XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

- Dat ze geen squatrack hebben
- Geen BP
- Maar één bankje (het is wel altijd vrij, maar toch..)
- Geen spiegels
- Geen Pull-Up-Bar
- Geen sauna
- Moet douche altijd zelf proper maken
- Veel te klein
- ...

Zo kan ik nog wel even doorgaan denk ik. Best k*t, die gym van mij.

Jij kunt dus niet fatsoenlijk trainen.

- Geen BP
- Geen spiegels
- Geen Pull-Up-Bar
- Geen sauna
- Veel te klein
- ...

Dan snap ik niet wat je daar doet! En noem die naam er ook even bij.....morgen maar even zeuren daar, en vertellen dat ze op internet staan!

dat ik tussen allemaal bejaarden zit en dat als ik veel gewicht deadlift, denken ze dan, ze me een uur aan staren..

- Geen BP
- Geen spiegels
- Geen Pull-Up-Bar
- Geen sauna
- Veel te klein
- ...

Maar toch ga je daar trainen, en hoelang ben je daar al lid ? :p

terring en ik maar denken dat ik k*t zat :P

Misschien heel raar (ben geen Marokkaan) maar ik douche ook altijd met boxer aan, vind dat veel prettiger.. heb niets om me voor te schamen maar al die ouwe mannen die gaan zitten kijken met hun macaronischelpjes tussen de benen. In de kleedkamer kleed ik me altijd wel gewoon om maar douchen doe ik met boxer aan. :o

Onlangs was er bij ons in de gym ook zo iemand. Ik vond het een beetje preuts maar verder niet echt op gelet. Tot hij opeens zijn boxer uittrekt waarin hij was gaan trainen en zich er mee begint te schrobben en te wassen:o Lekker vol aarszweet...

ik erger me aan mensen die zn boxer aanlaten onder de douch

dump people?

zoals bij vele: instructeurs zonder veel verstand

- Mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn, maar je keihard negeren als je verteld dat het beter is om een ''introductieles'' te doen

- Mensen van het personeel die zien dat mensen de oefeningen zwaar verkeerd uitvoeren, maar te lui zijn om er wat van te zeggen en liever verder gaan met lullen :o

- Mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn, maar je keihard negeren als je verteld dat het beter is om een ''introductieles'' te doen

- Mensen van het personeel die zien dat mensen de oefeningen zwaar verkeerd uitvoeren, maar te lui zijn om er wat van te zeggen en liever verder gaan met lullen :o

Je zegt het zelf al bijna, meeste instructeurs die zo'n introductieles geven zuigen in wat ze doen.

Vandaag: een 14 / 15 jarige aan de shakes en vitamine pillen in de kleedkamer, en vervolgens zijn shirtje uit doen om te kijken hoe "buff" hij wel niet was

Je zegt het zelf al bijna, meeste instructeurs die zo'n introductieles geven zuigen in wat ze doen.

Hoeft niet persé, heb toen ik begon (ruim 2 jaar geleden) ook een introductieles gehad, ik weet zeker dat hij de oefeningen wel goed uitlegde, maar als je als ecto ineens 10 verschillende oefeningen krijgt en die de volgende week allemaal goed na moet doen, weet je het ook niet meer :p (had ik tenminste haha)

Vandaag: een 14 / 15 jarige aan de shakes en vitamine pillen in de kleedkamer, en vervolgens zijn shirtje uit doen om te kijken hoe "buff" hij wel niet was

lol, het wemelt weer van de 14/15 jarige die 'even' in een maandje 100kg kunnen/denken te gaan banken..

En daar erger jij je aan omdat? Toen jij begon keek je wss ook elke keer of je al progressie zag. Misschien is die 14/15 jarige wel aan de shakes in combinatie met een goed voedings/trainingsschema en is ie over een jaar buffer dan jij :')

Terug
Naar boven