da,s toch ook raar,met je onderbroek aan douchen :rolleyes:,en kom je er om te lezen of om te trainen??

Laatst bewerkt:
Parkeermeter op de barbell plakken jongens, weet iedereen gelijk hoelang je van plan bent te squatten/deadliften/etc.

* Slechte muziek (die staat echt op nummer 1!)
* Mannen die constant naar je kijken (ook op zo'n manier van zie je hoeveel gewichten ik kan heffen, maar daarbij de oefening totaal verkeerd uitvoeren).
* Mensen die alleen in de sportschool komen om cool te doen
* Luidruchtige kleppende huisvrouwen
* Mensen die apparaten bezet houden (ja ik ga wel even zeuren :))

Behalve over de muziek, stoor ik mij aan al die andere dingen een stuk minder. Om sommige dingen kan ik wel even lachen (mannen met veel te korte broekjes bijv.).

Ik vind niet alle muziek even mooi, maar laatst stond er gewoon echt slaap muziek op ..pff.. Ik train wel lekker op techno of wat harde rock muziek :D

Slam FM op de radio.
Gelukkig niet erg hard, dus m'n iPod kan er makkelijk overheen...

En instructeurs die tegen je beginnen te ouwehoeren terwijl ik bezig ben met een oefeningen en iPod op m'n oren heb - dan hoor of zie ik dus niks.

Mensen die niet kijken of de bankdruk gebruikt word..

Was gisteren bezig met bankdrukken..had mijn een na laatste set gedaan, nieuwe gewichten eraan gehangen, neem even mijn rust...

Druk de stang omhoog en mijn linkerkant schiet keihard omhoog en rechts kostte me veel meer moeite...hang hem terug sta op, hebben 2 van die teringlijertjes naast me, tijdens mjn pauze er even 10 kg afgehaald...

En dan hoor je alleen: Oooh sorry!!!!

Ik erger me nergens meer aan, train alleen nog maar na sluitingstijd:D

Mensen die niet kijken of de bankdruk gebruikt word..

Was gisteren bezig met bankdrukken..had mijn een na laatste set gedaan, nieuwe gewichten eraan gehangen, neem even mijn rust...

Druk de stang omhoog en mijn linkerkant schiet keihard omhoog en rechts kostte me veel meer moeite...hang hem terug sta op, hebben 2 van die teringlijertjes naast me, tijdens mjn pauze er even 10 kg afgehaald...

En dan hoor je alleen: Oooh sorry!!!!

wat?! Aan 1 kant ook? Had een dumbbell van 10kg achter hun aan gegooid.

Haha ja ik had een gast bij mij op mijn vorige sportschool die ging elke woensdag zijn gat wassen met een wit washandje en hij zat er telkens na te kijken hoeveel stront hij eraf waste, gatverdamme wat een ranzigheid.

Terug
Naar boven