AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Haha ja ik had een gast bij mij op mijn vorige sportschool die ging elke woensdag zijn gat wassen met een wit washandje en hij zat er telkens na te kijken hoeveel stront hij eraf waste, gatverdamme wat een ranzigheid.

je maakt een grapje hoop ik?

Ik irriteer me eigenlijk aan niet veel :P , gewoon trainen :D. Af en toe een praatje slaan als er maten zijn.

Het enige waar ik mij aan irriteer is dat mensen altijd maar denken dat je aan de roids zit. Ongelofelijk gewoon, ik snap niet dat je uberhaupt kan denken dat ik aan de roids zou zitten met zo'n fysiek '-.-.

Daarjuist kwam ik er iemand trainen in zijn lange jeansbroek, tussen zijn sets dronk hij op zijn gemak een blikje frisdrank.

3 ergste dingen:

1. pedo's die gluren
2. te druk en bezette bankjes/apparaten
3. mensen die praten

of van die mensen die denken grappig te zijn en opmerkingen maken, vooral ouderen. Bijna iedere keer als ik mijn buikspieren train met touw knielend op de grond krijg ik de opmerking "hang je niet op" of "ben je naar mekka aan het bidden". Een twee keer is leuk daarna niet meer. Irritant

of van die mensen die denken grappig te zijn en opmerkingen maken, vooral ouderen. Bijna iedere keer als ik mijn buikspieren train met touw knielend op de grond krijg ik de opmerking "hang je niet op" of "ben je naar mekka aan het bidden". Een twee keer is leuk daarna niet meer. Irritant

dan moet je gewoon zeggen , dat zou jij beter wat vaker doen

Bij mij zeggen ze nooit wat. Je moet gewoon boos kijken

Kleedkamer irritatie: Behaarde oude rimpelige vrouwen die op alle manieren buigen, strekken en zich voorover buigen om zich in te smeren met bodylotion, kijk je dus zo ongewild tegen aan als je de kleedkamer binnen loopt! Doe dat thuis!
(miss nog wel zo'n rimpelig mannetje thuis die wil helpen, jij blij, ik blij)

Kheb toch nog nooit iemand in de fitness gezien die frisdrank zat te drinken :s

Ik wil, maar daar gaat het niet om.

In frisdrank zitten suikers en suikers helpen misschien ofzo? Weet ik veel :p Dat was dus mijn vraag :D "Helpen suikers uit frisdrank tijdens het fitnessen?"

Mogelijk, maar de bruis die er in zit lijkt mij nogal op de maag liggen...

Mensen die al 2 jaar lang (welliswaar niet met een goede regelmaat) trainen maar het gewicht gewoon niet verhogen. Zo bankdrukt deze gozer al 2 jaar lang met 1 schijf van 10kg aan elke kant. 'Ja maar ik voel hem toch in mn borst waarom zou ik verhogen...'

Bij mij zit er 1 die al weken niet meer dan 5 tot 10 kilo erop zet bij elke oefening en dan kreunt en steunt als of het zo zwaar is wat ie doet
Hij is nog niet eens 30 jaar en groter als mij

Terug
Naar boven