Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ik denk dat de mensen die zich aan anderen storen, om welke reden dan ook, problemen hebben met zichzelf.

Waarom zou je in hemelsnaam je training of je humeur laten beïnvloeden door wat anderen doen of zeggen? Wat is nu de reden om je te storen aan anderen? Valt nu echt je hele training in duigen wanneer dat ene bankje bezet is, of de bench-press? Er zijn zeker geen andere vervangende oefeningen mogelijk? En als iemand stinkt, dan is de sportschool niet groot genoeg om even ergens anders te gaan staan? En als mensen met elkaar staan te praten, daarmee een apparaat bezet houdend, dan heb je niet het verbale vermogen om dat op te lossen?

Er zullen altijd momenten zijn dat er even iets niet gaat zoals je graag wilt, maar om er nu over te janken als een klein kind is echt sneu. Wat dat betreft valt het me wel op dat de verwende generatie zijn opmars maakt. Het valt me nog mee dat pappie of mammie er niet wordt bijgeroepen.

Ben jij soms die pratende, stinkende figuur die alles bezet houdt?;)

Mij boeit het zeer weinig hoe hard ze roepen of kreunen of whatever, maar ik ben altijd chargrijnig als je bv. net wilt gaat squatten en d'r staan 2 dames curls te doen van 2 kilo in het squatrek.

Ik vind het irritant als iemand zo wijsneuzerig loopt te doen.. verschrikkelijk. Als ik aan je kan zien dat je weet waar je over praat OKEE maar als je met 1.90 en ik schat rond de 65-70 kilo een beetje de PT uit gaat hangen. Vanochtend was het zover, 2 jongens achter me waren bezig waarvan eentje blijkbaar vaker kwam en de ander was er voor de eerste keer. Gek genoeg had die nog dikkere armen maargoed. De ecto sprak: (buikspierapparaat)'Ja, ik kan al mijn spieren goed samen laten werken, ik zie sommige mensen hier 30 kilo doen ofzo, maar omdat ik ook actief mijn benen en bovenlichaam gebruik doe ik zo het dubbele, dan voel je je toch wel machtig hoor hahah'

Gingen ze daarna op een apparaat zitten voor de borst, voerden hem compleet verkeerd uit en hij zei serieus: "deze voel je echt in je schouders en je triceps" Als ik em doe brandt hij puur in de borst, maargoed wat wil je met zo'n achterlijke uitvoering.

Ik wou heel aardig om uitleg vragen maar ik dacht whatever, debielen hou je toch. En maar ratelen over vanalles en nog wat.

Lekkere wijven met een volle D-cup die bij de pulldown machine iedere keer de bar tegen hun tits laten bouncen....

Laatst bewerkt:
Mensen die squatten in het curlrack.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mensen die schijten op de grond:s

Wat hierboven gezegd wordt :')

mensen die hun hele sporttas legen op het kleedkamerbankje waardoor je je eigen troep niet kwijt kunt:P

Als ik dit zo allemaal lees ben ik toch blij dat ik lekker thuis kan trainen!

Ik vind het irritant als iemand zo wijsneuzerig loopt te doen.. verschrikkelijk. Als ik aan je kan zien dat je weet waar je over praat OKEE maar als je met 1.90 en ik schat rond de 65-70 kilo een beetje de PT uit gaat hangen. Vanochtend was het zover, 2 jongens achter me waren bezig waarvan eentje blijkbaar vaker kwam en de ander was er voor de eerste keer. Gek genoeg had die nog dikkere armen maargoed. De ecto sprak: (buikspierapparaat)'Ja, ik kan al mijn spieren goed samen laten werken, ik zie sommige mensen hier 30 kilo doen ofzo, maar omdat ik ook actief mijn benen en bovenlichaam gebruik doe ik zo het dubbele, dan voel je je toch wel machtig hoor hahah'

Gingen ze daarna op een apparaat zitten voor de borst, voerden hem compleet verkeerd uit en hij zei serieus: "deze voel je echt in je schouders en je triceps" Als ik em doe brandt hij puur in de borst, maargoed wat wil je met zo'n achterlijke uitvoering.

Ik wou heel aardig om uitleg vragen maar ik dacht whatever, debielen hou je toch. En maar ratelen over vanalles en nog wat.

dat soort figuren heb je idd veel rondlopen.

Sukkels die denken dat ze zo´n ongelooflijk interessant gesprek voeren dat ze denken dat iedereen het moet horen en hun best doen boven de muziek uit te schreeuwen.Volgende keer pak ik hun 2 kilo dumbbells af en sla ze ermee om de oren.:mad:

Dan is er nog een kerel die denkt dat ie een stoomtrein is en bij elke oefening bij het uitademen keihard ´pfsshhhhht´ doet.Wat een halve zool.

bluf

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

- vandaag alweer, zo'n gozer van een jaar of 14 schat ik hem maximaal, die alleen z'n benen traint en gigantisch veel let op andere mensen.. Hij zat me de hele tijd aan te kijken alsof hij coïtus wou ofzo.. Ik had zoiets van damn gek, ik ben hetero.. En de hele tijd squatten voor m'n neus met zn kont helemaal naar achteren, bijna in m'n gezicht. Het begon zelfs irritant te worden, dus toen ben ik wat dichter naar hem toe gegaan om er wat van te zeggen alleen toen rook ik dat hij ongelooflijk stonk. Bah

:o

17*

irritant:

gewichten overal op de vloer door de hele gym
.
groepjes die trainen (lees -> 30min BP :/ )

dikke vrouwen die denken als ze gaan curlen en front raises doen ze afvallen (maar vooral stinken)

ecto's met vrienden (nummer 1 irritatie)

en laatst nam ik iemand die ik kende voor de 1e keer mee naar de gym, beetje alles uitleggen, rustig beginnen, komt er zon ecto naar me toe die zei of hij niet met te weinig gewicht deed :mad: gvd bemoei je met je eigen zaken :mad:

Laatst bewerkt:
wat is eigenlijk het hele idee achter het douchen met onderbroek aan? Mag het niet van hun geloof of schamen ze zich? Vooral in Gouda en Rotterdam viel me dit op dat alle marrokaantjes en/of turken dit deden. Los ervan dat het gewoon lastig is, temminste hoe was je de boel daar goed met broekje aan? Vind ik het ook erg dubbel. Buiten en in de fitness staan deze marrokanen of turken (ben geen racist, maar deze gevallen stonden er wel degelijk bekend om) bekend om hun grote bek maar zodra de doucheruimte ingaan wordt het heel stil :D Ik moet mezelf echt inhouden om niet in een grote lachbui uit te storten tijdens het douchen.

Misschien heel raar (ben geen Marokkaan) maar ik douche ook altijd met boxer aan, vind dat veel prettiger.. heb niets om me voor te schamen maar al die ouwe mannen die gaan zitten kijken met hun macaronischelpjes tussen de benen. In de kleedkamer kleed ik me altijd wel gewoon om maar douchen doe ik met boxer aan. :o

Laatst bewerkt:
Misschien heel raar (ben geen Marokkaan) maar ik douche ook altijd met boxer aan, vind dat veel prettiger.. heb niets om me voor te schamen maar al die ouwe mannen die gaan zitten kijken met hun macaronischelpjes tussen de benen. In de kleedkamer kleed ik me altijd wel gewoon om maar douchen doe ik met boxer aan. :o

Douchen doe je niet omdat het prettig is, maar om je leuter te wassen.
Gewoon uitdoen dat ding en grondig schrobben want met een boxer aan lukt dat voor geen meter.

Als ik iemand met een boxer onder de douche zou zien staan zou ik hem toch vierkant uitlachen. Dan heb je gewoon iets om je voor te schamen.

Terug
Naar boven