AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

gasten die raar staan te kijken als wie dan ook wat schreeuwt tijdens z'n reps, (wat minder als het een gast is met zware dumbbells) maar als er bv. een beginnend ventje aan het incline douwen is met 20/30KG dumbbelltjes en hij wil schreeuwen, mag ie van mij z'n longen leeg grommen. werkt alleen maar beter

gaat lekker bij een ****ing "health-center" trainen als je schreeuwen/ruften/kotsen etc. idioot vind :grumble:

oude verlepte vrouwen die in het hardcore honk 3kg dumbbell curls gaan doen met een lagere intensiteit dan dat ik in mijn slaap heb en met een halve ROM op de incline benchpress. En zo'n oude verlepte veeeeeeel te dikke vrouw die pullovers doet met 5kg en ligt te slapen tijdens de pauzes tussen de setjes. BAH :D verder boeien andere mensen in de gym me niet zo erg.

ben blij dat ik thuis train:D

Gasten die naar u komen met de nodige theorie om een beest te worden maar in de praktijk niets met doen

=) me zelf

-mensen die de hele tijd naar je kijken
-mensen die denken dat het niet opvalt als ze stiekem via de spiegel toch kijken, en als je ze aankijkt kijken ze snel weg

gasten die raar staan te kijken als wie dan ook wat schreeuwt tijdens z'n reps, (wat minder als het een gast is met zware dumbbells) maar als er bv. een beginnend ventje aan het incline douwen is met 20/30KG dumbbelltjes en hij wil schreeuwen, mag ie van mij z'n longen leeg grommen. werkt alleen maar beter

gaat lekker bij een ****ing "health-center" trainen als je schreeuwen/ruften/kotsen etc. idioot vind :grumble:
als je genoeg energie hebt om te schreeuwen dan doe je je oefening niet intensief genoeg.

Mensen die barbell curls doen in een squatrack terwijl er 3 mensen staan te wachten die willen squatten en er genoeg ruimte in de gym is om die supderdude oefening ergens anders uit te voeren.

Mensen die in 3 maand ongelofelijk groeien en weer als plumpudding in elkaar zakken de volgende 3 maand.

Ik irriteer me oa aan muziek van de Venga Boys op de achtergrond terwijl je probeert een keiharde training neer te zetten. Het liedje 'Barbie Girl' van Aqua doet het ook goed bij ons in de gym (het is geen healthcenter maar de muziek neigt er wel naar).
Dan mag je zo zwaar trainen als je wilt, met die muziek op de achtergrond heeft het toch iets gays...

Ik irriteer me oa aan muziek van de Venga Boys op de achtergrond terwijl je probeert een keiharde training neer te zetten. Het liedje 'Barbie Girl' van Aqua doet het ook goed bij ons in de gym (het is geen healthcenter maar de muziek neigt er wel naar).
Dan mag je zo zwaar trainen als je wilt, met die muziek op de achtergrond heeft het toch iets gays...

Hier een clipje om je echt te inspireren
http://www.youtube.com/watch?v=IPNzMlfzE2U

:D

Ik irriteer me aan weinig in de sportschool maar wat ik wel super irritant vind is mensen die meer zitten te praten dan dat ze trainen, en als je dan een x brult of schreeuwt als je een PR zet dat ze je dan aan kijken van WTF waarom doe je dat.

- Iemand die mij komt vertellen dat ik de benchpress zo breed mogelijk moet pakken omdat ik dan meer borst train en minder triceps, terwijl ik zeg dat ik de benchpress doe voor overall mass op me borst - triceps (schouders) het is toch een compound

- Iemand die me komt vertellen dat ik niet zo diep hoef te squaten, boven parralel blijven is al goed :S . Ga zelf eerst is squaten.

- Barbell + schijven = max 125kg meer past er niet op.

- De eigenaar, arrogante zak. (Heb die kerel al een hele tijd niet gezien gelukkig)

Healtcenter :fuu:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven