XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Misschien heel raar (ben geen Marokkaan) maar ik douche ook altijd met boxer aan, vind dat veel prettiger.. heb niets om me voor te schamen maar al die ouwe mannen die gaan zitten kijken met hun macaronischelpjes tussen de benen. In de kleedkamer kleed ik me altijd wel gewoon om maar douchen doe ik met boxer aan. :o
Je schaamt je dus...

Sowieso moet je je boxer toch uitdoen als je je kleren weer aandoet? Dus wats het probleem? Had dat vroeger ook altijd met voetbal in de kleedkamer.

ik vind het irritant als ik in de kleedkamer zit en der komt zo'n fitnessboy binnen die wil gaan douchen dat hij zijn onderbroek aanhoudt!:mad:

Kheb hekel aan:
1. fatsigerts die krachttraining en daardoor denken in shape te komen.
2. Groepjes met ecto's.
3. Mensen die hele tijd staan te lullen en mn apparaten/oefeningen bezet houden!
4. Van die gebruikers van de foute soort, platspuiten, er niet uitzien en geen verstand hebben en dan nog luidruchtig zijn ook!
5. EN van die wijven die popi jopi gaan lopen doen, tegen iedereen "hohooiiiiiiiii"

GRRRRRR :army: :headbang: :shoot:

Die snap ik niet: Ecto's met vrienden en groepjes ecto's...als ze normaal trainen is er toch geen probleem?

dat ik elke keer uitgescholden word voor dikkertje :sad:

Die snap ik niet: Ecto's met vrienden en groepjes ecto's...als ze normaal trainen is er toch geen probleem?

ectogroep + normaal trainen is net zoiets als een paarse panda in de woestijn tegenkomen :rolleyes:

zoieso vind ik groepen niet relaxt, ik vind het zelf ook niet relaxt om met vrienden samen te trainen, dan kan je gewoon je normale schema niet volgen en alles duurt zo lang :o

Laatst bewerkt:
Wat is het met die avatars trouwens, ik zie nu 3x die van skinnie en heb ook al 2x die van EricR voorbij zien komen...

moest heel even uit het büro, kan niet meer :roflol: :roflol: :roflol:

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

Wat is het met die avatars trouwens, ik zie nu 3x die van skinnie en heb ook al 2x die van EricR voorbij zien komen...

niet lullen !, of wil je een kaart :mad:

huh, skinnie, olddutch en bekjam hebben dezelfde avatar? O,o

iedereen loopt mij omver zelfs als ik hoge schoenen aan heb :sad:

ik blijf mooi bij mijn louisiana-homo-n*ger avatar hoor

Terug
Naar boven