MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Hoe dacht je dan dat die vadsige lui in shape gaan komen? Van de drie onderdelen (eten, trainen en rust) is de KT wel belangrijk hoor...

Benk niet met je eens. Die dikkerts doen alleen maar krachttraining met lichte gewichtjes. Voeding letten ze niet goed op, en cardio willen ze niet doen. Ik weet dat want smiddags als er weinig mensen zijn, PROBEER ik altijd zo vriendelijk te zijn om ze te helpen. Als ik dan met ze praat zeggen ze dat ze 2 a 3x uurtje sporten, krachttraining en 10min cardio, want langer is te saai. Voeding, ze eten 3x per dag 'gezond' naar eigen zeggen. Yeah right..

Voor die mensen zeg ik deze volgorde:
#1 Voeding
#2 Beweging in vorm van Cardio
#3 Krachttraining

maar zeker NIET alleen beetje krachttraining

Benk niet met je eens. Die dikkerts doen alleen maar krachttraining met lichte gewichtjes. Voeding letten ze niet goed op, en cardio willen ze niet doen. Ik weet dat want smiddags als er weinig mensen zijn, PROBEER ik altijd zo vriendelijk te zijn om ze te helpen. Als ik dan met ze praat zeggen ze dat ze 2 a 3x uurtje sporten, krachttraining en 10min cardio, want langer is te saai. Voeding, ze eten 3x per dag 'gezond' naar eigen zeggen. Yeah right..

Voor die mensen zeg ik deze volgorde:
#1 Voeding
#2 Beweging in vorm van Cardio
#3 Krachttraining

maar zeker NIET alleen beetje krachttraining

Nu heb je WEL gelijk ;)

Wat is dat hier met al die avatar's overnemen van anderen???

ik viel vandaag flouw van 2 gasten die zich hadden bespoten met parfun(GEEN DEO) voor ze gingen trainen. ik heb momenteel een serieuze verkoudheid en riek amper iets. maar ik had het gevoel dat ik er met men neus opzat:s

ik viel vandaag flouw van 2 gasten die zich hadden bespoten met parfun(GEEN DEO) voor ze gingen trainen. ik heb momenteel een serieuze verkoudheid en riek amper iets. maar ik had het gevoel dat ik er met men neus opzat:s

Je moet natuurlijk wel een beetje goed ruiken voor de vrouwtjes he:cool:

een gym is een gym.. de playboy uithangen doe je maar in de sauna :D

Mensen die gewoon binnenkomen lopen in hun spijkerbroek even op een loopband gaan even met 15kg gaan bankdrukken en dan heel breed weer naar buiten lopen zonder te douchen of een handdoek te gebruiken:S

Mensen die gewoon binnenkomen lopen in hun spijkerbroek even op een loopband gaan even met 15kg gaan bankdrukken en dan heel breed weer naar buiten lopen zonder te douchen of een handdoek te gebruiken:S
Daar heb je in principe toch geen last van? Ik vind het altijd wel grappig om te zien, mensen die denken dat ze op die manier vooruitgang boeken.

Mijn sportschool is sinds gisteren weer op normale tijden geopend ipv het zomerrooster!
Daar ga ik straks om 3 uur van genieten in de gym:D en straks als school weer begint kan ik eindelijk weer na school gaan trainen..

- Dat ze geen squatrack hebben
- Geen BP
- Maar één bankje (het is wel altijd vrij, maar toch..)
- Geen spiegels
- Geen Pull-Up-Bar
- Geen sauna
- Moet douche altijd zelf proper maken
- Veel te klein
- ...

Zo kan ik nog wel even doorgaan denk ik. Best k*t, die gym van mij.

- Geen BP
- Geen spiegels
- Geen Pull-Up-Bar
- Geen sauna
- Veel te klein
- ...

:sukkeltje:

- Geen BP
- Geen spiegels
- Geen Pull-Up-Bar
- Geen sauna
- Veel te klein
- ...

Klinkt alsof je een homegym hebt :D

Waar ik helemaal gek van wor is van die jochies die net 3 weken fitnesse en dan instructies gaan geven.

laatst kwam er eentje naar mij toe die zij dat ik een stang breder moet vastpakken tijdens een oefening. Ik hem maar even uitgelegd dat ik een andere oefening doe.

gaat hij aan de pulley en ut lijkt wel of hij aan de roeimachine zit zo snel gaat ie :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven