Hara in Nijmegen?Ik train daar ook, slaat inderdaad nergens op.. Ik heb juist nu in de vakantie meer tijd om te trainen en dan zijn ze overdag dicht. Ik ben sowieso niet erg tevreden over Hara
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hara in Nijmegen?Ik train daar ook, slaat inderdaad nergens op.. Ik heb juist nu in de vakantie meer tijd om te trainen en dan zijn ze overdag dicht. Ik ben sowieso niet erg tevreden over Hara
- Mensen die een opmerking geven over mij omdat ik mijn onderbroekje aanhoudt tijdens het douchen.
- Mensen die niet met slippers douchen en zagen over de slechte hygiëne in douche die de oorzaak zou zijn van hun schimmel!!
Kan nog zooo lang verder gaan !

Je vind blote voeten dus vies, maar je houdt wel je onderbroek aan waar je de hele dag in hebt lopen zweten en farten (wat dus allemaal op de grond stroomt)
Zie ook wel eens van die kerels die wanhopig proberen hun piemol te bedekken met een handdoek of zoals bovenstaande hun onderbroek aanhouden. Schaam je je zó erg?
Ik moet mezelf echt inhouden om niet in een grote lachbui uit te storten tijdens het douchen.Daarjuist kwam ik er iemand trainen in zijn lange jeansbroek, tussen zijn sets dronk hij op zijn gemak een blikje frisdrank.
En dan zijn ze verwonderd dat ze geen resultaat zienWat ik daarentegen altijd leuk vind zijn van die fatties die met een flesje water rondlopen en halfuurtje later lekker een hoop chocolade bovenhalen.

Dichtsbijzijnde gym hier heeft gratis dranken etc. Is wel een healthcity dus is rommel om te trainen tbh.En dan zijn ze verwonderd dat ze geen resultaat zien
Ik was eens in een andere gym, en daar mocht je zelf niet je eigen water meebrengen. Ik zelf drink ongeveer 1.5l per training, en ik denk niet dat je daar je water kon hervullen. Dat vond ik toch echt afzetterij.
Mja bij ons ook niet zo goed, moet benchen en squatten in een smith. Er zijn geen losse apparaten. En er is niet echt iets beters in de buurt.Dichtsbijzijnde gym hier heeft gratis dranken etc. Is wel een healthcity dus is rommel om te trainen tbh.
wat is eigenlijk het hele idee achter het douchen met onderbroek aan? Mag het niet van hun geloof of schamen ze zich? Vooral in Gouda en Rotterdam viel me dit op dat alle marrokaantjes en/of turken dit deden. Los ervan dat het gewoon lastig is, temminste hoe was je de boel daar goed met broekje aan? Vind ik het ook erg dubbel. Buiten en in de fitness staan deze marrokanen of turken (ben geen racist, maar deze gevallen stonden er wel degelijk bekend om) bekend om hun grote bek maar zodra de doucheruimte ingaan wordt het heel stilIk moet mezelf echt inhouden om niet in een grote lachbui uit te storten tijdens het douchen.

Turken & Marokkanen zijn best vriendelijk hoor. Tzijn die jongeren die hardstikke vervelend zijn![]()
in de gym
)

Bij ons zit er een gozer die heeft zelfs zijn vrouw daar leren kennen.![]()